گرفتن کار از راه دور

شرایط گرفتن کار از راه دور و بررسی ۶ اشتباه رایج در این زمینه

زمان مطالعه 6 دقیقه

 آیا تا به حال برای گرفتن کار از راه دور درخواست داده اید که پاسخی دریافت نکرده باشید؟ در اینجا چند اشتباه را معرفی خواهیم کرد که ممکن است شما نیز مرتکب شوید.

شرایط گرفتن کار از راه دور

در چند سال گذشته افزایش قابل توجهی در زمینه ی فرصت های شغلی که به صورت دور کاری می توان در آن ها فعالیت کرد، وجود داشته است. البته، این عبارت کلیدی موتور های جستجو نیز بوده است، زیرا افراد زیادی از تمام نقاط جهان برای شغل های مشابهی رقابت می‌ کنند که همین امر باعث شده است که یافتن این شغل چالش‌ برانگیز تر از حد معمول باشد.

علاوه بر موارد گفته شده، استراتژی‌ هایی که  قبلاً کار می‌ کردند ممکن است اکنون به اندازه کافی مؤثر نباشند. در این مقاله برخی از اشتباهات رایج را معرفی خواهیم کرد که باید از آنها اجتناب کنید تا شانس خود را برای یافتن شغل از راه دور افزایش دهید.

عدم انجام تحقیقات در رابطه با شرکت

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

این بخش به دو دلیل اصلی بسیار مهم است:

اولین مورد، و قطعا مهم‌ ترین مورد این است که باید بدانید آیا کار فرمای آنلاین شما برای شما مناسب است یا خیر. این مورد شایان ذکر است که مجبور کردن خود به انجام کاری که واقعاً به آن علاقه ندارید، تنها منجر به احساس بدبختی و گذراندن یک دوره کوتاه مدت در شرکت می شود.
ثانیاً، به شما کمک می کند تا به کار فرمای احتمالی خود نشان دهید که اطلاعاتی در مورد شرکت و شغلی که برای آن درخواست می کنید دارید. این مورد به آن ها نشان می دهد که برای کسب اطلاعات در مورد آنها وقت گذاشته اید و واقعاً به کسب این فرصت علاقمند هستید. رعایت این موارد به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا از بقیه متقاضیان متمایز شوید.
بنابراین باید در مورد کدام ابعاد یک شرکت یا شغل از راه دور تحقیق کنید؟

. اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت را بشناسید.
. فرهنگ شرکت را بررسی نمایید.
. اگر شرایط خاصی برای شغلی که درخواست می کنید وجود دارد، حتما درباره آن تحقیق کنید.
. وظیفه ی شما به طور روزانه در آن جایگاه شغلی ، شامل چه چیزهایی می شود.

عدم اضافه کردن مهارت های کار از راه دور به رزومه ی خودتان

اگر تجربه کار در خانه را دارید، مطمئن شوید که این تجربیات را در رزومه خود درج کنید. این بخش می تواند شامل هر چیزی باشد، از انجام کار آزاد گرفته تا مهارت های فنی که به شما امکان می دهد از راه دور فعالیت کنید.

اگر تجربه مرتبطی در کار از راه  دور ندارید، هنوز راه‌ هایی وجود دارد که نشان دهید مهارت‌ ها و ویژگی های لازم برای دریافت یک شغل از راه دور را دارید. برخی از این نمونه ها عبارتند از:

.انجام کار به صورت مستقل با نظارت کم یا بدون نظارت.
.داشتن انگیزه کافی و توانایی انجام وظیفه.
.داشتن مهارت مدیریت زمان به صورت عالی.
.توانایی برقراری ارتباط قوی، به صورت نوشتاری و شفاهی.

رعایت این موارد ضروری است زیرا کار فرمایان مشاغل دور کاری، به دنبال افرادی با مهارت و طرز فکر مناسب برای موفقیت در یک شغل از راه دور هستند. که البته افرادی که بتوانند سریع یاد بگیرند و با وظیفه ی خاص و این نوع روند کاری سازگار شوند در اولویت هستند. شما می توانید با شرکت در این کلاس های آنلاین برای کسب مهارت های کار از راه دور، شانس خود را افزایش دهید.

ثبت درخواست برای شغل های زیاد و متفاوت

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

زمانی که برای به دست آوردن یک موقعیت شغلی از راه دور به بن بست رسیدید، ممکن است وسوسه شوید که زمینه ی فعالیت خود را بزرگ تر کنید و برای شغل های بیشتری درخواست ثبت کنید به این امید که یکی از آن ها به نتیجه برسد و شما یک شغل مناسب پیدا کنید.

این روش ممکن است در ابتدا خوب به نظر برسد اما در واقعیت کیفیت درخواست هایی که ارسال می کنید را کاهش می دهد که همین موضوع باعث می شود شانس شما برای دریافت شغل را کم کند.

یک راه حل بهتر این است که وقت خود را صرف تحقیق در رابطه با شرکت ها و مشاغلی کنید که بیشتر به آن ها علاقه دارید و همچنین شرایط عمومی آن جایگاه را دارا هستید.

در این صورت است که می توانید بهترین راه را انتخاب کنید و شانس خود را برای به دست آوردن یک جایگاه شغلی بالا ببرید.

عدم توانایی در تنظیم رزومه خود مطابق با شرح و وظایف شغل

در ادامه ی موارد قبل باید اضافه کنیم که ثبت درخواست به طور همزمان برای جایگاه های زیاد و متفاوت باعث می شود که شما یک رزومه ی تکراری را برای همه ی آن ها ثبت نمایید، که اشتباه بسیار بزرگی است.

تمام تلاش خود را به کار ببرید تا رزومه ای که تنظیم می کنید تا حد امکان با شرح شغلی که برای آن درخواست دارید، مطابقت داشته باشد. در این زمینه می توانید از سازندگان رزومه نیز برای تسهیل در کارتان کمک بخواهید.

در نهایت این مورد با به خاطر بسپارید که شما در حال رقابت با استعداد های زیادی از سراسر جهان هستید. بنابراین قبل از ارسال مطمئن شوید که رزومه تان بهترین رزومه است.

تمرکز بر ویژگی از راه دور کار 

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

به این فکر کنید که چرا این فرصت شغلی از راه دور را می خواهید. در انگیزه ی خود برای یافتن یک شغل از راه دور ، این واقعیت که می توانید از هر کجای دنیا کار کنید، ممکن است تنها تمرکز شما باشد. شما می توانید یک عشایر دیجیتال شوید. از سواحل بالی تا یک کافه کوچک در پورتوریکو می تواند محل کار شما باشد.

البته که همه ی این موارد خوب و وسوسه کننده است ولی نباید کل تمرکز شما باشد یا حداقل از گفتن برنامه های خود به کارفرمای احتمالی در روند ثبت درخواست ، بایستی اجتناب کنید.

هنگام تنظیم درخواست برای یک کار از راه دور، باید قبل از هر چیز خود و مهارت های خود را معرفی کنید و جنبه ی دور کار بودن آن موقعیت باید در وحله ی دوم قرار بگیرد. در زمان مطالعه ی درخواست شما توسط کارفرما، ایشان باید متوجه شوند که شما فرد مناسبی برای این جایگاه هستید و کار از راه دور تنها به موفقیت شما در این راه کمک می کند.

تمرکز بر موقعیت های شغلی خارج از محدوده ی خودتان

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سفر علاقمند هستند، طبیعی است که جست و جوی خود را برای مشاغلی که از مکان فعلی شما دور هستند، محدود کنید. چرا که امکان کشف مکان های جدید برای شما فراهم می شود. علاوه بر این با توجه به این که برخی از کارفرمایان مشتاق بازگشت کارمندان به دفتر هستند، منطقی است که برای جلوگیری از رفت و آمد به محل کار، تا حد امکان بر روی فرصت های دور از خانه تمرکز کنید.

با این حال علاوه بر این واقعیت که ممکن است بسیاری از فرصت های شغلی مناسب در منطقه خود را نادیده بگیرید، باید بدانید که بسیاری از موقعیت های شغلی از راه دور ، دارای محدودیت های مکانی هستند. این شرکت ها معمولا شرایط مکانی را برای رعایت قوانین استخدامی ، دریافت مجوز ها، محدودیت های مالیاتی یا اجتناب از هزینه های سفر پر هزینه ، لحاظ می کنند.

داشتن یک شغل از راه دور لزوما به این معنی نیست که هرگز مجبور نیستید خانه ی خود را ترک کنید. ممکن است از شما خواسته شود برای شرکت در جلسات مجموعه یا جلسات با مشتری ها با هواپیما سفر کنید. با در نظر گرفتن این موارد مطمئن شوید که لیست مشاغل و جزییات و شرایط آن ها را به دقت مطالعه کرده و همچنین فرصت های شغلی منطقه ی خود را نیز در نظر بگیرید.

به شغل رویایی از راه دور خود نزدیک تر شوید

 از اشتباهات رایج گفته شده اجتناب کنید و شانس خود را برای استخدام در یک شغل از راه دور افزایش دهید و مهمتر این که می توانید گزینه ای که برای شما مناسب تر است را پیدا کنید.

اگر سریعا کار پیدا نکردید ، ناامید نشوید. از کارفرما بازخورد بخواهید و از اشتباهات خود درس بگیرید و رزومه ی خود را بهبود ببخشید. در نهایت این نکته را بدانید که با تلاش و پشتکار کافی، شغل ایده آل و از راه دور خود را پیدا خواهید کرد.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT