متهم شدن بایننس در مورد Terra

متهم شدن بایننس در مورد Terra

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیش از 2000 سرمایه‌گذار ترا(Terra) می‌گویند که بازاریابی نادرست چیزی است که باعث شده پول خود را از دست بدهند و بنیانگذار بلاک چین Terra،دو کوان (Do Kwon)، به دنبال متقاعد کردن سرمایه‌گذاران می باشد. در این خبر به بررسی متهم شدن بایننس در مورد Terra می پردازیم.

متهم شدن بایننس در مورد Terra

در یک شکایت دسته جمعی که روز دوشنبه در کالیفرنیای شمالی تنظیم شد، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس آمریکا به گمراه کردن سرمایه گذاران پیرامون اکوسیستم بلاک چین Terra متهم شده است.
این شکایت اولین پرونده بزرگ دادگاه مستقر در ایالات متحده در رابطه با Terra است، که توکن های UST و LUNC آن در ماه گذشته زمانی که به یک پنی سقوط کردند، حدود 40 میلیارد دلار سرمایه سرمایه گذاران را از بین بردند.

در روزهای پس از افول Terra، بزرگترین انجمن Reddit آن، مملو از گزارش هایی در مورد خودکشی ها بود.
این شکایت که توسط شرکت حقوقی Roche Freedman LLP مستقر در ایالات متحده پر شده است، ادعا می کند که بایننس آمریکا، UST مبتنی بر دلار Terra را با ثبات تر از آنچه که در واقع بود، به بازار عرضه کرده است. طبق این شکایت، زمانی که UST و Luna classic (LUNC) در ماه می(اردیبهشت) به صفر رسیدند، هزاران سرمایه‌گذار خرد کاملاً غافلگیر شدند. تبلیغات گمراه کننده همان چیزی است که گفته می شود مقصر این ضررهاست.

همچنین این دادخواست برایان شرودر(Brian Shroder)، مدیر عامل شرکت بایننس آمریکا را نیز هدف قرار داده است.

به گفته برخی از ناظران ترا، دو کوان در درجه اول مقصر است که وعده داده است UST همیشه در قیمت 1 دلار امن خواهد بود و می ماند. بر اساس مصاحبه ای با بلومبرگ، درست زمانی که او در مورد امنیت UST تضمین های بی پروا می داد، کوان در حال ساختن سیستمی بود که ناظرانی مانند کوین ژو از Galois Capitol می گفتند مطمئناً شکست خواهد خورد.

اکنون سؤال این است که آیا Kwon یا شرکت او در نهایت به بایننس آمریکا خواهند پیوست تا با مجازات های قانونی احتمالی برای نقش خود در ترویج Terra مواجه شوند یا خیر.

به گفته FatMan ،یکی از اعضای انجمن تحقیقاتی Terra و منتقد سرسخت Terra با فالوورهای زیادی در توییتر، شکایتی علیه آزمایشگاه Terraform نیز آماده کرده است و احتمالاً شبیه به این شکایت باشد.
FatMan با سازماندهی گروهی متشکل از 2000 نفر از سرمایه گذاران ترا که ادعا می کنند توسط تعدادی از نهادها گمراه شده اند، به تنظیم شکایت روز دوشنبه کمک کرد.
FatMan به CoinDesk گفت:

“ما با تشکیل پرونده های داوری انبوه و دعوای دسته جمعی علیه صرافی های مختلف شروع خواهیم کرد. من به آنها در زمینه ارتباط با قربانیان کمک خواهم کرد اما هیچ نقش ویژه ای در پرونده های صرافی ندارم.”
در مورد بایننس آمریکا، آنها افزودند: “صرافی‌های متمرکز برای عموم مردم بسیار قابل دسترسی است و به این ترتیب، عملاً برای آنها یک الزام اخلاقی است که استاندارد بالایی از حقیقت و افشای خطر را رعایت کنند.”

منبع:coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT