مدیریت استرس در محل کار

8 برنامه برتر برای کمک به مدیریت استرس در محل کار

زمان مطالعه 5 دقیقه

در محل کار احساس استرس می کنید؟ مدیریت استرس در محل کار را با این برنامه ها انجام دهید.

با شیوع فشار و کارهای طاقت فرسا در محیط های کاری، به راحتی می توان استرس گرفت. سطح استرس بالا سالم نیست و به راحتی می تواند منجر به عوارض سلامتی شود.

از این رو، باید مکانیسم های مقابله ای را برای کاهش سطح استرس خود در محل کار ایجاد کنید. یکی از ابزارهای موثر استفاده از برنامه های مدیریت استرس است. این برنامه‌های پرمحتوا مجموعه‌ای از اطلاعات و تکنیک‌ها را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا سطوح پر استرس را در محل کار امروزی برطرف کنید.

1.مدیریت استرس در محل کار Happify

Happify یک برنامه درمانی است که درمان شناختی رفتاری (CBT) را با روانشناسی مثبت ترکیب می کند تا به کاهش سطح استرس و بهبود سلامت روان شما کمک کند.

حتی اگر با این اصطلاحات آشنا نیستید، لازم نیست نگران باشید، زیرا می توانید به راحتی در مورد آنها در هاپیفای یاد بگیرید. پس از ثبت‌نام در Happyify، باید به یک سری سوالات پاسخ دهید که به برنامه کمک می‌کند وضعیت ذهنی شما و آنچه ممکن است باعث استرس شما شود را درک کند.

پس از پر کردن نظرسنجی، به مواد متعددی برای مدیریت استرس کاری خود دسترسی خواهید داشت. در میان سایر منابع، Happyify ارائه می دهد:

. دوره های کوتاهی که برای کاهش استرس و بهبود خلق و خوی شما طراحی شده اند.

. دسترسی به مقالات، ویدیوها و بازی های آموزشی روشنگر که مکمل دوره ها هستند.

. یک مربی هوش مصنوعی شخصی که شما را در طول سفر کاهش استرس پشتیبانی و راهنمایی می کند.

علاوه بر این، هاپیفای فعالیت‌های کاهش استرس را به جلسات کوتاه تقسیم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت سطح استرس خود را کاهش دهید و رفاه ذهنی خود را بهبود بخشید.

2. Calm

Calm اپلیکیشن دیگری است که به شما کمک می‌کند در میان ضرب‌الاجل‌های تنگاتنگ، با سطوح کم استرس، سالم کار کنید. این برنامه ذهن آگاهی و مراقبه مرزهای مراقبه سنتی را جابجا می کند. روش هایی را که باعث ایجاد آرامش، تمرکز و بهزیستی کلی ذهنی می شوند، در اولویت قرار می دهد.

آرامش یک رویکرد کامل به ذهن آگاهی به ارمغان می آورد. برای کمک به کاهش استرس و اضطراب در محل کار، محتوای مختلفی مانند یوگا، موسیقی و جلسات صوتی را ارائه می دهد.

Calm همچنین دارای بخشی است که لیست‌های پخش موسیقی Lo-fi و مربیگری حرفه‌ای را برای بهبود و حفظ بهره‌وری و ایجاد حس اعتماد به نفس و آرامش در یک محیط کاری شلوغ ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، Calm یک بخش تسلط بر کار نفس ارائه می دهد که به کشف چگونگی انجام تنفس صحیح و عمیق منجر به سطح عمیق تری از تمرکز حواس و کاهش استرس کمک می کند.

3.مدیریت استرس در محل کار The Mindfulness App

برنامه Mindfulness یادآوری‌های ظریف را در اولویت قرار می‌دهد که شما را تشویق می‌کند در طول برنامه‌های پرمشغله‌تان مراقب سلامت ذهنی خود باشید. این برنامه می تواند به شما کمک کند وقتی در محل کار استرس دارید با داستان های کوتاه آرامش بخش، آرامش خود را به دست آورید. ویژگی های این برنامه حول محورهای زیر می چرخد:

. ترویج آرامش و هماهنگی.

. پرورش خوداندیشی و آگاهی.

4.مدیریت استرس در محل کار Finch Care

Finch Care بر نوشتن ژورنال برای مراقبت از خود تأکید می کند و تمرینات سفارشی را برای ارائه حمایت عاطفی برای غلبه بر استرس کاری ارائه می دهد.

جالب اینجاست که این اپلیکیشن با امکان مراقبت از حیوان خانگی مجازی که مترادف با مدیریت استرس در حین کار است، کاهش استرس را بازی می کند. علاوه بر مراقبت از حیوان خانگی مجازی، با Finch Care می توانید:

. در یک مجله آزاد بنویسید که به شما امکان می دهد آزادانه خود را بیان کنید.

. در طول جلسات مدیتیشن به موسیقی آرامش بخش گوش دهید.

. با یک جامعه حامی که توسعه شخصی را تقویت می کند تعامل داشته باشید.

Finch Care یک برنامه همه کاره برای مدیریت استرس کاری و در عین حال ارتقای بهره وری مانند هفته های کاری 4 روزه است.

5.مدیریت استرس در محل کار Headspace

با برنامه های درمانی مختلف که استرس، افسردگی و کاهش اضطراب را هدف قرار می دهند، Headspace یک برنامه همه کاره است که می تواند به شما در مدیریت سطح استرس در محل کار کمک کند.

Headspace با یک نظرسنجی کوتاه وضعیت روانی شما را تجزیه و تحلیل می کند، سپس به طور موثر توصیه های کاهش استرس شما را تنظیم می کند. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از:

. ردیابی خلق و خو، خواب، ورزش و غیره برای درک رابطه بین وضعیت ذهنی و رفتار شما.

. فعالیت های تسکین دهنده مانند مدیتیشن هدایت شده و تمرینات با صداهای آرام بخش که آرامش درونی را پرورش می دهند.

در اصل، Headspace با کمک به شما در دستیابی به حالت ذهنی آرام و متعادل‌تر، مانند برنامه‌هایی که برای مدیریت اضطراب و افسردگی ساخته شده‌اند، به شما کنترل سلامت روانی را می‌دهد.

6. Sanvello

Sanvello یک برنامه سلامت از راه دور است که پشتیبانی ذهنی را در زمان واقعی ارائه می دهد. مربیان Sanvello از نظر ذهن آگاهی عمیق هستند و اگر در آستانه رهایی از استرس کاری هستید، می توانند از شما پشتیبانی مفیدی ارائه دهند.

Sanvello یک برنامه بسیار مدبر برای افرادی است که با اضطراب، افسردگی و استرس سر و کار دارند. این برنامه گوش شنوایی به بازتاب‌های شما می‌دهد و می‌تواند راهنمایی‌های روشنگری برای مقابله با مشکلاتی ارائه دهد که باعث می‌شود شما احساس استرس کنید.

Sanvello نسخه بسیار ارزان‌تری از یک جلسه درمانی پیاده‌روی است و دسترسی به برنامه از هر مکان و هر زمان، حتی در زمان استراحت کوتاه‌تان در محل کار، آن را به برنامه‌ای عالی برای مدیریت استرس کاری تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، Sanvello میزبان یک جامعه حمایتی است که می تواند به سفر شما به سمت کاهش استرس و ایجاد یک محیط سالم برای کمک به کاهش سطح استرس کمک کند.

7.مدیریت استرس در محل کار Tangerine

Tangerine برنامه مدیریت عادت نهایی است که به مدیریت استرس کاری شما کمک می کند. این برنامه بر کمک به شما در ایجاد عادات مثبت و حفظ آنها برای بهبود سلامت روان تمرکز دارد. در واقع، این عادات به شما کمک می کند تا استرس کاری خود را مدیریت کنید.

استفاده از این برنامه ذاتاً ساده است زیرا فقط بر دو چیز تمرکز دارد: مدیریت عادات و مرور روزتان. Tangerine با رابط بصری خود لذت ایجاد عادات مثبت را با افزودن جوایز، جشن های کنفتی و ردیابی پیشرفت شخصی برای شما آسان می کند.

برخی از فواید Tangerine عبارتند از:

. این به شما کمک می کند تا عادات خود را بدون زحمت مدیریت کنید.

. انگیزه دادن به شما از طریق جوایز مجازی و سایر ویژگی‌ها مانند جشن‌های کنفتی و تأیید تصویری.

. این برنامه همچنین دارای ژورنال ها و ویژگی های ردیابی خلق و خو است که به شما کمک می کند در روز خود فکر کنید.

اساساً، Tangerine برای کسانی که به دنبال یک ابزار ساده و لذت بخش مدیریت عادت هستند عالی است. ایجاد عادات سالم باعث کاهش سطح استرس می شود و نارنگی برای ایجاد عادات مثبت مورد استفاده شماست.

8. Worry Watch

Worry Watch یک برنامه نظارت بر اضطراب است که به شما کمک می کند نگرانی های خود را شناسایی، ارزیابی و مدیریت کنید. این برنامه به شما کمک می کند استرس خود را مدیریت کنید تا بتوانید ذهنیتی کم استرس، صلح آمیز و آرام در حین کار ایجاد کنید.

Worry Watch برای مدیریت موثر استرس، اضطراب و فرسودگی شغلی ایده آل است. اگر در مدیریت اضطراب تازه کار هستید یا به دنبال درک عمیق تری از نگرانی های خود هستید، این برنامه برای شما مناسب است.

Worry Watch تاکتیک های مقابله ای، از جمله تنفس عمیق و مدیتیشن ذهن آگاهی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا با موقعیت های استرس زا با آرامش مقابله کنید. این برنامه همچنین مواد مفیدی را برای کمک به شما در انعکاس خود و وضوح ارائه می دهد.

با اپلیکیشن های مفید استرس کاری را مدیریت کنید

برنامه های مدیریت استرس مزایای متعددی مانند راحتی، شخصی سازی، تنوع، مسئولیت پذیری، مقرون به صرفه بودن و حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهند که به طور موثر به شما کمک می کند تا با استرس کاری مقابله کنید.

همچنین، کار با کامپیوتر می تواند بسیار استرس زا باشد، اما با رویکرد صحیح قابل غلبه بر آن است. با انبوهی از منابعی که اپلیکیشن های مدیریت استرس ارائه می کنند، می توانید سلامت روان خود را تقویت کرده و در محیط های کاری پر استرس پیشرفت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت