asos

خرید از سایت Asos.com و ارسال کالا به ایران

زمان مطالعه 3 دقیقه

در مقالات قبلی با چندین سایت در زمینه خرید انلاین آشنا شدیم و درمقاله درمورد سایت خرید از سایت Asos.com و وویژگی های این سایت صحبت خواهیم کرد.


معرفی سایت Asos.com

asos یک فروشگاه آنلاین و خرده فروشی لوازم آرایشی در بریتانیا است. این شرکت در سال 2000 در لندن تاسیس شد، که عمدتا درمیان جوانان شهرت پیدا نمود. این وب سایت بیش از 850 علامت تجاری و همچنین طیف وسیعی از لباس و لوازم جانبی خود را به فروش می رساند.نام این سایت مخفف AsSeenOnScreen می باشد که هنوز هم به عنوان اختصار بزرگ نوشته شده است.

بنیانگذاران و تاریخچه asos.com

ASOS در 3 ژوئن 2000 توسط نیک رابرتسون و کونتین گریفیتس تاسیس شد. در سال 2001، ASOS در بازار سرمایه جایگزین (AIM) در بورس اوراق بهادار لندن پذیرفته شد. در سال 2003، سهامداران ASOS موافقت کردند که اسامی AsSeenOnScreen Holdings PLC و AsSeenOnScreen Limited را به ASOS plc و ASOS.com Limited تغییر دهند. در سال 2004، این شرکت درآمد اولیه خود را به فروش رساند، و فروش آن در نیمه اول تقریبا دو برابر شد.در سال 2004، ASOS برچسب خود را برای لباس زنان معرفی کرد.

asos
asos

در سال 2005 انفجار سوخت بونسفیلد منجر به بسته شدن کسب و کار به مدت شش هفته وسقوط سهام این شرکت به ارزش5 میلیون پوند شد.سپس فعالیت خود را در زمینه عرصه لباس کودکان و نوجوانان آغاز کرد. پس از گذشت 2 سال این شرکت اعلام کرد که فعالیت خود را در زمینه کودکان متوقف کرده و تمرکز خود را یروی بازار مد جدید جوان قرار خواهد داد.

در سه ماهه آخر 2010، ASOS سه فروشگاه آنلاین بین المللی در فرانسه، آلمان و ایالات متحده را راه اندازی کرد. در سپتامبر 2011، سه سایت دیگر در استرالیا، ایتالیا و اسپانیا راه اندازی کردند. در سال 2012، ASOS نخستین دفتر بین المللی خود را در سیدنی استرالیا افتتاح کرد و سپس یک دفتر در نیویورک افتتاح کرد.

آشنایی با محیط سایت Asos.com

پس از ورود به سایت www.asos.com در ابتدا شما باید نسبت به ساخت اکانت و ایجاد محیط کاربری برای خود اقدام نمایید.بدین منظور ابتدا بروی گزینه مشخص شده مانند تصویر زیر کلیک نمایید.

asos
asos

سپس با صفحه زیر مواجه خواهید شد که به سادگی اقدام به ثبت نام می کنید.

asos
asos

پس از اتمام مراحل ثبت نام در ابتدای کار شما باید نسبت به انتخاب آقا یا خانم بودن جهت خرید اقدام نمایید.

asos
asos

پس از انتخاب جنسیت مورد نظر خود شما با فهرستی متفاوت و متنوع از اجناس و حتی برنده ها روبرو خواهید شد.

asos
asos

که پس از انتخاب کالای خود جزییات آن را می توانید مشاهده نمایید.

asos
asos

با کلیلک گزینه Free Shipping & Returns* شما می توانید آدرس محل خود جهت ارسال کالا را واد نمایید.

asos
asos

جهت انتخاب سایز می توانید بروی Find your Fit Assistant size و اندازه دقیق خود را وارد نمایید و بروی گزینه continue کلیک نمایید.

asos
asos

درگاه های سایت مورد نظر شامل :پی پال،ویزا کارت و مستر کارت و امریکن اکسپرس می باشد که شما در صورتیکه که قصد ارسال کالا به ایران را داشته باشد می توانید از مجموعه اول پرداخت جهت تهیه کارت استفاده نمایید.

سایت اول پرداخت،انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با سابقه 10 ساله میزبان انجام سفارشات هموطنان عزیز در عرصه بین المللی می باشد.

امتیاز 5/5 - از 17 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT