ثبت نام در برنامه ها بدون شماره تلفن

نحوه ثبت نام در برنامه ها بدون شماره تلفن برای ChatGPT، Telegram، WhatsApp و سایر خدمات

زمان مطالعه 3 دقیقه

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک برنامه ارزش واگذاری بخش نسبتاً بزرگی از حریم خصوصی آنلاین شما را دارد یا خیر، می تواند یک معضل دشوار باشد. ثبت نام در برنامه ها بدون شماره تلفن را در ادامه بررسی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

با این حال، در چند سال گذشته، اکنون گزینه‌های متعددی برای ثبت‌نام در برنامه‌ها و سرویس‌های مورد نظر شما بدون ارائه اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن شما وجود دارد.

نیاز به ثبت نام با برنامه های چت هنوز قوی است

علیرغم اینکه چقدر وقت گیر و خسته کننده است، نیاز به ثبت نام و ثبت نام برای برنامه های چت جدید بسیار رایج است. در حال حاضر شنیدن اینکه کسی بگوید «بهت پیام میدم» خیلی نادر است. در عوض عباراتی مانند “من به شما واتس اپ خواهم رسید” بسیار رایج تر است.

بنابراین جای تعجب نیست که تمایل به استفاده از این برنامه ها و خدمات قوی است. با این حال، بسیاری از کاربران از دادن اطلاعات شخصی خود برای دسترسی به این برنامه ها خودداری می کنند.

دریافت پیامک تایید آنلاین

یک جستجوی سریع در گوگل تعداد زیادی از خدمات آنلاین پیامک را به شما نشان می دهد. با این حال، جای تعجب نیست که بسیاری از آنها از زبان متقاعدکننده برای جذب شما استفاده می کنند، بدون اینکه نتایج مثبتی ارائه کنند. بسیاری از این خدمات از شماره های موقت، آزمایشی رایگان یا حتی شماره های رایگان استفاده می کنند.

این می تواند منجر به طولانی شدن زمان ارسال و دریافت پیام های شما شود. حتی ممکن است برخی از آنها اصلا دریافت نشوند.

با این حال، برخی از خدمات رایگان وجود دارد که نتایج خوبی به همراه دارد. استفاده از اینها کاملاً رایگان است تا بتوانید تأیید پیامک خود را برای ChatGPT، Telegram، Whatsapp و دیگران دریافت کنید.

پیامک ناشناس

AnonymSMS مدتی است که وجود دارد و واقعاً جایگاه خود را در بازار شماره های موقت تثبیت کرده است. این سرویس صدها شماره مختلف را ارائه می دهد که اساساً هر زمان که به آنها نیاز داشته باشید آماده استفاده هستند.

می‌توانید از بین اعداد از گوشه‌های مختلف جهان انتخاب کنید، و حتی می‌توانید از هر کد منطقه‌ای که می‌خواهید از کشوری که انتخاب کرده‌اید استفاده کنید، همگی رایگان.

تحقیقات نشان می‌دهد که تمام شماره‌های پیامک Anonym با سیم‌کارت‌های واقعی و در نتیجه اعداد واقعی مرتبط هستند. به همین دلیل، استفاده از سرویس آنها کاملاً ایمن است.

شماره موقت

TemporaryNumber یکی دیگر از خدمات آنلاین معتبر برای دریافت پیامک های رایگان به صورت رایگان است. با عملکردی مشابه با AnonymSMS، می‌توانید شماره‌هایی را از ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، لیتوانی و گرجستان انتخاب کنید.

استفاده از تمامی شماره های آنها کاملا رایگان است و بسیاری گزارش داده اند که شماره آنها نیز فوق العاده سریع است و پیامک ها در کمتر از یک دقیقه دریافت می شوند.

اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارید

بنابراین شما آن را دارید، دو راه عالی برای ثبت نام برای همه برنامه های چت مورد نظر، بدون نیاز به وارد کردن هیچ گونه جزئیات شخصی یا بدون نیاز به بخشی از یک سنت از پول خود.

فراموش نکنید، استفاده از یک شماره موقت برای دریافت تأییدیه پیامک خود برای هر برنامه ای به این معنی است که شما تمام تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین خود انجام می دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت