اپلیکیشن HelloTalk در یادگیری زبان

چطور اپلیکیشن HelloTalk در یادگیری زبان به شما کمک می‌کند؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای تقویت مهارت‌های زبان، روشهای زیادی وجود دارد. اگر تا به حال برای تقویت مهارت اسپیکینگ یا لیسنینگ به صورت آنلاین به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، می‌توانید از اپلیکیشن Hellotalk استفاده کنید که یک اپلیکیشن رایگان است. پیش‌تر در مورد یادگیری زبان از طریق سایت‌هایی مانند italki صحبت کرده بودیم که بسیار پرطرفدار بود.

معرفی اپلیکیشن HelloTalk

چطور اپلیکیشن HelloTalk

HelloTalk ساخته و پرداخته‌ی یک تیم بین‌المللی است که در هنگ کنگ و شن ژن در چین واقع‌اند. هدف آنها استفاده از تکنولوژی برای اتصال زبان آموزان از فرهنگ‌های مختلف به همدیگر است.

اپلیکیشن پرطرفدار Hellotalk که در سال ۲۰۱۷ از برگزیدگان اپلیکیشن‌های اجتماعی Google Play بوده است، بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد و بیش از ۱۰۰ زبان را پشتیبانی می‌کند.

در Hellotalk شما با افراد بومی به ‌صورت آنلاین گفتگو می‌کنید و Speaking شما زمان چت کردن تقویت می‌شود. در این نرم افزار فقط با گفتگو و چت متنی یا صوتی یا تماس آنلاین با افراد بومی و مسلط به زبان مورد نظرتان، می‌آموزید.

شما می‌توانید با تمامی اعضای این جامعه ارتباط برقرار کنید، به گروههای زبانی ملحق شوید و از تجربیات یادگیری دیگران بهره‌مند گردید.

پیدا کردن افراد بومی در اپلیکیشن HelloTalk

به دنبال افراد محلی زبانی که قصد یادگیری آن را دارید جستجو کنید و بدون توجه به فاصله، می‌توانید آنها را در هر جایی پیدا کنید. حالا چه طرف دیگر شهر باشد یا در یک قاره‌ی دیگر، به راحتی می‌توانید شریک زبانی مناسب خود را پیدا کنید.

می‌توانید با پست کردن مطالب جدید (Moments) با کل جامعه‌ی HelloTalk در ارتباط باشید. تمامی این پست‌ها با هر زبانی که نوشته می‌شوند توسط افراد محلی آن زبان دیده و تصحیح می‌شوند؛ پس می‌توان از این مورد برای تصحیح و یافتن خطای موارد نوشتاری خود استفاده کنید.

طریقه کار با اپلیکیشن

کار با اپلیکیشن HelloTalk

کار با این اپلیکیشن بدین صورت است که پس از نصب شدن، شما باید زبان مقصد و زبان مبدا را انتخاب کنید. برای مثال اگر فارسی صحبت می‌کنید، زبان مبدا را فارسی بگذارید (که یعنی من فارسی را به هرکسی که علاقمند هست یاد می‌دهم) و سپس زبان مقصد را انتخاب کنید (زبانی که در ازای آموزش زبان فارسی، دوست دارید آن را یاد بگیرید).

بعد از انتخاب این دو مورد، مشاهده می‌کنید که افراد زیادی هستند که دوست دارند زبان شما را یاد بگیرند و در عوض زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید را به شما آموزش بدهند.

در HelloTalk بدون هر گونه تکلیف و برنامه درسی و فقط بر اساس ارتباط با افراد، زبان می‌آموزید.

حال که با اپلیکیشن HelloTalk در یادگیری زبان آشنا شدید، یادگیری را از همین امروز آغاز نمائید. در صورتی که برای استفاده از این اپلیکیشن‌های آموزشی نیاز به خرید از Google Play یا App store دارید می‌توانید با استفاده از خدمات گیفت کارت یا خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید.

امتیاز 1.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT