خرید از سایت ZARE

خرید از سایت ZARE | خرید سرور از ZARE

خرید از سایت Zare در سال 2011 با هدف کمک به تغییر وضعیت موجود پیرامون ارائه سرورهای اختصاصی محافظت شده DDoS در بازار راه اندازی شد. بیش از یک دهه بعد، به 7 مرکز داده پیشرفته گسترش یافت، یک شبکه 1.5 ترابیت بر ثانیه را راه اندازی نمود و در ارائه راه حل های زیرساختی محافظت شده DDoS با کیفیت بالا همچنان به عنوان یکی از رهبران بازار باقی ماند. برای خرید سرور از ZARE می توایند از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید با پی پال

خرید از سایت ZARE

نکته قابل توجه در زیرساخت های فناوری اطلاعات این است که می توانید آنرا امروز به zare ارتقا دهید. پرداخت دیتا سنتر Zare جهت سرور های اختصاصی از 45.00 پوند در ماه شروع می شود. آنها در دسترس بوده و همگی به شبکه پرظرفیت کم تأخیر متصل هستند و با حفاظت پیشرفته Corero DDoS محافظت می شوند. در زیر به بررسی ویژگی های اساسی خرید از سایت ZARE می پردازیم.

با قیمت های مقرون به صرفه، تهیه سریع و دسترسی کامل به سخت افزار خود، امروز استقرار فناوری اطلاعات خود را ارتقا دهید و برای پروژه بعدی خود به Zare تکیه کنید. همچنین می توانید با کیفیت تحویل داده شده. طیف گسترده ای از ویژگی های موجود در پرداخت دیتا سنتر Zare را کاوش کنید.

کاهش DDoS
همه سرورهای این پلتفرم با استفاده از فناوری Smartwall Corero از DDoS تا 160 گیگابیت بر ثانیه محافظت می‌شوند.

1G و 10G Uplinks
با آپلینک های فیبر 10G با ظرفیت بالا که در سراسر ناوگان سرورهای جهانی در دسترس است، در مسیر سریع بمانید.

تنظیمات فایروال
شما با توانایی مشاهده حملات DDoS تاریخی و ایجاد تغییرات در تنظیمات حفاظتی خود، کنترل را در دست دارید.

مانیتورینگ RAID
با پرداخت دیتا سنتر Zare سلامت آرایه RAID سرور خود را نظارت کنید و اگر چیزی شروع به نشان دادن علائم خرابی کرد، فوراً مطلع شوید!

نمودارسازی توسعه یافته
آمار خدمات عمیق را برای توان عملیاتی شبکه سرور، خطاهای پورت، بسته ها در ثانیه و استفاده از پورت مشاهده کنید.

تامین خودکار
سرور شما می تواند به طور خودکار به مجموعه وسیعی از سیستم عامل ها و تنظیمات پارتیشن بندی ارائه شود.

DNS
رکوردهای rDNS/PTR را به راحتی برای همه آدرس های IP خود از طریق مدیر Zare تنظیم کنید، از جمله به روز رسانی های انبوه برای تغییرات انبوه.

ادغام پهنای باند
با پرداخت دیتا سنتر Zare همه سرورهای زیر حساب شما منابع پهنای باند را جمع آوری می کنند و به شما کمک می کنند از اضافه کاری های ناخواسته جلوگیری کنید.

نظارت بر لیست سیاه
همه IP ها به صورت 24 ساعته نظارت می شوند تا اطمینان حاصل شود که در صورت لیست شدن فوراً به شما اطلاع داده می شود تا به شما در حل مشکلات کمک کند.

موقعیت مکانی سرور
سرورهای انعطاف‌پذیر و بسته‌های مکان‌یابی رک در قلب Docklands لندن در یک مرکز درجه ۲/۳ ممتاز واقع شده‌اند و افزونگی فیزیکی و دیجیتالی عالی را برای آپتایم برتر ارائه می‌دهند.

چه سرعت هایی در دسترس است؟
هر پیکربندی از پیوندهای آپلود 1G، 10G، 40G و 100G که نیاز دارید، که با پرداخت دیتا سنتر Zare قابل ارائه است.

آیا پورت های APC PDU در دسترس هستند؟
خیر. راه اندازی مجدد باید از طریق IPMI، iDRAC یا iLO انجام شود.

آیا می توان حفاظت DDoS را فعال کرد؟
با پرداخت دیتا سنتر Zare حفاظت DDoS برای همه مشتریان ما در دسترس است. این را می توان به عنوان یک افزودنی در حین پرداخت با انتخاب ظرفیت شستشو برای مطابقت با حجم حمل و نقل مورد نیاز خود خریداری کرد.

پیکربندی حفاظت DDoS را می توان بر اساس هر IP از طریق مدیر Zare تنظیم کرد. طیف وسیعی از گزینه های حساسیت را برای تشخیص حمله و توانایی پیکربندی پاکسازی همیشه روشن ارائه می دهد.

چه نوع تجهیزاتی مجاز است؟
پس از پرداخت دیتا سنتر Zare ، به هر سروری با مدیریت خارج از باند، مانند IPMI، iDRAC و iLO، اجازه داده می شود تا به همراه انواع دستگاه‌های شبکه سازمانی در تأسیسات این برنامه مستقر شوند. دستگاه‌هایی که نمی‌توانند روی رک نصب شوند یا شامل BMC نمی‌شوند، مانند Raspberry Pis، Apple Mac Minis/Studios و لپ‌تاپ‌ها را نمی‌توان در فضای رک اجاره‌ای قرار داد.

طیف وسیعی از گزینه‌های zare را کاوش کنید، از جمله درگاه‌های با نرخ ثابت و انفجاری تا 200 گیگابیت بر ثانیه که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ترکیب برتر حامل‌های Tier 1 به اینترنت جهانی متصل شوید. با پرداخت دیتا سنتر Zare از این خدمات بهره مند شوید.

تعریف مرکز داده
مرکز داده یک مرکز فیزیکی متمرکز است که برنامه‌ها و داده‌های حیاتی کسب‌وکار را ذخیره می‌کند. تعریف رایج برای مرکز داده جایی است که در آن تجهیزات محاسباتی و شبکه جهت جمع آوری، پردازش و نگهداری داده ها و توزیع و امکان دسترسی به منابع به کار گرفته می شود.

نقش رو به رشد داده ها در zare
تبادل الکترونیکی داده ها در حال حاضر تقریباً برای هر تعامل تجاری و شخصی مورد نیاز است. حتی کارهای سنتی مانند برقراری تماس تلفنی، خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون در حال حاضر تا حد زیادی دیجیتال هستند. این تقاضای روزافزون برای اطلاعات دیجیتال جدید نیازمند مقادیر زیادی تجهیزات محاسباتی و شبکه ای است که در مراکز داده ذخیره می شوند.

پرداخت دیتا سنتر Zare شما را به مراکز داده با ایمنی بالا هدایت می کند. در واقع مراکز داده از روزهای اولیه کامپیوترها وجود داشته‌اند، اما با ارزان‌تر، کوچک‌تر شدن و پیشرفته‌تر شدن فناوری، به‌طور چشمگیری تکامل یافته‌اند. مراکز داده اولیه معمولاً از یک ابررایانه بزرگ تشکیل شده بودند، اما نسخه های مدرن اکنون میزبان هزاران سرور هستند که به شبکه های ارتباطی مختلف متصل می شوند.

این تغییر عمدتاً توسط رشد تصاعدی در حجم داده ها انجام می شود. به عنوان مثال، مقاله IDC Data Age افزایش ده برابری سطح داده ها را بین سال های 2018 و 2025 پیش بینی کرد. پیش بینی می کند تا سال 2025، 175 زتابایت داده وجود داشته باشد که اگر بخواهید با سرعت متوسط فعلی اینترنت دانلود کنید، 1.8 میلیارد سال طول می کشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT