تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

زمان مطالعه 3 دقیقه

نات کوین یک بازی تلگرامی تپ تو ارن بود که پس از لیست شدن در صرافی ها توکن های بومی خود NOT را قابل خرید و تبادل کرد، این آلت کوین در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل‌توجهی در قیمت داشته است. روند صعودی منجر به افزایش 4.61 درصدی شده و قیمت را به 0.01858 دلار رسانده است. در این پست به تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

ارزش بازار NOT اکنون به 1.9 میلیارد دلار رسیده است که آن را در رتبه 53 در رتبه بندی بازار در داده های CoinMarketCap قرار می دهد. حجم معاملات 24 ساعته نیز با افزایش 7.37 درصدی به 830 میلیون دلار رسیده است.

نات کوین به 40 میلیون کاربر در سراسر جهان می رسد و اعتماد بازار را افزایش می دهد.
ماموریت‌های کاوش، درآمد توکن NOT مداوم را برای کاربران ارائه می‌کنند.
شاخص های فنی سیگنال های متفاوتی را نشان می دهند که نشان دهنده خوشبینی محتاطانه است.
با افزایش پذیرش و اشتیاق کاربران، نات کوین در 24 ساعت افزایش 4.61 درصدی را تجربه کرد. ارزش بازار با افزایش قابل توجه حجم معاملات به 1.9 میلیارد دلار می رسد.

آیا نات کوین کورد 1 دلار را میزند؟

در ماه گذشته، NOT coin افزایش بیش از 28 درصدی را تجربه کرده است که نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران و چشم انداز مثبت بازار است. در حال حاضر نات کوین در محدوده 0.0175 ترید میشود، سکه NOT نوسانات قابل توجهی را در هفته گذشته نشان داده است.

تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

افزایش اخیر Notcoin به دنبال اعلامیه‌ای است که جزئیات پذیرش قابل توجه کاربر و مشوق‌های تعامل جدید را شرح می‌دهد. در 9 ژوئن، تیم Notcoin در پستی در توییتر فاش کرد که به 40 میلیون کاربر در سراسر جهان رسیده است. آنها همچنین به اشتراک گذاشتند که کاربرانی که به عنوان “کاوشگر” شناخته می شوند، بیش از 1.5 میلیون دلار از 20 کمپین به دست آورده اند.

در ماه می، Notcoin یک نوع ماموریت جدید به نام «Explore» معرفی کرد که به بازیکنان اجازه می‌داد پاداش‌های رمز ارزهای غیرفعال دریافت کنند. این مأموریت‌ها با ارائه درآمدهای مستمر در نمادهای NOT به‌جای پاداش‌های یک‌باره، با وظایف قبلی متفاوت هستند. ویژگی Explore در حال حاضر در مرحله بتا است. با این حال، تیم Notcoin پیش‌بینی می‌کند که پس از اجرای کمپین‌های خودکار، کمپین‌ها و توکن‌های کسب‌شده ماهانه ده برابر افزایش یابد.

بررسی نمودارهای تکنیکال

Notcoin حرکت صعودی قوی را نشان می دهد که نشان دهنده ورود احتمالی به فاز صعودی است. اگر این روند ادامه یابد، NOT ممکن است از سطح مقاومت 0.019 دلار فراتر رود. این مسیر می تواند ارزش خود را به مرز 0.05 دلار برساند و در نهایت در آینده قابل پیش بینی به 0.1 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

تحلیل تکنیکال نات کوین با احتمال ۱ دلاری شدن

برعکس، اگر احساسات بازار منفی شود، ارزش Notcoin ممکن است به سطح حمایت حدود 0.018 دلار کاهش پیدا کند. رکود طولانی‌مدت می‌تواند منجر به کاهش قیمت به حدود 0.017 دلار شود که بر نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند. شاخص‌های تکنیکال روزانه برای Notcoin احساسات متفاوتی را در بازار نشان می‌دهد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) 42.68 است که نشان دهنده موضع نسبتاً خنثی است، نه بیش از حد خرید و نه بیش از حد فروش. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) چشم انداز نزولی را نشان می دهد. خط MACD کمی زیر خط سیگنال قرار دارد که نشان دهنده یک حرکت نزولی جزئی است.

شاخص جریان پول Chaikin (CMF) روی 0.04 است که نشان دهنده فشار خرید مثبت اما ضعیف است. نوسانگر عالی (AO) یک واگرایی نزولی را نشان می دهد، با تغییر اخیر به نوارهای قرمز که نشان دهنده یک معکوس روند بالقوه است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت