تحلیل قیمت MATIC

تحلیل قیمت MATIC | تحلیل قیمت SHIB | تحلیل قیمت DOGE

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از این که Dogecoin به تازگی یک افزایش قیمت 16 درصدی شاهد بود، این کوین با یک عقب نشینی چشمگیر مواجه شد. در این مقاله به تحلیل قیمت MATIC؛ SHIB ؛ DOGE می پردزایم.

تحلیل قیمت MATIC

تحلیل قیمت MATIC

تحلیل قیمت MATIC

قیمت پالی گان (MATIC) پس از کاهش 5.9 درصدی خود در 24 ساعت گذشته، به 2.12 دلار رسید. معاملات این کوین در نزدیکی مقاومت فوری در 2.20 دلار انجام می گرفت. این ترید ها در یک شبکه نزولی قرار داشت و با تداوم سیر نزولی همراه بود که حمایت آن را در 1.78 دلار شاهد بودیم.

در طی چند روز گذشته، این کوین بخشی از توان خود را بازیافته است اما باز هم به گودال نزولی خود سقوط کرد.

علیرغم کاهش قیمت ها، شاخص مقاومت نسبی به بالای خط میانی رسیده است و به این اشاره دارد که پرایس اکشن فعلی MATIC می تواند معکوس شود و سیری افزایشی پیدا کند. ضمن این که جریان مالی Chaikin در محدوده منفی باقی ماند، چرا که جریان سرمایه در آخرین جلسه معاملاتی نتوانست خود را احیا کند.

با وجود این که هیستوگرام قرمز حال کاهش بود، شاخص Awesome Oscillator پرایس اکشن نزولی را پیش بینی کرد تا سیگنال یک معکوس پذیری در روند قیمت را نشان دهد.

نکات تکنیکال کوتاه مدت، حکایت از کاهش فشار خرید دارد. فشار نزولی در قیمت دوج کوین، بار دیگر به دلیل فشار فروش اخیر، تشدید شده است.

تحلیل قیمت DOGE

تحلیل قیمت MATIC

DOGE

عقب نشینی کامل DOGE از سطح فیبوناچی 38.2 درصد. این میم کوین پس از افزایش کوتاه مدت خود، یک کاهش 17 درصدی را به ثبت رساند. در زمان انتشار این مطلب در Coingape قیمت در حوالی 0.169 دلار قرار دارد. سطح حمایت فوری در 0.215 دلار قرار داشت و بارها دیده شده است که خریداران از این سطح ریجکت شده اند.

در صورت کاهش قیمت بیشتر در DOGE، کف قیمت محلی آن در 0.160 دلار به نظر می آید.

از آنجایی که خریداران از بازار خارج شده اند، شاخص مقاومت نسبی به زیر خط میانی سقوط کرده است.

شاخص Awesome Oscillator این تز نزولی را تایید کرد و به یک سوگیری فروش اشاره داشت.

شاخص DMI هم یک وضعیت نزولی را نشان می دهد که در راستای حرکت فعلی بازار و قیمت ارزهای دیجیتال نیز گسترده شده است.

تحلیل قیمت شیبا اینو (SHIB)

تحلیل قیمت MATIC

شیبا اینو (SHIB)

با آغاز ماه دسامبر، روند پرایس اکشن شیبا اینو (SHIB) با سستی مواجه شده است و قیمت شیبا در چند هفته گذشته تغییرات قابل ملاحظه ای نداشته است.

سطح حمایت حیاتی این کوین در 0.000030 دلار قرار دارد و مقاومت فوری در 0.000040 واقع شده است. به دنبال سیر نزولی فعلی حاکم بر بازار، این کوین یک مثلث نزولی را تشکیل داده است که ممکن است به کاهش قیمت بیشتر هم منجر شود. کاهش قیمت بیشتر می تواند سطح حمایت طولانی آن را از بین ببرد و قیمت SHIB را به 0.000024 دلار برساند.

موارد تکنیکال SHIB هم به ادامه سیر نزولی آن اشاره دارد. شاخص مقاومت نسبی بیش از قبل به سمت پایین سیر کرده است. متقابلاً، شاخص Awesome Oscillator و  MACD به خروج فشار خرید اشاره دارند. شاخص DMI هم سوگیری فروش را نشان می دهد.

 

منبع: Coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT