معاملات Uniswap

حجم معاملات Uniswap از 1 تریلیون دلار فراتر رفت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس اعلامیه اخیر، مجموع حجم معاملات Uniswap از 1 تریلیون دلار فراتر رفت. در این خبر با اول پرداخت همراه باشید.

حجم معاملات Uniswap

حجم معاملات Uniswap

حجم معاملات Uniswap

این صرافی کمی بیش از یک سال طول کشید تا حجم معاملاتی خود را ۱۰ برابر افزایش دهد. همانطور که U.Today گزارش داد، حجم معاملات Uniswap در اواسط فوریه ۲۰۲۱ (اواخر بهمن ۹۹) از ۱۰۰ میلیارد دلار گذشت.

در ماه آوریل (فروردین)، Uniswap Labs، شرکت پشتیبان این DEX پیشرو، یک بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر را راه اندازی کرد که سرمایه را در شرکت های مختلف web3 قرار می‌دهد.

Uniswap در نوامبر ۲۰۱۸ (آبان ۹۷) به عنوان یک استارت آپ ساده ​​توسط هیدن آدامز (Hayden Adams)، کارمند سابق زیمنس AG راه اندازی، و در سال ۲۰۲۰ به دلیل رونق حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به عنوان یک غول ارزهای دیجیتال ظاهر شد. در حالی که صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اوردربوک ها در گذشته نتوانستند رشد کنند، اما Uniswap به عنوان یک رقیب جدی برای رهبران بازار متمرکز مانند Binance ،Huobi و Coinbase ظاهر شده است.

در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۹۹)، Uniswap توکن‌هایی را به صورت رایگان به کاربران خود ایردراپ کرد و باعث ایجاد علاقه بیشتری به این پلتفرم شد.

با این حال، این شرکت به دلیل ایجاد بستر قمار، طرح‌های پانزی و پولشویی با انتقادات زیادی مواجه شده است. برخلاف صرافی های سنتی، Uniswap هویت کاربران خود را بررسی نمی‌کند.

Uniswap در ماه گذشته به دلیل عدم موفقیت در جلوگیری از ایجاد و گسترش توکن های کلاهبرداری بی شمار، با یک دادخواست دسته جمعی مواجه شد. Uniswap ادعا می‌کند که این دعوی مملو از “عدم دقت” است.

توکن UNI به شدت ضعیف عمل کرده و حالا ۸۷/۹۴ درصد از بالاترین رکورد خود یعنی ۴۴/۹۲ دلار که در ماه می گذشته (اردیبهشت ۱۴۰۰) به دست آمده بود، پایین تر است.

سپاس از همراه شما

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT