تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

فایل کوین چند روزی است که بین 5 تا 6.77 دلار تثبیت شده است، که نشان می دهد گاوها در تلاش برای تشکیل یک پایه هستند. گاوها سعی کردند قیمت را به بالاتر از سطح مقاومت در 7 ژوئن برسانند، اما فیتیله بلند روی کندل نشان می دهد که خرس ها به شدت از این سطح دفاع خواهند کرد. دفاع از این سطح یک علامت مثبت به نفع خریداران این است که آنها عقب نشینی را در میانگین متحرک متوقف کرده اند. در این پست به تحلیل تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای 6.77 دلار برسد، شروع یک حرکت صعودی جدید را نشان می دهد. جفت ارز FIL/USDT می تواند تا 8.54 دلار و سپس به 9.35 دلار افزایش یابد.برخلاف این فرض، اگر قیمت به شدت از مقاومت سربار کاهش یابد، این نشان می‌دهد که این جفت ارز ممکن است زمان بیشتری را در محدوده سپری کند.

تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که افت از مقاومت سربار 6.77 دلار در حال یافتن حمایت است. نمودارهای میانگین متحرک ساده 50 روزه، شیب میانگین متحرک 20-EMA و اندیکاتور RSI در قلمرو مثبت نشان دهنده مزیت برای خریداران است. یک مقاومت جزئی در 6.50 دلار وجود دارد، اما اگر این سطح کاهش یابد، جفت ارز ممکن است مقاومت را در 6.77 دلار دوباره آزمایش کند.

تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تکنیکال فایل کوین ۲۱ خرداد

خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری دارند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر 50-SMA کاهش دهند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز می تواند به 5.60 دلار و بعداً به 5.48 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت