تحلیل تکنیکال کانوکس فایننس 15 مرداد

تحلیل تکنیکال کانوکس فایننس 15 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

نمودار تکنیکال جفت ارز CVX/USDT در دو ماه گذشته حاکی از بازیابی این رمزارز در این مدت بوده است که در آن ، قیمت بین دو خط روند در حال نوسان بوده و  یک الگوی کانال موازی شکل می دهد. این رالی بازیابی منجر شد که قیمت با رشد 143 درصدی از کف ماه ژوئن(خرداد-تیر) در 3.4 دلار به سطح 8.23 ​​دلاری برسد. این آلت کوین طی هفته گذشته یک بار دیگر اصلاح شد و در اثر آن ، فرصت خریداری آن برای معامله گران فراهم شد. در این پست به تحلیل تکنیکال کانوکس فایننس 15 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کانوکس فایننس 15 مرداد

طی دو هفته گذشته، رمزارز کانوکس فایننس (CVX) دو بار از این مقاومت عقب نشینی کرد و آن را به عنوان یک ناحیه عرضه قابل توجه شناساییی کرد. بنابراین، این آلتکوین درهفته گذشته با فروش شدیدی روبه رو شد که با هفت کندل قرمز متوالی دنبال شد. این اصلاح جزئی منجر به افت 18.8 درصدی قیمت شد و کانوکس فایننس ،حمایت تلاقی خط روند حمایت و سطح 6.68 دلاری را مورد امتحان قرار داد.

کاهش حجم معاملات در این مرحله اصلاحی نشان داد که فعالان بازار امروزه تمایل کمتری به فروش این رمزارز دارند. علاوه بر آن ، قیمت CVX امروز ، شنبه ، از حمایت 6.68 دلاری جهش یافت.

تحلیل تکنیکال کانوکس فایننس 15 مرداد

تحلیل تکنیکال کانوکس فایننس 15 مرداد

اگر قیمت CVX در بالای حمایت خط روند صعودی حفظ شود ، خریداران ممکن است چرخه صعودی دیگری را آغاز کنند که کانوکس فایننس را به بالای مقاومت 8.23 ​​دلاری میرساند. این رالی احتمالی می تواند حتی قیمت را به سطح 9.1 دلاری افزایش دهد.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان بتوانند کندلی را زیر حمایت این حط روند ببندند ، این آلت کوین به سطوح پایین تری اصلاح خواهد شد که ممکن است در اثر آن ، حمایت 5 دلاری مورد امتحان قرار گیرد.

تحلیل تکنیکال

شیب شاخص ADX به طور قابل توجهی روبه افت است که نشان دهنده مومنتوم ضعیف گاوی است. اگر شیب نزولی این اندیکاتور بیشتر شود ، معامله گران می توانند از تداوم کاهش قیمت اطمینان حاصل کنند.

EMA ها: متحرک نمایی 20 و 50 روزه حاکی از جهت خنثی این رمزارز در تایم فریم کوتاه مدت است. علاوه بر آن، کاهش قیمت به زیر EMA ها می تواند منجر به تداوم روند نزولی شود.

سطوح مقاومتی : 6.68 و 5.77 دلار

سطوح حمایتی : 6.68 و 5.77 دلار

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT