قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال در حساب پی پال

امکان استفاده از ارزهای دیجیتال در حساب پی پال فراهم می‌شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

PayPal به عنوان یکی از بزرگترین پلفترم‌های پرداخت در دنیا امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال در حساب پی پال و خرید از طریق آنها را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

خبر استفاده از ارزهای دیجیتال در حساب پی پال

از تیر ماه امسال خبرهای مربوط به پشتیبانی این شرکت از ارزهای دیجیتال به گوش ‌می‌رسید و حالا پی پال رسما به جامعه ارزهای دیجیتال پیوسته است. به لطف این تحول گسترده کاربران طی هفته‌های پیش رو قادر به خرید، فروش و ذخیره رمزارز در حساب‌های پی پال خواهند بود. از اوایل سال ۲۰۲۱ هم کاربران در کشورهای مختلف می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین از ۲۶ میلیون فروشگاه آنلاین در سراسر دنیا خریدهای خود را انجام دهند.

دن شولمن، مدیرعامل کمپانی پی پال ابراز امیدواری کرده که این تغییر به استفاده بیشتر از ارزهای مجازی در دنیا منجر شده و شبکه آنها را هم برای ارزهای دیجیتالی که از سوی بانک‌های مرکزی و شرکت‌ها ارائه خواهد شد آماده کند. بسیاری از بانک‌های مرکزی دنیا تمایل خود برای توسعه نسخه دیجیتال ارزهای ملی را ابراز کرده و در پی بررسی مزایای آن هستند؛ برای مثال بانک مرکزی اروپا اخیرا با انتشار گزارشی به بررسی این مساله پرداخته که یوروی دیجیتال چطور می‌تواند مبادلات مالی در خرده‌فروشی‌ها را دگرگون کند.

استفاده از ارزهای دیجیتال در حساب پی پال

با توجه به جامعه گسترده کاربری پی پال که شامل ۳۴۶ میلیون نفر در سراسر دنیا می‌شود و همچنین تراکنش‌های مالی سرسام آور آن که در سه ماهه دوم بالغ بر ۲۲۲ میلیارد دلار برآورده شده؛ این تغییر رویکرد بی شک به گسترش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال و احتمالا افزایش قیمت آنها منجر خواهد شد.

هرچند کاربران می‌توانند هزینه را به صورت ارز دیجیتال بپردازند اما پرداخت‌های پی پال به پذیرندگان در قالب ارزهای رایج مثل دلار و یورو هم انجام می‌شود. پی پال برای ارائه این خدمات با شرکت Paxos Trust همکاری می‌کند.

قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال در حساب پی پال باعث می‌شود که مبادلات برای برخی کشورها مخصوصا ایرانی‌ها که در شرایط تحریم به سر می‌برند، آسانتر شود. اگر قصد استفاده از حساب پی‌پال را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات افتتاح حساب پی‌پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT