شارژ بروکر CapitalXtend

شارژ بروکر CapitalXtend | پرداخت بروکر کاپیتال اکستند

زمان مطالعه 2 دقیقه

تریدرهای باسابقه معمولا به بروکرهای جدید بازار با دیده‌ی تردید می‌نگرند اما بروکر کاپیتال اکستند یک فرق دارد و آن اینکه بخشی از مدیران تیم فارسی بروکر مشهور و معتبر فارکس تایم که سال گذشته ایران را ترک کرد، این برند را برای ادامه ارائه خدمات به مشتریان خود انتخاب کردند و پشتیبانی فارسی این بروکر برعهده گرفتند، که می‌تواند نویدبخش خدمات مناسب این بروکر باشد. برای شارژ بروکر CapitalXtend از لینک زیر می توانید ثبت سفارش نمایید:

پرداخت بروکر کاپیتال اکستند

پرداخت بروکر کاپیتال اکستند و برداشت از CapitalXtend

در این بروکر امکان واریز و برداشت ریالی که مورد نیاز کاربران ایرانی است به صورت مستقیم وجود دارد و عمدتاً روش‌های واریز و برداشت بدون کارمزد انجام می‌شود. همچنین امکان واریز و برداشت پرفکت مانی به صورت فوری هم وجود دارد.

شارژ برورکر CapitalXtend

شارژ بروکر CapitalXtend

از کریپتوکارنسی هم می‌توانید برای واریز و برداشت استفاده کنید.

در حال حاضر نیز به ازای واریز موجودی، 30 درصد بونوس قابل معامله و ضرر دریافت می‌کنید (یعنی می‌توانید از بونوس در معامله هم استفاده کنید و در کل بالانس شما لحاظ می­گردد).

انواع حساب در بروکر CapitalXtend

این بروکر تنوع حساب­‌های معاملاتی برای مشتریان ایجاد کرده است که میزان سپرده‌های مورد نیاز برای هر حساب می‌­تواند پاسخگوی انواع معامله­‌گران باشد؛ اما در بین این حساب­‌ها حساب میکرو (سپرده گذاری حداقل 10 دلاری) برای افرادی که نیاز به حداقل سرمایه گذاری دارند، وجود ندارد.

چهار نوع حساب استاندارد،ECN، PRO ECN و پلاتینیوم در این بروکر ارائه شده است.

شارژ برورکر CapitalXtend

شارژ بروکر CapitalXtend

حساب استاندارد: حداقل واریز 100 دلار است. کمیسیون معاملات آن صفر است. کمترین حجم معاملاتی آن 0.01 لات بوده و اهرم معاملاتی 1:1000 نیز ارائه شده است. میزان اسپرد معاملات شناور از 3 آغاز می‌شود.
حساب ECN: حداقل واریز 500 دلاراست. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات 0.01. است .اهرم معاملاتی تا 1:1000 ارائه شده است . میزان اسپرد معاملات شناور از 1.6 آغاز می‌شود.
حساب ECN PRO: حداقل واریز 1000 دلاراست.کمیسیون 3 دلار ثابت به ازای هر سمت معامله (یعنی هم باز کردن و هم بستن معامله جمعاً 6 دلار کمیسیون دارد). حداقل لات 0.01 و اهرم معاملاتی 1:1000 ارائه شده است. میزان اسپرد شناور از 0.2 آغاز می­شود.
حساب پلاتینیوم: حداقل واریزی 25000 دلار است. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات 0.01 است. اهرم معاملاتی 1:500 ارائه شده و اسپرد شناور آن از 0.2 آغاز می­شود، یعنی نسبت به حساب استاندارد و ECN که بدون کمیسیون هستند اسپرد کمتری نیز دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت