آموزش مکالمه زبان آلمانی

آموزش مکالمه زبان آلمانی از طریق یک فرد آلمانی در italki

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از زبان‌آموزان به دنبال راهی جهت ارتقاء توانایی‌های مکالمه زبان آلمانی خود با هدف مهاجرت یا تحصیل در آلمان هستند. در این مقاله توضیح خواهیم داد که آموزش مکالمه زبان آلمانی با یک فردی که اصالتا آلمانی  است چطور امکان پذیر خواهد بود.

آموزش مکالمه زبان آلمانی از طریق سایت italki

سایت italki در زمینه آموزش اکثر زبان‌های زنده دنیا فعالیت دارد که در این وب سایت می‌توانید مدرسان italki را بیابید. در صورت نیاز به یادگیری زبانی خاص به خصوص برای مکالمه، می‌توانید از طریق این سایت آموزش های لازم را دریافت کنید. برخی مدرسان، افراد حرفه‌ای در حوزه تدریس زبان هستند و برخی افراد native آن کشور می‌باشند. یکی از محبوب‌ترین زبان‌های این سایت، زبان آلمانی است و زبان‌آموزان از نقاط مختلف دنیا مانند آمریکا، روسیه، چین، ترکیه و … برای تقویت زبان آلمانی خود از این سایت استفاده می‌کنند.

پیدا کردن یک فرد یا استاد آلمانی در italki

برای یافتن یک نفر که با شما آلمانی صحبت کند و بتواند مشکلات شما را در مکالمه زبان آلمانی رفع نماید به صورت زیر است:

۱-وارد سایت italki.com شوید.

۲- مطابق شکل زیر روی باکس Search رفته و کلمه German را بیابید و جستجو نمایید.

آموزش مکالمه زبان آلمانی italki

۳- پس از سرچ، لیستی از اساتید را به شما معرفی می‌کند که اطاعات بسیار زیادی می‌توانید از آن دریافت کنید:

  • لقب یا نام استاد در ابتدا مشخص است.
  • پرچم کشور، نشان دهنده ملیت مدرس است (ممکن است یک نفر آلمانی تدریس کند اما از کشور دیگری غیر از آلمان باشد و در نتیجه پرچم متفاوتی خواهد داشت)
  • در زیر پرچم اگر Community tutor نوشته باشد یعنی اینکه آن فرد توانایی تدریس دارد اما اگر زیر آن نوشته باشد Professional teacher، یعنی مدرس کاملا حرفه‌ای است و مدرک تدریس را هم دارد.
  • زیر گزینه Also Speak نشان می‌دهد که مدرس توانایی چه زبان‌هایی را دارد. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که به عنوان مثال استادی را انتخاب کنید که به زبان انگلیسی یا فارسی هم صحبت کند تا در صورت نیاز به برخی آموزش‌ها از این زبان‌ها کمک بگیرد.

مدرس آموزش مکالمه زبان آلمانی

  • ستاره زیر تصاویر اساتید بیانگر رضایت‌مندی شاگردان است و آمار زیر ستاره‌ها نشان دهنده تعداد کلاس‌های برگزار شده است.
  • هر استاد یک قیمت ثابت برای هر ساعت کلاسی دارد که با Hourly rate forme نشان داده شده است و اگر بخواهید یک جلسه آزمایشی بگیرید، قیمت پایینتری دارد که با Trial مشخص شده است.
  • هر استاد یک فیلم یک دقیقه‌ای ضبط کرده‌ است که می‌توانید نحوه صحبت کردن و تدریس را متوجه شوید.
  • اگر روی گزینه Intro کلیک کنید، در مورد بایوگرافی استاد یا نحوه تدریس توضیح داده است.
  • اگر روی گزینه Calendar کلیک کنید، زمان‌های خالی مدرس را مشاهده خواهید کرد و البته باید تفاوت زمانی خود با استاد که در یک کشور دیگر است را در نظر بگیرد.

لیست آموزش مکالمه زبان آلمانی

۴- هر استادی را که مورد پسندتان واقع شد، روی نامش کلیک کنید تا اطلاعات کاملتری در مورد نحوه تدریس دریافت کنید.

۵- در سایت ثبت نام کنید.

۶- روی تاریخ و ساعت مدنظر کلیک نمایید تا وارد مرحله پرداخت شود. از شما می‌خواهد تعداد ساعت کلاسی را مشخص کنید یا اینکه گزینه Trial را انتخاب نمایید.

۷- با کمک مجموعه اول پرداخت اقدام به واریز هزینه ارزی نمایید. هزینه پرداخت شده تا آخر دوره نزد شرکت italki باقی می‌ماند و اگر از آموزش مکالمه زبان آلمانی استاد راضی نبودید، پول به اکانت شما برگشت می‌خورد تا یک استاد دیگر را انتخاب کنید. مجموعه اول پرداخت علاوه بر خدمان پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون‌های زبان بین‌المللی، پرداخت هزینه ارزیابی ZAB را هم به انجام می‌رساند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT