ممنوعیت فعالیت صرافی بایننس

ممنوعیت فعالیت صرافی بایننس تا حذف معاملات فیوچرز بایننس در اروپا

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که فشار های نهاد های نظارتی بر صرافی بایننس در ماه های اخیر در حال افزایش بوده است، این صرافی، به نوبه خود، اقداماتی را برای مواجهه با این چالش ها انجام داده است. مدیرعامل این صرافی قول داده است که در میان برنامه های توسعه بیشتر در سراسر جهان ، با تنظیم کننده ها و قانون گذاران همکاری کند. در همین راستا موجی از تغییرات سیاست در مبادله در این صرافی ایجاد شده است که از مهم ترین آنها می توان به کاهش سقف برداشت روزانه اشاره کرد. در این مقاله به بررسی ممنوعیت فعالیت صرافی بایننس تا حذف معاملات فیوچرز بایننس در اروپا می پردازیم.

ممنوعیت فعالیت صرافی بایننس برای حساب های وریفای نشده

از 6 مرداد محدودیت برداشت روزانه برای کاربرانی که هنوز حساب کاربری خود را وریفای نکرده اند، از 2 بیت کوین در روز به 0.06 بیت کوین در روز کاهش یافت. کاربران با وریفای حساب خود به سطح دو می توانند سقف برداشت را به 100 بیت کوین در روز افزایش دهند. پس از این محدودیت ها در راستای سوق دادن کاربران به وریفای حساب، در آخرین به روز رسانی شاهد اعلام توقف ترید مشتقات در صرافی بایننس برخی از کشور های اروپایی در راستای سیاست های نهاد های نظارتی برای محافظت از کاربران بوده ایم.

توقف فیوچر در بایننس برای برخی کشور های اروپایی

صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس روز جمعه اعلام کرد که معاملات آتی یا فیوچر و مشتقات خود را در سراسر اروپا متوقف می کند، این آخرین اقدام این پلتفرم برای کاهش دامنه محصولات خود با افزایش فشار از سوی نهادهای نظارتی در سراسر جهان است.

این صرافی در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد که کاربران بایننس در آلمان، ایتالیا و هلند قادر به باز کردن حساب های آتی یا محصولات مشتقه جدید نخواهند بود.

نهادهای نظارتی در بریتانیا، آلمان، هنگ کنگ و ایتالیا، که نگران حفاظت از مصرف کنندگان و کاربران ارزهای رمزپایه هستند و اخیرا استاندارد های مبارزه با پولشویی در صرافی های ارز های دیجیتال را مورد توجه قرار داده اند، فشار بر Binance ، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری شده جهان را افزایش داده است.

این صرافی در توییتر گفت:

 منطقه اروپا بازار بسیار مهمی برای بایننس است و به نظر می رسد که اروپا اقدامات پیشگیرانه ای را برای هماهنگ سازی مقررات رمزنگاری انجام می دهد که این یک نشانه مثبت برای کل صنعت است. ما درک می کنیم که بسیاری از نهادهای نظارتی در سطوح محلی ممکن است مواضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشند ، و ما از این فرصت برای مشارکت در گفتگوی سازنده در مورد الزامات قانون گذاری های محلی استقبال می کنیم.

بر اساس اطلاعیه صرافی بایننس، کاربران آلمان، ایتالیا و هلند 90 روز فرصت دارند تا هرگونه موقعیت معاملاتی در مشتقات را ببندند.

ممنوعیت فعالیت صرافی بایننس در مالزی 

صرافی رمزنگاری با اعلامیه ای برای توقف ارائه خدمات خود در کشور مالزی مواجه شده است. کمیسیون اوراق بهادار مالزی در اخطاریه ای از این صرافی خواست تا تمامی فعالیت‌های خود را در کشور مالزی متوقف کند.

بر اساس این اخطاریه بایننس 14 روز فرصت دارد وب‌ سایت و اپلیکیشن خود را در مالزی متوقف کند و به کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی، پایان بخشد و چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس ملزم به پیروی از این دستور است.

سخنگوی صرافی بایننس در اظهار نظری در این باره به سایت کوین تلگراف گفت:

بایننس یک رویکرد مشارکتی در کار با نهادهای نظارتی در جهت یابی در صنعت در حال ظهور رمز ارزها دارد و ما تعهدات پیروی از قوانین جدید را بسیار جدی می گیریم. ما در حال تغییر سیاستها و قوانین در این فضای جدید هستیم. 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT