خرید از Desertcart ، روشی آسان برای خرید از آمازون

خرید از Desertcart ، روشی آسان برای خرید از آمازون

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را می‌دهد که هر کالایی را که مدنظر دارید، از هر نقطه از دنیا تنها با یک کلیک دریافت کنید. سایت‌هایی نظیر آمازون، ebay، علی اکسپرس و… از جمله سایت‌های خرده فروشی‌ هستند که در سطح جهانی شناخته شده‌اند. متاسفانه این سایت‌ها برای ارسال کالا به خاورمیانه هزینه شیپینگ بسیار زیادی دریافت می‌کنند. به همین دلیل سایت‌های واسط مانند سایت Desertcart یا سایت سوق در کشور امارات فعالیت می‌کنند. در این مقاله به خرید از Desertcart می‌پردازیم.

معرفی سایت Desertcart

1 خرید از Desertcart ، روشی آسان برای خرید از آمازون

سایت Desertcart در سال ۲۰۱۴ در کشور امارت تاسیس شد. این سایت تلاش داشت که به عنوان یک سایت خرده فروشی در امارات و خاورمیانه فعالیت کند. این سایت برنامه انتقال کالا را از کشورهای ترکیه، انگلستان، آمریکا، ژاپن و چین در برنامه خود قرار داده بود و همچنین برنامه‌ اولیه برای انتقال کالا با هزینه شیپینگ ناچیز یا رایگان به امارات، بحرین، قطر، کویت و عربستان در دستور کار خود داشت. امروزه سایت Desertcart، بیش‌تر کالاهای آمازون را به صورت گارنتی شده و با مراقبت‌ ویژه تحویل مشتری در خاورمیانه می‌دهد. پیشنهاد می‌شود مقاله “سفارش از آمازون ، معرفی روشی کم هزینه و هوشمندانه” را مطالعه فرمایید.

خرید از Desertcart

خرید از Desertcart مراحل

این سایت حدود ۵۰ میلیون کالا را برای فروش پوشش می‌دهد. مراحل خرید از این سایت به صورت زیر است:

  • برای خرید از Desertcart باید نام کالا را در موتور جست و جوی سایت سرچ کنید یا پس از اینکه کالایتان را در آمازون یافتید، نام دقیق کالا را در سایت Desertcart جست و جو کنید.
  • پس از باز کردن صفحه محصولات، قیمت‌ها به درهم نمایش داده می‌شوند. با کلیک روی Add to card، کالا به سبد خرید وارد می‌شود.
  • در بخش پرداخت، مجموع قیمت‌ها را خواهید دید. اگر مجموع قیمت‌ همه کالا‌ها بیش از ۲۵۰ درهم شده باشد، هزینه شیپینگ رایگان خواهد بود.
  • مراحل پرداخت هزینه کالا را می‌توانید از طریق مجموعه اول پرداخت انجام دهید.
  • در صورتی که می‌خواهید کالا به ایران ارسال شود مقاله “خرید از آمازون ، معرفی روشی کم هزینه و هوشمندانه” مطالعه کنید.

در صورتی که بخواهید برای خرید از Desertcart اقدام کنید، می‌توانید برای پرداخت‌های ارزی خود از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT