صدور ووچر پرفکت مانی

صدور ووچر پرفکت مانی آنی

زمان مطالعه 3 دقیقه

دنیای ارز دیجیتال و پرداخت‌های اینترنتی بدون نیاز به پول کاغذی، روز به‌ روز در حال گسترش است. امروزه معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران ایرانی نیز با درک فرصت‌ های موجود در این زمینه در حال بهره‌ گیری از این فرصت‌ ها هستند. ووچر پرفکت مانی نه‌ تنها روشی برای تسهیل معاملات ارز دیجیتال و پرداخت‌ های اینترنتی بین شرکت‌ ها بلکه راهی نو برای هر نوع خرید از سایت‌ های خارجی و داخلی است که این ووچر را پشتیبانی می‌کنند. در این مقاله به آموزش شارژ پرفکت مانی و صدور ووچر پرفکت مانی از طریق اول پرداخت می پردازیم.

صدور ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سرویس مالی تحت وب و یک پلتفرم نوآورانه است که امکان پرداخت سریع و آسان وجوه و نیز انتقال ایمن و بدون دردسر پول را از طریق اینترنت می‌ دهد. این سرویس مالی جهانی فرصت‌ های شگفت‌ انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل آنلاین ایجاد کرده است.

صدور ووچر پرفکت مانی

صدور ووچر پرفکت مانی

هدف اساسی پرفکت مانی این است که تراکنش‌ های آنلاین در کمترین زمان و با کارمزد اندک انجام شوند و ووچرهای الکترونیکی این پلتفرم یکی از محبوب‌ ترین این امکانات است.

صدور ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یک شرکت پانامایی است و مزیت پلتفرم این شرکت برای ایرانیان در این است که کاربران ایرانی را مانند دیگر پلتفرم‌ های مالی جهانی، تحریم نکرده است. برخی از امکانات این سیستم مالی عبارتند از:

  • امکان انتقال پول بین اعضای سیستم
  • ارائه کارت‌ های اعتبار و ووچرها برای راحتی در پرداخت
  • دریافت و پرداخت وجوه برای پروژه‌ های تجاری مختلف از طریق اینترنت
  • امکان تنظیم برای پرداخت‌ های منظم و خودکار به‌ صورت آنلاین
  • افزایش امنیت وجوه در حساب الکترونیکی
  • دریافت سود ماهانه برای ذخیره مالی در حساب
  • پرداخت سریع وجوه برای خرید کالاها و خدمات از سایت‌ های معتبر اینترنتی

ووچر پرفکت مانی چیست ؟

شرکت پرفکت مانی بر امکان نقل و انتقال سریع و آسان وجوه نقد اصرار دارد. این یکی از اهداف مهم این برند است که آن را از طریق امکانات سایت، امکان تبدیل وجوه به ارز دیجیتال و نیز از طریق ارائه ووچر پرفکت مانی و کارت‌ های اعتباری امکان‌ پذیر کرده است.

در گذشته استفاده از ابزارهای مالی مختلف مانند چک بانکی، باعث می‌ شد افراد بدون نیاز به همراه داشتن وجه نقد بتوانند تراکنش‌ های مالی را انجام دهند. امروزه ووچر پرفکت مانی نیز چنین شرایطی را در فضای مجازی و حقیقی برای افراد گوناگون با نیازهای مختلف فراهم کرده است.

صدور ووچر پرفکت مانی

بنابراین ووچر پرفکت مانی را می‌توانید نوعی دسته چک دیجیتالی بدانید که در لحظه می‌ توانید آن را نقد کنید یا از طریق آن پرداخت‌های اینترنتی و تراکنش‌ های مالی داشته باشید.

آشنایی با اجزای ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی در واقع مانند نوعی کارت هدیه دیجیتالی است. این ووچر یک کد ۱۶ رقمی منحصر به‌ فرد دارد که کپی‌ برداری از آن را نا ممکن می‌ کند.

صدور ووچر پرفکت مانی

صدور ووچر پرفکت مانی

ووچر همچنین دارای یک کد فعال‌ سازی ۱۰ رقمی است تا فقط دارنده آن بتواند از آن استفاده کند. تاریخ ایجاد ووچر و مبلغ اعتبار نیز از دیگر اجزای هر ووچر پرفکت مانی است.

با خرید ووچر پرفکت مانی به چه امکاناتی دسترسی داریم ؟

استفاده از ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین روش‌ ها برای انتقال وجوه نقد به هر شخص و شرکتی در سراسر جهان است. ووچر پرفکت مانی به دارنده آن این امکان را می‌دهد که به‌ صورت آنلاین، ایمن و محرمانه وجه مشخصی را پرداخت کند. این ووچرها کدهایی هستند که هیچ‌ گونه اطلاعاتی درباره دارنده را در خود نگهداری نمی‌ کنند.

به‌ همین علت تراکنش‌ هایی که از این طریق صورت می‌ گیرد، کاملا محرمانه هستند. شما همچنین می‌ توانید آنها را به هر نوع دارایی دیجیتال دیگری تبدیل کنید. برخی از امکاناتی که خرید این ووچرها در اختیار شما قرار می‌دهند، عبارتند از :

  • انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید
  • نگهداری از وجوه خود در قالب ووچر و پیشگیری از کاهش ارزش دارایی به‌ دلیل کاهش ارزش ریال در برابر دلار
  • دریافت‌ کننده ووچر می‌ تواند کد فعال‌ سازی آن را از طریق پیامک نیز دریافت کند، حتی اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشد
  • امکان پرداخت آنلاین برای خرید محصولات و خدمات به امن‌ ترین روش
  • امکان خرید و فروش ووچر در اول پرداخت و بسیاری از صرافی‌ های معتبر دنیا
  • تبدیل ووچر به هر نوع پول نقد رایج یا ارز دیجیتال در صرافی‌ های آنلاین ارز الکترونیکی
  • خرید کارت‌ های هدیه دیجیتالی از بازار کالاهای دیجیتال

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT