خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال

قابلیت جدید خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال

زمان مطالعه 4 دقیقه

در این مقاله قصد داریم گزارش جدید Forbes را در مورد قابلیت جدید کیف پول PayPal یعنی قابلیت خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال را بررسی کنیم. قبلا خبر مربوط به امکان استفاده از ارزهای دیجیتال در حساب پی پال که بسیار هم سرو صدا کرد را منتشر کردیم.

قابلیت‌های مرتبط با ارز‌های دیجیتال در حساب پی پال

طبق گزارشی که Finches Snark Tank نقل کرده است، وزارت امور خارجه واقع در نیویورک (NYDFS) این اجازه را به PayPal می‌دهد که به کاربران خود اجازه را بدهند تا به طور مستقیم ارز‌های دیجیتال «Cryptocurrency» را از طریق کیف پول خود در PayPal خرید و فروش کنند.

۱) در ابتدا ارز‌های Bitcoin، Ethereum، Bitcoin Cash و Litecoin را به طور مستقیم در کیف پول دیجیتال PayPal فعال خواهند کرد.

۲) بعد از اضافه شدن این قابلیت، به ۲۶ میلیون نفر تاجر اجازه می‌دهد تا از این ارز‌ها هم در خرید و فروش استفاده کنند.

۳) به گفته PayPal هیچ هزینه خدماتی برای خرید یا فروش ارز‌های دیجیتال و یا استفاده از این ارز‌ها از تاریخ ۳۱ دسامبر، ۲۰۲۰ دریافت نخواهد کرد.

۴) ذخیره یا نگهداری رمز ارز‌ها هزینه‌ای در بر ندارد.

۵) به نقل از گزارش رسمی مطبوعاتی این شرکت: “کاربران قادر خواهند بود تا ارز های دیجیتال خود را در خود Paypal بفروشند و به پول نقد تبدیل کنند.” همان طور که می‌دانید تمام نقل و انتقالات پول در Paypal با رمز گذاری امن شده‌اند و توسط هیچ سازمانی قابل شناسایی و ردیابی نیستند، نقل و انتقالات ارز های دیجیتال هم به همان صورت امن شده‌اند.

بحث های مربوط به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال

خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال امکانات

البته این اتفاق برای  تقریبا تمامی افراد عجیب بوده است و یکی از عوامل آزمایشگاه Satoshi گفته است: Paypal همیشه مخالفت جدی با ارز های دیجیتال داشته و این کار paypal در اجازه استفاده از این ارز ها در پلتفرم خود شوکه کننده است.

در سال ۲۰۱۸، بیل هریس Bill Harris، مدیر عامل شرکت EX-CEATION BITCOIN بزرگترین کلاه برداری را اضافه کردن امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال به پلتفرم های بانکی خانگی مانند PayPal و Mastercard اعلام کرد و گفت این شرکت‌ها از اطلاعات مالی کاربران این ارز‌ها استفاده خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت Blockchain.com پیتر اسمیت در مورد سیاست های PayPal گفته است این خدمات همیشه بسیار متمرکز و غیرقابل تغییر هستند و این کاملا در تضاد با ارز های دیجیتال است زیرا این ارز ها برای امنیت و آزادی بیشتر کاربران طراحی شده اند. این پول مدرن است که هر کسی هر جا می‌تواند به هر نحو استفاده کند. البته یکی از مدیران اجرایی پی پال استدلال‌های satoshi را توخالی و پوچ می‌داند.

Don Schulman مدیر عامل PayPal در سپتامبر ۲۰۱۴، چهار سال قبل از صحبت آقای  Harris اظهار نظر ضد بیتکوین خود را اظهار کرده بود.

مدیر عامل PayPal در دفاع از شرکت گفته بود: صحبت‌های satoshi دارای تناقض است و کاربران پی پال نیاز دارند تا از ارز های دیجیتال استفاده کنند و راحت‌تر هستند که این اتفاق در همین پلتفرم واحد اتفاق بیافتد پس ما هم برای گسترش کار خود این قابلیت را اضافه کردیم که این کار موجب رونق ارز‌های دیجیتال هم می‌شود.

نظر سنجی‌های FICO

خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال امکان

در نظرسنجی انجام شده توسط FICO در رابطه با PaylPal و ارز‌های دیجیتال نتایج جالبی بدست آمده است. این نظرسنجی از جامعه آماری ۳۰۰۰ نفری مردم آمریکا انتخاب شده بودند.

FICO دریافت که:

  • ۶۰٪ از کسانی که گوشی هوشمند دارند برنامه PayPal را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند.
  • ۱۴٪ از کاربران PayPal در حال حاضر برخی از شکل های ارز های دیجیتال را استفاده می‌کنند. (در مقایسه با ۸٪ از کاربران رقیب PayPal).
  • از این کاربران پی پال که از رمز ارز ها هم استفاده می‌کنند: ۵۳ درصد از آنها از Bitcoin برای خرید محصولات یا خدمات در گذشته استفاده کرده‌اند و دو سوم در سال آینده یا دو سال آینده برنامه ریزی کرده‌اند.
  • ۱۵٪ دیگر از کاربران PayPal قصد خرید یا سرمایه گذاری در رمز ارز های دجیتال در ۱۲ ماه آینده  و نیمی از آنها انتظار می رود برای خرید خرده فروشی با Bitcoin در سال آینده یا دو سال آینده سرمایه گذاری کنند.
  • احتمال می‌دهند که تا کنون به مبلغ ۳۱/۲ میلیارد دلار بیتکوین توسط آمریکایی‌ها برای خرید کالا‌ها و خدمات استفاده شده است. کاربران پی پال ۷۴ درصد از این مبلغ را شامل می‌شوند که معادل ۲۳/۱ میلیارد دلار است.

موانعی که حذف می‌شوند

سرویس جدید PayPal دو مانع استفاده از رمزنگاری برای خرید خرده فروشی را حذف می کند:

اول گرفتن رمز ارز ها به یک فرم که برای خرید خرده فروشی قابل استفاده باشد و دوم پذیرش خیل عظیمی از مردم و بازرگانان از رمز ارز ها به عنوان یک شیوه خرید و فروش است. در نتیجه، پرداخت‌های خرده فروشی با Bitcoin، Ethereum، و Litecoin توسط کاربران PayPal به راحتی می‌تواند تا پایان سال آینده ۲۰۲۱ به میزان دو برابر افزایش پیدا کند و به مبلغ ۵۰ میلیارد دلار برسد.

میزان اعتبارات به به توان سه افزایش خواهد یافت

خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال بیت کوین

سرویس جدید Paypal تعجب آور نیست. Coindesk گزارشی داده بود که طبق آن PayPal برنامه‌ای دارد تا بازاری برای خرید و فروش ارز‌های کشف شده ایجاد کند و طبق این برنامه میزان ارز Q1 در سال ۲۰۱۹ اگر برای مثال ۶۵ میلیون دلار باشد با افزایش قیمت در سال ۲۰۲۰ همان مقدارQ1 از رمز ارز به ۳۰۵ میلیون دلار فروخته خواهد شد.

جزئیات جای تعجب دارد، فرض کنید بازرگانان که همیشه از دلار برای خرید و فروش استفاده می‌کردند به بیتکوین روی بیاورند. این افزایش تقاضا چه میزان باعث افزایش قیمت این رمز ارز‌ها می‌شود! همچنین احتمال می‌رود مردم عادی هم برای خرده خرید و فروش از بیتکوین و یا سایر رمز ارز ها استفاده کنند.

حالا که با قابلیت جدید خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال آشنا شدید، باید بدانید احتمال افزایش قیمت ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش سهولت تبدیل، وجود دارد. می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT