تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC) ۲۷ آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

اصلاحات مداوم در بازار کریپتو می‌تواند حرکت صعودی ضعیفی را بازیابی کند و فرصتی برای کاهش قیمت ها ایجاد کند. در این پست به تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC) ۲۷ آذر می پردازیم.

پس از بهبودی قوی در 8 هفته گذشته، بازار کریپتو برای بازیابی حرکت صعودی قدرت کافی ندارد. این اصلاح پس از رالی با بازگشت قیمت بیت کوین از 44500 دلار در تلاش برای تثبیت به افزایش اخیر مشهود است.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

از آنجایی که این اصلاح برای اکثر ارزهای دیجیتال اصلی رخ می دهد، روند صعودی کلی دست نخورده باقی می ماند. بنابراین، توکن های انتخابی مانند لونا کلاسیک، توکن Bonk و ارز INJ، پتانسیل بالایی برای بازگشت قوی دارد.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.59 تریلیون دلار است که نشان دهنده کاهش جزئی 0.77 درصدی در روز گذشته است. علاوه بر این، کل حجم معاملات در بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 46.86 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده کاهش 14.75 درصدی است.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC) ۲۷ آذر

در میان نوسانات حاکم بر بازار، قیمت لونا کلاسیک با کاهش قابل توجهی روبرو شد و از سطح 0.00028 دلار عقب نشینی کرد. در طی دو هفته، این ارز دیجیتال 50 درصد سقوط کرد و در نهایت سطح حمایت قابل اعتماد در 0.00016 دلار را به سمت پایین شکست.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC) ۲۷ آذر

این سطح با 50% اصلاح فیبوناچی مطابقت دارد، که یک سطح قوی را نشان می دهد و نشان دهنده اصلاح بیشتر قیمت است. شکست موفقیت‌ آمیز بالاتر از مقاومت فوری در 0.000203 دلار می‌تواند راه را برای خریداران برای هدف قرار دادن علامت 0.00028 دلاری هموار کند که به طور بالقوه نشان‌دهنده یک بازگشت صعودی است.

علاوه بر این، کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 0.00016 دلار، از احتمال یک رالی صعودی جلوگیری می کند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت