سایت Working Not Working

کسب درآمد دلاری از سایت Working Not Working

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت‌های بسیار متنوعی در حوزه فریلنسری فعالیت دارند، سایت Working Not Working هم از جمله این سایت‌ها است با این تفاوت که دریافت کارمزد متفاوت‌تری را در پیش گرفته است.

معرفی سایت Working Not Working

زمانی که نویسندگان هالیوودی بسیاری از حق و حقوق خود را از دست می‌دادند و واسط‌ها، بیشتر از شرکت‌های فیلم سازی حمایت می‌کردند و از طرفی همیشه این ترس را داشتند که ایده‌های آنها دزدیده شود، جرقه ساخت سایت WorkingNotWorking کلیک خورد.

معرفی سایت Working Not Working

این سایت در حقیقت یک واسط میان هنرمندان، فیلم سازان، نویسندگان و طراحان سرگرمی با شرکت‌های متقاضی است با این تفاوت که بر خلاف دیگر سایت‌های فریلنسری، برای هر پروژه کارمزدی را کم نمی‌کند بلکه از شرکت‌ها می‌خواهد که یک شارژ سالیانه بپردازند تا بتوانند به افرادی که مدنظرشان است ارتباط برقرار کنند و قرارداد ببندند.

در حال حاضر این سایت بالغ بر ۵۰۰ هزار عضو دارد و زمانی که مشتریان سفارش کاری خود را در این سایت ثبت می‌کنند، نه تنها اعلامه آن درخواست ثبت شده به اعضای مرتبط به آن حوزه می‌رسد، بلکه آن درخواست به طور اتوماتیک روی LinkedIn و برخی سایت‌های کاریابی هم قرار می‌گیرد که بسیار زیاد مورد استقبال کارفرماها می‌باشد تا بهترین‌ افراد را با قیمت‌های مناسب بیابند. به همین دلیل هر روزه این سایت کارفرماهای بیشتری را برای یافتن استعداد‌ها وعقد قرارداد به خود جلب می‌کند.

ثبت نام در Working Not Working به عنوان فریلنسر

سایت Working Not Working چیست

مراحل ثبت‌نام به صورت زیر است:

۱- در سایت به عنوان Creative ثبت نام کنید.

۲- شما وارد یک صفحه برای تکمیل موارد مختلف مانند بایوگرافی، نمونه کارها، مهارت‌ها، تجربیات و … می‌شوید که باید همه آنها را پر کنید. در حقیقت باید یک رزومه کامل کاری و تحصیلی از خود بسازید.

۳- سیستم از دو طریق شما را به مشتری معرفی خواهد کرد: الف) بر اساس فرم اطلاعات شخصی که پر کرده‌اید ربات سایت، شما را به مشتری معرفی می‌کند ب) اگر مشتری حق شارژ سالیانه درجه بالا را پرداخت کرده باشد، یک کارمند سایت، پروفایل شما و دیگران را کامل مطالعه کرده و اگر مناسب مشتری باشید به مشتری معرفی خواهید شد.

۴- در صورت دریافت پروژه، شما باید مبلغ دستمزدتان را بین ۵۰ تا ۱۵۰ دلار در هر ساعت معیین کنید و کمتر یا بیشتر امکان‌پذیر نیست.

۵- اگر مشتری رضایت به همکاری بر اساس مبلغ پیشنهادی داد، باید یک فرم مربوط به توافق نامه‌ میان شما و مشتری را پر کنید.

۶- هزینه نزد سایت Wor kingNot Working قرار می‌گیرد و پس از اتمام پروژه و تایید تکمیل پروژه توسط کارفرما، سایت از شما می‌خواهد که حسابی را برای پرداخت معرفی کنید. شما باید به سایت مجموعه اول پرداخت مراجعه کنید تا کارشناسان برای نقد درآمد ارزی، شما را راهنمایی کنند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT