تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

با سرپیچی از رالی اصلاحی در بازار کریپتو، سومین سکه بزرگ میم جهان پپه کوین، جهش 4 درصدی را به ثبت رسانده است. در حال حاضر، قیمت پپه در 0.0000114 دلار با ارزش بازار 4.8 میلیارد دلار معامله می شود. در این پست به تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

تجزیه و تحلیل تکنیکال نشان می دهد که پپه در سطح حمایت 0.000011 دلار است.
عدم حفظ این حمایت می تواند منجر به حرکت نزولی قابل توجه تا 40٪ شود.
در حالی که پپه قدرت خود را نشان می دهد، رقیب آن داگ ویف هت(WIF) با 8 درصد کاهش به 1.77 دلار رسیده است.
همچنین حجم معاملات روزانه سکه PEPE در حال حاضر 726 میلیون دلار است. طبق نمودار تکنیکال، میم کوین در حال حاضر در یک برهه مهم و در یک وضعیت ساخت یا شکست معامله می شود.

پپه پامپ میشود یا از رده خارج میشود؟

طبق نمودار های تکنیکال، سکه پپه در حال آزمایش مجدد سطوح حمایتی حیاتی در 0.000011 دلار است. میم کوین پپه در حال حاضر یکی از قوی‌ترین سکه‌های بازار است که قدرت نسبی بیشتری نسبت به لیست ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

تحلیلگر کریپتو ساینت اشاره کرد که تریدرها از نزدیک شاهد شکست احتمالی روند نزولی یک روزه هستند که نشان دهنده فرصتی ایده آل برای طولانی مدت در پپه است.

یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال کریپتو، پتل لحظه مهمی را برای پپه توضیح میدهد و خاطرنشان می کند که این میم کوین جریان صعودی خود را از سر می گیرد. در جریان رالی گاوی، باید سطح حمایت حیاتی 0.000011 دلار را در نظر داشته باشید.

تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال پپه ۲ تیر ۱۴۰۳

با این حال، پاتل اظهار داشت که اگر پپه نتواند این سطح حمایت را حفظ کند، ممکن است با حرکت نزولی قابل توجهی تا 40٪ مواجه شود. همانطور که گزارش شده است، بهره باز سکه PEPE نیز در حال کاهش بوده است که نشان دهنده عدم وجود حرکت صعودی در آینده است.

پپه در مقایسه با دیگر میم کوین ها

در حالی که پپه کوین به سمت صعود حرکت می کند، رقیب آن داگ ویف هت(WIF) با افت خیره کننده 8 درصدی به 1.77 دلار رسیده است. این کاهش قیمت WIF در جریان فروش شدید نهنگ ها در دو روز گذشته اتفاق می افتد.

اوایل امروز، یک نهنگ 12.66 میلیون سکه WIF به ارزش 23.4 میلیون دلار را به صرافی رمزنگاری بایننس واریز کرد. از سوی دیگر، شیبا اینو با افزایش 1100 درصدی توکن های سوخته SHIB در یک روز شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ رایت بود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT