تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال ۱ فروردین ۱۳۹۸

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پر از فراز و نشیب می باشد. پیش بینی سیر صعودی یا نزولی ارز های این بازار بسیار دشوار و در بعضی مواقع پر ریسک می باشد.
نشانه هایی مبنی بر شروع سیر صعودی بیت کوین توسط کارشناسان مشاهده شده که هنوز به تایید قطعی نرسیده است. اما وفاداران به بیت کوین معتقند که دیر یا زود بازار ارز های دیجیتال همه را شگفت زده می کند.
اول پرداخت ضمن تبریک ایام نوروز قصد دارد از ابتدای امسال با تحلیل بازار هفته ی قبلی و معرفی 3 ارزی که بیشترین کارایی را در هر هفته دارند بپردازد.

(Stellar (XLM

استلار در هفته ی گذشته بسیار قدرتمند عمل کرد و اولین ارزی است که به تحلیل آن می پردازیم. اخبار در دنیای ارز های مجازی می تواند سرنوشت یک ارز را تغییر دهد. دوخبر خوب برای استلار باعث شد تا در صدر لیست این هفته ی ما قرار بگیرد.
خبر اول پذیرش این ارز توسط صرافی معروف Coinbase Pro می باشد و خبر دوم انتصاب دنیل دیکسون، مامور قبلی موزیلا فایر فاکس به عنوان مدیر عامل و مدیر اجرایی پروژه استلار می باشد.

تحلیل 1

نمودار XLM/USD نشان می دهد که این ارز یک مقاومت در قیمت $0.14861760 دارد که باید با آن دست و پنجه نرم کند.

تحلیل (Bitcoin Cash (BCH

بیت کوین کش دومین بازیگر برتر هفته می باشد که به تحلیل آن می پردازیم. قیمت این ارز در هفته ی گذشته حدود 15 درصد افزایش یافت. ظاهرا خبر خاصی پشت پرده ی این افزایش وجود نداشته است. بیایید نگاهی به نمودار این ارز بیندازیم.

تحلیل 2

بعد از چند هفته بالاخره نمودار BCH/USD در حال صعود است. پیش بینی می شود که در صورتی که مقاومت EMA 20 که دقیقا زیر 239 دلار می باشد را بشکند پتانسیل رشد تا 400 دلار را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: صرافی های معروف ارزهای دیجیتال

تحلیل (Cardano (ADA

سومین بازیگر برتر این هفته ی ارزهای مجازی کوراندو می باشد که به تحلیل این ارز میپردازیم. کوراندو اخیرا اعلام کرد که این ارز به عنوان یکی از اعضای موسس کمیسیون بین المللی پیشبرد برنامه های بلاکچین فعالیت می کند.

تحلیل 3

مجموعه اول پرداخت با افتخار در ضمینه ی پرداخت و خدمات ارز های مجازی در خدمت شما است. در پایان خاطر نشان می کنم که مقالات هفتگی تنها تحلیلی بر هفته ی گذشته ی ارز های مجازی است و پیش بینی در جهت افزایش یا کاهش قیمت ارائه نشده است.

امتیاز 5/5 - از 17 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT