مدیریت پول و هزینه ها با پی پال

مدیریت پول و هزینه ها با پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

هزینه های ماهانه، مدیریت حساب‌های مالی، هزینه‌های کارت اعتباری و درنهایت رسیدن به اهداف مالی از جمله نگرانی های اصلی هر فردی است.

تقریباً 72 درصد از آمریکایی‌های نسل Gen Z و Millennial مدیریت امور مالی خود را استرس‌زا می‌دانند. با وجود برنامه های بسیار زیاد افراد به دنبال روشی ساده برای مدیریت پول خود هستند.

در واقع نزدیک به نیمی از مصرف کنندگان (48%) سادگی را به عنوان اصلی ترین دلیل استفاده از کیف پول دیجیتال میدانند.

سال گذشته پی پال یک برنامه بازطراحی شده را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد تا به مشتریان کمک کند زندگی مالی خود را به راحتی مدیریت کنند و سرمایه خود را افزایش دهند.

پی پال مدیریت کارت‌ها، پرداخت‌ها، ارسال پول و چندین قابلیت دیگر را تنها با یک برنامه امن و سریع فراهم کرده است.

پی پال امسال نیز همچنان به گسترش این ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید در برنامه خود ادامه میدهد تا به مشتریان کمک کند سرمایه خود را بهتر مدیریت کنند. در ادامه به چند نکته مدیریت پول با پی پال میپردازیم. با ما همراه باشید.

مدیریت پول و هزینه ها با پی پال با سرویس PayPal Savings

تنها 52 درصد از خانوارهای آمریکایی دارای حساب پس انداز هستند که مقدار متوسط پس انداز آنها 1010 دلار است. PayPal Savings یک حساب پس انداز جدید است و به مشتریان آمریکایی فرصت ایجاد یک پس انداز میدهد.

حساب پس انداز پی پال با نام PayPal Savings توسط بانک Synchrony ارائه شده است. مزایای PayPal Savings عبارتند از:

  • رشد سرمایه خود را دنبال کنید و به سود برسید. دسترسی به یک حساب پس انداز با سود رقابتی 0.85٪ سالانه (APY) که 12 برابر میانگین ملی است.
  • مشتریان می توانند بدون کارمزد ماهانه، بدون حداقل مبلغ سپرده و بدون حداکثر برداشت پس انداز کنند.
  • از برنامه PayPal میتوان به صورت شبانه روزی در هر روز هفته برای انتقال پول، ایجاد اهداف پس اندازی استفاده کرد.
  • مشتریان می توانند انتقال خودکار پول را به PayPal Savings تنظیم کنند تا بتوانند به طور منظم پس انداز کنند.

 Direct Deposit

مشتریان می توانند با تنظیم Direct Deposit پی پال پرداخت های خود را تا دو روز زودتر انجام دهند. ویژگی Direct Deposit به مشتریان کمک می‌کند بدون نیاز به منتظر ماندن برای چک از طریق پست یا مراجعه به بانک، چک‌های حقوقی یا پرداخت‌های دولتی را به‌طور خودکار به موجودی PayPal خود ارسال کنند.

از آنجا مشتریان می توانند از پول موجود در PayPal خود برای خرید، پس انداز یا ارسال پول استفاده کنند.

مدیریت پول و هزینه ها با پی پال: Bill Pay

مشتریان می‌توانند برای ساده‌سازی پرداخت‌های صورت‌حساب‌های ماهانه از قابلیت Bill Pay اپلیکیشن جدید PayPal استفاده کنند که به ساده‌سازی پرداخت‌های قبوض گاز، برق و آب و اشتراک‌ها کمک می‌کند.

مشتریان به راحتی می‌توانند روش پرداخت خود را انتخاب کنند (کارت‌های اعتباری یا دبیت کارت، حساب‌های بانکی یا موجودی PayPal خود) و صورتحساب‌های خود را از داخل برنامه یا آنلاین به راحتی پیگیری کنند.

یک حساب PayPal Balance برای مشتریانی که می‌خواهند پول خود را با استفاده از PayPal Savings، Deposit Direct و Bill Pay مدیریت کنند مورد نیاز است.

برنامه پی پال به مشتریان کمک می‌کند به مجموعه‌ای از ابزارهای پیشرفته دسترسی داشته باشند و به راحتی و ایمن تراکنش‌ها و پرداخت های خود را انجام دهند و به اهداف مالی خود نزدیک تر شوند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT