اپلیکیشن های آموزش زبان چینی کدامند

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

یادگیری زبان‌های مختلف دنیا در عصر تکنولوژی بسیار اهمیت دارد، مثلا در سایت‌های آموزش زبان‌های خارجی شرکت می‌کنند، یا از اپلیکیشن‌های آموزش زبان‌های مختلف برای یادگیری استفاده می‌کنند. زبان چینی با توجه به اقتصاد و تجارت بین المللیش بسیار مهم شده است در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی آشنا کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی سال 2021

اپلیکیشن های آموزش زبان چینی سال 2021

تعداد اپلیکیشن‌های یادگیری زبان چینی بسیار زیاد هستند و موارد زیادی به بازار عرضه شده است که قابل استفاده روی سیستم عامل‌های Android و iOS هستند، اما تعداد معدودی از آن‌ها برای آموزش بسیار مناسبند و کارآیی خود را نشان داده‌اند. پس بهتر است این لیست زا نگاه کنید تا متوجه شوید واقعا کدام موارد مناسب شما هستند.

این آموزش‌ها شامل چند مهارت هستند، مانند بهبود مهارت نوشتاری، خواندن، مکالمه و …

اپلیکیشن آموزش نوشتاری زبان چینی

Du Chinese

Du Chinese یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی در بخش رایتینگ است که محیط کاربری این برنامه بسیار جذاب و راحت طراحی شده است.

با کمک این اپلکیشن، شما این امکان را خواهید داشت به فایل‌های صوتی موجود در اپلیکیشن گوش دهید و مهارت خواندن و نوشتن خود را به خوبی ارتقا دهید. امکان ترجمه‌ی کلمات و جملات به انگلیسی در این اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن آموزش بر پایه کارکتر زبان چینی

Skitter

Skitter یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش تصویری برای زبان چینی است. این اپلیکیشن تکس باکس‌های حرفه‌ای و تصویری برای یادگیری ارایه می‌دهد که برای زبان آموزان بسیار کاربردی است. آمار پیشرفت شما به خوبی در اپلیکیشن قابل مشاهده است و بر اساس نمودار پیشرفت، تمرین‌های ویژه به شما داده می‌شود که در روند یادگیری کمک کننده است.

اپلیکیشن های یادگیری زبان چینی

اپلیکیشن بهبود شنیداری زبان چینی

Chineseclass101

اپلیکیشن Chineseclass101 یکی از گزینه‌های عالی در یادیگری زبان چینی است. نحوه صحیح تلفظ لغات چینی (که بسیار سخت هم هستند) و نوع شنیدن لغات در جملات، به شما کمک شایانی می‌کند. منابعی که این اپلیکیشن برای گوش دادن معرفی می‌کند سطح بندی شده است و از طرفی صدای شما برای ضبط و اصلاح تلفظ صحیح مدام قابل استفاده می‌باشد.

Chinespod

اپلیکیشن Chinesepod هم یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی است که تمرین‌های زیادی برای یادگیری انواع کلمات زبان چینی همراه با تلفظ صحیح و دقیق را به شما آموزش می‌دهد.

شرایط اپلیکیشن های آموزش زبان چینی

معرفی اپلیکیشن یادگیری اسپیکینگ چینی

Hello talk

اپلیکیشن Hello Talk یک برنامه جهانی تعامل بین المللی است که بالغ بر از یک میلیون کاربر دارد.شما می‌توانید نیتیوهای چینی را بیابید و با آنها دوست شوید. در ازای یاد دادن زبان فارسی یا انگلیسی به چینی ها، شما هم می توانید متقابلا زبان چینی را از آنها یاد بگیرید.

اگر قصد استفاده از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی را دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین، این مجموعه خدمات پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کشورهای خارجی را برای شما فراهم می‌اورد.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. vahid گفت:

    آموزش زبان چینی از پایه با مجم کلیپ‌های صوتی که به عنوان نمونه عمل می‌کنند، انجام می‌شود. با توجه به گسترش جغرافیایی زبان چینی، و عملکرد آن به عنوان یک زبان میانجی با زبان‌های محلی، شگفت‌انگیز نیست که گستره‌ی وسیعی از تنوع در تلفظ، انتخاب کلمه، دستور زبان، و کاربرد را نشان می‌دهد.یادگیری چینی یک سیستم صوتی استاندارد برای ماندارین را تشخیص می‌دهد، اما در غیر این صورت طیف گسترده‌ای از کاربردها را می‌پذیرد، که بیشتر آن ناشی از عوامل اجتماعی یا جغرافیایی است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT