وضعیت بحرانی ارزهای دیجیتال

وضعیت بحرانی ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

نرخ بهره بانکی آمریکا همچنان بیت کوین و آلت کوین‌ها را در نوسان شدید نگه داشته است. اقدامات بانک مرکزی آمریکا در برابر تورم، باعث شده تا بازار بیت کوین و اتریوم همچنان تحت فشار قرار داشته باشند. در این پست به بررسی وضعیت بحرانی ارزهای دیجیتال می پردازیم.

وضعیت بحرانی ارزهای دیجیتال

بازار بورس آمریکا و مخصوصا بازار بیت کوین و اتریوم همچنان به دلیل نگرانی تریدرها از بابت میزان نرخ بهره بانک مرکزی ایالات متحده، تحت فشار و نوسان قرار دارند. در حالی که انتظار می‌رود این نرخ بهره بانکی ۷۵ صدم درصد باشد، برخی از تحلیلگران باور دارند که این افزایش بهره ۱۰۰ صدم خواهد بود. چنین اتفاقی آخرین بار در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی رخ داده است.

از همین رو بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند تا بیت کوین همچنان به روند ریزشی خود ادامه دهد و حتی به پایین‌تر از آمار خود در ماه ژوئن برسد. اگرچه هر چیزی در بازار ارزهای دیجیتال ممکن است اما بارها پیش آمده که بازار کریپتو با بسیاری از انتظارات هم راستا باشد. اگر بانک مرکزی آمریکا بازار را سورپرایز نکند، تریدرهایی که نسبت به وضعیت بازار هوشیار و مراقب بوده‌اند، سریعا به بازار برخواهند گشت و این یک ریکاوری برای بیت کوین و آلت کوین‌ها خواهد بود.

در حال حاضر بازار خرسی موقعیتی برای سرمایه‌گذاران است تا به دارایی‌های بلند مدت خود اضافه کنند. وضعیت فعلی بیت کوین نیز به  نظر می‌رسد موقعیتی مناسب برای تریدرها و سرمایه‌گذاران باشد تا با خرید در کف، به انباشت دارایی بپردازند. در صورت وقوع این اتفاق، بازار کریپتو می‌تواند شاهد یک برگشت قیمت خوب باشد.

وضعیت ریزشی بازار بیت کوین و اتریوم

بیت کوین برای ماه‌ها در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. خریداران در کف قیمت ۱۷٫۶۲۲ دلار در ماه ژوئن شروع به خرید این رمزارز کردند و آن را به بالای میانگین حرکت ساده ۲۰۰ هفته‌ای رساندند، اما فاکتورهای مختلف اجازه نداد تا این ارز دیجیتال طاقت حفظ سطوح بالاتر را داشته باشد.

حالا گاوهای بازار در تلاش هستند تا با این روند نزولی بازار کریپتو و بورس، دوباره میانگین حرکت ساده ۲۰۰ هفته‌ای بیت کوین را به دست بیاورند. هرچند که خرس‌های بازار با هرگونه افزایش قیمت و ریسکی که آن‌ها را تهدید می‌کند، دارایی خود را می‌فروشند. بنابراین می‌توان گفت میانگین حرکت ساده ۲۰۰ هفته‌ای حالا به یک نقطه بسیار کلیدی برای پادشاه رمزارزها تبدیل شده است.

در حال حاضر انتظار می‌رود تا گاوهای بازار به شدت از سطح ۱۷٫۶۲۲ دلار حفاظت کنند. در صورت موفقیت، این یک موقعیت ایده‌آل برای برگشت قیمت به ۲۰ هزار دلار را فراهم خواهد کرد. اما در صورتی که این سطح از دست برود، می‌توان انتظار داشت که بیت کوین به سمت ۱۴ هزار دلار سقوط کند.

وضعیت اتریوم

خرس‌ها توانستند پس از آپدیت مرج، به خوبی از میانگین حرکت نمایی ۲۰ هفتگی در قیمت ۱٫۷۳۲ دلار حفاظت کنند و آن را به پایین بکشند. بنابراین می‌توان متوجه شد که در حال حاضر هر افزایش قیمتی منجر به فروش این رمزارز می‌شود.

در حال حاضر اتر به تندی از میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه خود پایین آمده و حالا در نزدیکی ۱٫۳۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

انتظار می‌رود تا گاوهای بازار از این سطح یک کف بسازند و باعث برگشت قیمت شوند. پیش‌بینی می‌شود تا زمانی که گاوها نتونند اتر را به نزدیکی ۲٫۰۳۰ دلار برسانند، همچنان با هر افزایش قیمت شاهد فروش در بازار خواهیم بود. در صورت عدم موفقیت و افزایش فروش، این احتمال وجود دارد تا قیمت‌ها حتی به زیر سطح ۸۸۱ ماه ژوئن برسد.

منبع: Cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT