دوره آنلاین برای شروع تحلیلگر داده

9 دوره آنلاین برای شروع تحلیلگر داده

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر می خواهید شغلی به عنوان تحلیلگر داده داشته باشید، این دوره ها به شما کمک می کند تا مهارت های خود را بسازید. دوره آنلاین برای شروع تحلیلگر داده را در ادامه بررسی می کنیم.

امروزه افراد و سازمان‌ها حجم عظیمی از داده‌ها را تولید می‌کنند – از این رو نیاز به مرتب‌سازی آنها با استفاده از تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها وجود دارد. در نتیجه، نقش های تحلیلگر داده به طور فزاینده ای تقاضای بالایی دارند.

خرید با پی پال

کارشناسان داده، داده‌های مشتریان برند را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کنند تا اولویت‌های آن‌ها را مشخص کنند و به سازمان کمک کنند تا تصمیمات تجاری هوشمندانه بگیرد. اگر علاقه مند به تبدیل شدن به یک تحلیلگر داده هستید، برای یافتن بهترین دوره های آنلاین برای کمک به شروع سفر شغلی خود، ادامه مطلب را بخوانید.

1.دوره آنلاین برای شروع تحلیلگر داده: گواهی تحلیلگر داده کلودرا

این دوره یک آموزش فشرده چهار روزه در مورد کلیه موارد ضروری تجزیه و تحلیل داده های سنتی و هوش تجاری و کاربرد آن در داده ها است. به عبارت دیگر، این دوره مهارت های لازم برای دسترسی، تجزیه و تحلیل و تبدیل مجموعه داده ها با استفاده از SQL و سایر زبان های داده را در اختیار شما قرار می دهد.

در پایان برنامه، شما در مرتب سازی پایگاه های داده، پردازش و تجزیه و تحلیل داده های ساختاریافته و بدون ساختار حرفه ای خواهید شد. همچنین می‌توانید پایگاه‌های داده را ترکیب و نگهداری کنید، ساختارهای داده را شناسایی کنید و عملکردهای پنجره را تجزیه و تحلیل کنید. وب سایت یادگیری Cloudera این دوره را با قیمت 1670 یورو (حدود 1673 دلار) در اختیار تحلیلگران داده، معماران سیستم، توسعه دهندگان هوش تجاری و مدیران پایگاه داده قرار می دهد.

2.دوره آنلاین برای شروع تحلیلگر داده: دوره تحلیل کسب و کار دانشگاه هاروارد

این برنامه درسی بر توسعه مهارت‌های تجزیه و تحلیل داده‌های زبان‌آموزان، ایجاد آنها در زمینه‌های فنی و تحلیلی، و کمک به آنها برای اعمال یافته‌های داده‌ها برای افزودن بینش ارزشمند و پیشبرد تصمیمات تجاری تمرکز دارد.

دانش آموزانی که ثبت نام کرده اند، توسعه و آزمایش فرضیه ها، پیاده سازی تکنیک های تحلیلی، شناسایی و خلاصه سازی پایگاه های داده، و تجزیه و تحلیل متغیرهای داده ها، همه در عرض هشت هفته را یاد خواهند گرفت. دوره تحلیل تجاری دانشگاه هاروارد با قیمت 1750 دلار در دسترس است.

3. گواهینامه حرفه ای تجزیه و تحلیل داده های گوگل، Coursera

ثبت نام در این آموزش حرفه ای برای مبتدیان به شما کمک می کند تا پویایی تجزیه و تحلیل داده ها، شیوه های کلیدی و فرآیندها را درک کنید و شما را آماده کند تا در کمتر از شش ماه برای کار آماده شوید. این آموزش شما را در مهارت های تجزیه و تحلیل داده های حیاتی، از جمله؛ تمیز کردن داده ها، تجسم داده ها، و اصلاح داده ها با استفاده از ابزارهای داده مانند SQL، R و جدول برنامه نویسی.

این دوره از ارزیابی های عملی، فرآیندهای فنی و ویدئوهای تعاملی برای شبیه سازی سناریوهای کسب و کار در دنیای واقعی و اینکه چگونه تجزیه و تحلیل داده ها به بهبود رشد و موفقیت کسب و کار کمک می کند، استفاده می کند. همچنین روش‌های کلیدی برای نگهداری ایمن داده‌ها، رابطه بین صفحات گسترده و مجموعه داده‌ها و تأیید داده‌های پاک‌شده برای بررسی یکپارچگی داده‌ها را یاد می‌گیرید. این دوره رایگان و در وب سایت Coursera Learning موجود است.

4. تجزیه و تحلیل کسب و کار و داده ها با SQL، Skillshare

این دوره شامل 38 درس عمیق است که پایگاه های داده، طراحی انبار داده و نحوه نوشتن پرس و جو با استفاده از زبان پرس و جو ساخت یافته (SQL) را پوشش می دهد. وب‌سایت با دروس کوتاه و پروژه‌های عملی که چالش‌های احتمالی در تجزیه و تحلیل داده‌ها و نحوه رسیدگی به آن‌ها را منعکس می‌کند، درس‌هایی را برای شما پخش می‌کند تا با سرعت خودتان یاد بگیرید.

مجری دوره به شما مهارت های مدیریتی، هر آنچه را که باید در مورد SQL بدانید، راه اندازی پایگاه های داده SQL، ایجاد پایگاه های داده از ابتدا و غیره را به شما آموزش می دهد. در پایان این دوره، شما به یک کاربر ماهر SQL تبدیل می‌شوید و می‌توانید با افزودن ارزش در هر صنعتی جای بگیرید. شما می توانید برای دوره آزمایشی رایگان هفت روزه در وب سایت Skillshare ثبت نام کنید.

5. تجزیه و تحلیل داده ها با اکسل برای مبتدیان، Cloudswyft Global Systems

این آموزش فشرده با همکاری مایکروسافت برای آموزش تجزیه و تحلیل داده ها از ابتدا با استفاده از ابزارهای کلیدی مایکروسافت اکسل است. این دوره، در چهار طرح کلی، به خلاصه کردن داده ها با ایجاد جداول پایگاه داده با ردیف ها و ستون ها در اکسل می پردازد تا دسترسی و کاوش آسان داده ها را امکان پذیر کند. سازمان ها از این پایگاه های داده تولید شده برای ارزیابی، سازماندهی و گزارش عملکرد کسب و کار در طول زمان استفاده می کنند.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل داده‌های اکسل به فراگیران نیاز دارد که فرمول‌ها و نحوه عملکرد ستون‌ها و ردیف‌ها را برای ایجاد گزارش‌های معنی‌دار و جمع‌آوری داده‌ها درک کنند. برنامه درسی در طول ده هفته پخش می شود و در FutureLearn با قیمت 39 دلار در ماه با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه در دسترس است.

6. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Python، Github

تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از پایتون یک سری دوره چهار قسمتی در مورد یادگیری نحوه تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون است. این دوره مهارت های برنامه نویسی اولیه در پایتون را آموزش می دهد، به طور موثر با وظایف تجزیه و تحلیل داده ها مقابله می کند تا کارایی را افزایش دهد و پایتون را در پروژه های تجزیه و تحلیل داده ها به کار می برد. این برنامه یک راهنمای مبتدی برای یادگیری بازرسی داده ها، تجسم داده ها و بحث در پایتون است.

اصول اولیه پایتون – Python 3، IPython environs، Jupyter notebook، بسته های تجزیه و تحلیل داده ها، خواندن و نوشتن فایل ها در Python در کنار تست های ارزیابی هفتگی برای تجزیه و تحلیل داده های علمی در اختیار زبان آموز است. در نهایت، پروژه ای برای ایجاد تجزیه و تحلیل داده های آشکار وجود دارد که بر اساس تلاش، دقت و برآورده شدن همه الزامات درجه بندی شده است.

7. تبدیل به یک تحلیلگر داده، Udacity

این دوره به زبان آموزان کمک می کند تا مهارت های تجزیه و تحلیل داده های خود را با استفاده از Python، SQL و آمار توسعه دهند. این فرآیندها شامل جدال داده ها، کاوش داده ها، تجسم داده ها و به کارگیری آمار عملی برای سناریوهای تجاری واقعی است. اساساً، متخصص داده‌ها را بررسی می‌کند تا بینشی در مورد روند داده‌ها بیابد و درباره اطلاعاتی که در آنها وجود دارد نتیجه‌گیری کند.

این دوره به مدت 17 هفته ادامه دارد و در Udacity با هزینه ای مقرون به صرفه است.

8. مدیریت تجزیه و تحلیل داده ها، دانشگاه جان هاپکینز

مدیریت تجزیه و تحلیل داده ها یک دوره با برنامه درسی گسترده و یک برنامه زمانی مناسب است. این برنامه مهارت های کلیدی در تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت فرآیند و هدایت رویکردهای تحلیلی به سمت ایجاد نتایج موثر و عملی را ارائه می دهد.

پس از تکمیل، دانش عمیقی در مورد مجموعه داده ها و پایگاه های داده، تکرار تجزیه و تحلیل داده های پایه، ارتباط و تفسیر بازخورد داده ها در یک سازمان و تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی به دست خواهید آورد. وب‌سایت آنلاین دارای محتوای سازمان‌یافته با ویدیوهای تعاملی، مطالب خواندنی و ویدیوهای مفید است تا فرآیند یادگیری شما را تسهیل کند. این دوره یک هفته ای است و به صورت رایگان در دسترس است.

9. دوره آنلاین برای شروع تحلیلگر داده: دوره تجزیه و تحلیل داده های Springboard

این دوره چهار هفته ای نیازی به تجربه قبلی در این زمینه ندارد. این زبان آموزان را از ابتدا توسعه می دهد و تمام اصول اولیه تجزیه و تحلیل داده ها را آموزش می دهد تا به آنها کمک کند بفهمند چگونه تجزیه و تحلیل تصمیم گیری را بهبود می بخشد.

تجزیه و تحلیل داده های Springboard مبتنی بر مربی است تا از طریق شناسایی بینش ها و یادگیری نحوه پیش بینی برای آینده قابل پیش بینی، راهنمایی دقیق ارائه دهد. علاوه بر این، مربیان شما را در ارتباط با داده‌ها با استفاده از SQL راهنمایی می‌کنند و داده‌ها را با مثال‌های پایه پایتون تجسم می‌کنند که به شما کمک می‌کند سریع یاد بگیرید و تجزیه و تحلیل خود را به اشتراک بگذارید. شهریه یکبار مبلغ 349 دلار است.

خرید با پی پال

سفر تجزیه و تحلیل داده های خود را شروع کنید

در نهایت، اگر به متقاعد کردن بیشتر در مورد اینکه چرا باید در دوره تجزیه و تحلیل داده ثبت نام کنید، نیاز دارید، توجه داشته باشید که تقریباً هر صنعتی به خدمات یک متخصص تحلیل داده نیاز دارد. بنابراین، شما نمی توانید سرگردان شوید. همچنین با توجه به تقاضای بالای افراد متخصص در این زمینه، حقوق در حال افزایش مداوم است.

حتی بهتر از آن، با تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم گیری سازمان، به عضو اصلی و حیاتی هر سازمان تبدیل می شوید. این دوره ها به شدت توصیه می شوند، ارزش زمان و تلاش شما را دارند و شما را برای نقش های شغلی آینده آماده می کنند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT