بهترین محافظت DDoS

بهترین محافظت DDoS در سال 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

سرویس ها حفاظتی DDoS از کسب و کار شما در برابر حملات DDoS محافظت می کند. حملات Distributed Denial of Service (DDoS) یک تاکتیک حمله است که توسط برخی از مخرب ترین کاربران اینترنت استفاده می شود. بهترین محافظت DDoS را در ادامه معرفی کرده ایم.

آن ها معمولاً از یک شبکه ربات استفاده می کنند تا یک سرور را با درخواست های زیاد پر کنند تا سرور متوقف شود. به عبارت ساده ارسال تقاضاهای زیاد به سمت سیستم هدف با قصد اینکه سرور مورد نظر توان پاسخگویی خود را از دست بدهد، حمله ddos نام دارد.

این یک مشکل است زیرا اگر سرور نتواند به درخواست‌های عادی کاربر پاسخ دهد، دیگر وب‌سایت یا نرم‌افزاری که توسط آن میزبانی می‌شود قابل دسترسی نخواهد بود. حتی بدتر از آن این است که هکرها می توانند وارد سیستم شوند و کنترل هر سرور را دست بگیرند، زیرا با کاهش یا محدود شدن بیشتر عملکردهای سرور، سرور می تواند در برابر حمله آسیب پذیر شود. حملات DDoS می تواند ساعت ها یا حتی روزها ادامه داشته باشد و کسب و کار شما را متوقف کند.

تنها راه برای کاهش چنین حمله ای این است که شروع به فیلتر کردن ترافیک وب ورودی، IP با IP کنید، که فرآیندی کند و پر زحمت است و اگر یک شبکه ربات بزرگ به شما حمله کند راه حل موثری نیست.

1.بهترین محافظت DDoS با Project Shield

محافظت قدرتمند DDoS از طرف Google

مزایا

زیرساخت های گوگل را کنترل می کند

راه اندازی بسیار آسان

معایب

فقط برای وب سایت های منتخب موجود است

Project Shield شاخه ای از شرکت مادر Google Alphabet است. توسعه آن چندین سال پیش در زمان جورج کونارد در پی حملات به وب سایت های نظارت بر انتخابات و حقوق بشر در اوکراین آغاز شد.Project Shield قادر است ترافیک مخرب احتمالی را با عمل به عنوان یک پروکسی معکوس که بین یک وب سایت و اینترنت قرار می گیرد، فیلتر کند و درخواست های اتصال را فیلتر کند. اگر یک اتصال قانونی به نظر برسد Project Shield درخواست اتصال را مجاز می کند.

اگر یک درخواست اتصال غیرمعتبر تشخیص داده شود، به عنوان مثال چندین تلاش برای اتصال از یک آدرس IP مشابه مسدود می شود. این سیستم اجرای Project Shield را به سادگی با تغییر تنظیمات DNS سرور بسیار آسان می کند.

ممکن است کاربران تعجب کنند که چگونه فیلتر کردن ترافیک از طریق یک پروکسی با SSL کار می کند. خوشبختانه Jigsaw یک آموزش جامع ایجاد کرده است تا مطمئن شود که اتصالات امن به سایت شما یکپارچه کار می کنند. چندین آموزش دیگر نیز در بخش پشتیبانی موجود است.

در حال حاضر Project Shield فقط برای رسانه ها، نظارت بر انتخابات و وب سایت های مرتبط با حقوق بشر در دسترس است. تمرکز اصلی این شرکت همچنین بر روی وب‌سایت‌های کوچک با منابع کم است که نمی‌توانند راه‌حل‌های میزبانی گران قیمت را برای محافظت از خود در برابر DDoS بپردازند. اگر سازمان جز این شرکت ها نیست ممکن است مجبور شوید راه حل دیگری مانند Cloudflare را در نظر بگیرید.

2.بهترین محافظت DDoS با Cloudflare

سرویس بزرگ حفاظت از DDoS

مزایا

رهبر صنعت در راه حل های DDoS

لایه رایگان شامل حفاظت اولیه است

معایب

پکیج تجاری نسبتاً گران است

هر کسی که در چند سال گذشته از اینترنت استفاده کرده باشد، با Cloudflare آشنا است، زیرا بسیاری از وب سایت های بزرگ از این سرویس برای حفاظت استفاده می کنند.

اگرچه Cloudflare در ایالات متحده مستقر است، اما بیش از 180 مرکز داده در سراسر جهان دارد و زیرساختی برای رقابت با گوگل ایجاد کرده است. این سرویس سایت شما را برای آنلاین ماندن به حداکثر می رساند.

هر کاربر Cloudflare می‌تواند حالت I’m under attack را فعال کند، دراین صورت این سرویس با ارائه چالش جاوا اسکریپت در برابر پیچیده‌ترین حملات DoS از سایت شما محافظت کند. Cloudflare همچنین به عنوان یک پروکسی معکوس بین بازدیدکنندگان و میزبان سایت عمل می کند تا ترافیک را به همان روشی که Jigsaw’s Project Shield فیلتر می کند، کنترل کند.

در مارس 2019 Cloudflare Spectrum for UDP را معرفی کرد که حفاظت DDoS و فایروال را برای پروتکل‌های غیرقابل اعتماد ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگانی که درخواست اتصال می دهند باید مجموعه‌ای از فیلترهای پیچیده از جمله site reputation را اجرا کنند، اینکه آیا IP آنها در لیست سیاه قرار گرفته است و آیا هدر HTTP مشکوک به نظر می‌رسد یا خیر.

درخواست های HTTP برای محافظت در برابر بات نت های شناخته شده بررسی می شوند. Cloudflare به عنوان یک غول صنعت می تواند به راحتی با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در میان بیش از 7 میلیون وب سایتی که مدیریت می کند، موقعیت خود را افزایش دهد.

Cloudflare یک پکیج اولیه رایگان ارائه می دهد که شامل کاهش DDoS است. برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه اشتراک تجاری Cloudflare هستند، حفاظت پیشرفته تری در دسترس است.

3. AWS Shield

بهترین کاهش حملات DDoS

مزایا

لایه رایگان استاندارد در برابر اکثر حملات

راه اندازی آسان

معایب

سطح پیشرفته بسیار گران است

حفاظت AWS Shield توسط سرویس های آمازون ارائه می شود. سطح «استاندارد» برای همه مشتریان AWS بدون هزینه اضافی در دسترس است. زیرا بسیاری از مشاغل کوچک وب سایت خود را با آمازون میزبانی می کنند.

AWS Shield Standard بدون هزینه اضافی در دسترس همه مشتریان است. هنگامی که از سرویس های Cloud Front و Route 53 آمازون استفاده می شود، در برابر حملات معمولی تر شبکه (لایه 3) و (لایه 4) محافظت می کند.

این سرویس همه هکرها را متوقف کند. با این حال پهنای باند شما 15 گیگابیت بر ثانیه محدود خواهد شد و این امکان را برای هکرها فراهم می کند تا در صورت داشتن منابع کافی حمله DoS را انجام دهند. بدتر از آن شما همچنان مسئول پرداخت هزینه ترافیک اضافی به آمازون هستید.

برای حل این مشکل آمازون AWS Shield Advanced را ارائه می دهد. یک اشتراک شامل حفاظت از هزینه DDoS است که می تواند شما را از افزایش هزینه های ماهانه در صورت مورد هدف قرار گرفتن توسط حمله نجات دهد.

AWS Shield Advanced همچنین می‌تواند ACL شما را در مرز خود شبکه AWS مستقر کند تا از شما در برابر بزرگترین حملات محافظت کند. همچنین اکنون برنامه های وب به طور خودکار در برابر حملات DDoS توسط AWS Shield Advanced بدون نیاز به مداخله دستی محافظت می شوند.

مشترکین طرح پیشرفته همچنین از DRT شبانه روزی دسترسی خواهند داشت. با این حال این طرح نسبتا گران است. شما باید حداقل برای یک سال با قیمت 3000 دلار (2200 پوند) در ماه مشترک شوید.

4.بهترین محافظت DDoS با Microsoft Azure

حفاظت اولیه عالی با طرج های پولی مقرون به صرفه

مزایا

راه اندازی حفاظت استاندارد بسیار آسان است

کاهش خودکار تهدید

معایب

محافظت کامل DDoS برای همه منابع

مانند آمازون، مایکروسافت این گزینه را از طریق سرویس Azure ارائه می دهد. همه اعضا از حفاظت اولیه DDoS بهره مند می شوند. این ویژگی‌ها شامل نظارت بر ترافیک و کاهش حملات شبکه (لایه 3) در زمان واقعی برای هر آدرس IP عمومی است که استفاده می‌کنید.

این حفاظت همان نوع حفاظتی است که برای سرویس‌های آنلاین خود مایکروسافت ارائه می‌شود و کل منابع شبکه Azure می‌تواند برای جذب حملات DDoS استفاده شود. برای سازمان‌هایی که نیاز به حفاظت پیچیده‌تری دارند، Azure یک سطح استاندارد نیز ارائه داده است. زیرا فعال کردن سطح استاندارد بسیار آسان است و تنها به چند کلیک نیاز دارد.

Azure شما را ملزم به ایجاد هیچ تغییری در برنامه‌هایتان نمی‌کند، اگرچه لایه استاندارد از طریق فایروال برنامه وب در برابر حملات DDoS برنامه (لایه ۷) محافظت می‌کند. در صورت وقوع حمله، مانیتور Azure می تواند معیارهای زمان واقعی را به شما نشان دهد. اطلاعات حمله 30 روز نگهداری می شوند.

Azure به طور مداوم ترافیک وب به منابع شما را بررسی می کند. اگر این موارد از یک معیار مشخص شده فراتر رود، کاهش DDoS به طور خودکار راه اندازی می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT