پرداخت تایید مدرک EPIC‎

پرداخت تایید مدرک EPIC‎ | تاییدیه اعتبارنامه پزشکی

زمان مطالعه 3 دقیقه

تمامی متقاضیان کار، مهاجرت یا تحصیل در کشورهای خارجی باید گواهی مبنی بر ارزیابی مدارک تحصیلی توسط مراجع مورد تایید را ارائه نمایند. مانند رشته‌های فنی و مهندسی که سیستم ارزیابی WES مدارک را تایید و نمرات را استاندار‌سازی می‌کند، در رشته‌های علوم پزشکی هم تاییدیه اعتبارنامه پزشکی که به تایید مدرک EPIC‎ شناخته می‌شود لازم خواهد بود.

تایید مدرک EPIC‎ چیست؟

تاییدیه اعتبارنامه پزشکی EPIC‎ که در حقیقت مخفف شده Electronic Portfolio of International Credentials می‌باشد، یک سایت مورد تایید بسیاری از کشورها است که وظیفه استعلام و تایید مدارک پزشکان را به صورت آنلاین و یا مکاتبه‌ای از طریق نامه‌های پستی بر عهده دارد. سایت EPIC با تمامی دانشگاه‌های پزشکی دنیا و سازمان‌هایی که مجوز طبابت را صادر می کنند، ارتباط برقرار می‌کند که به آن Primary-source Verification می‌گویند.

تاییدیه مدرک EPIC توسط مجموعه آمریکایی Educational Commission for Foreign Medical Graduates صادر می‌شود و برای تایید مدارک پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان قابل اجرا است. این مجموعه علاوه بر خدمات تاییدیه مدرک EPIC، خدمات متنوعی را در حوزه مدارک بین المملی پزشکی ارایه می‌کند که مهمترین آن آزمون USMLE می‌باشد. آزمون جواز پزشکی ایالات متحده آمریکا ( United States Medical Licensing Examination ) که به اختصار آزمون USMLE نامیده می‌شود به پزشکان این اجازه را می‌دهد که در صورت مهاجرت به کانادا یا آمریکا در این کشور‌ها مستقیما مشغول به کار شوند؛ همچنین این مجموعه مجری آزمون مراکز تست Prometric در سرتاسر دنیا می‌باشد.

مراحل درخواست برای تاییدیه اعتبارنامه پزشکی EPIC

تایید مدرک EPIC‎

 

فرض کنید به عنوان کسی که مدرک پزشکی عمومی خود را گرفته‌اید، می‌خواهید در یک زمینه تخصصی در یک دانشگاه کانادایی ادامه تحصیل دهید، پس لازم است قبل از هر چیز برای مدرک پزشکی خود اعتبار نامه دریافت کنید و سپس هر دو مدرک ( مدرک ترجمه شده به همراه مدرک تاییدیه EPIC ) به دانشگاه کانادایی ارسال نمایید. مراحل درخواست تایید بسیار ساده است:

۱) وارد سایت ecfmgepic.org شوید.

۲) باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید، در حساب کاربری شما باید احراز هویت شوید. برای تایید هویت نیاز به پرداخت ۱۲۵ دلار می‌باشد که می‌توانید به راحتی و با استفاده از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت اقدام کنید.

۳) به منظور تایید هویت توسط EPIC لازم است اطلاعات شخصی و هویتی در فرم EIF وارد شوید. مدارکی مانند عکس، اسکن پاسپورت و فرم های هویتی باید آپلود شوند.

۴) در مرحله بعد باید مدارک پزشکی خود را آپلود کنید که شامل موارد زیر است:

  • مدارک تحصیلی
  • ریز نمرات مدرک تحصیلی
  • مجوز طبابت صادر شده توسط سازمان نظام پزشکی

۵) برای هر مدرک باید درخواست تاییدیه دهید. برای اینکار هر فرایند تاییدیه مدارک ۹۰ دلار باید پرداخت شود.

۶) با توجه به اینکه فرایند به روش پستی بین مرکز EPIC و دانشگاه شما انجام می‌شود، اینکار بسیار زمان‌بر است. اگر بخواهید سریعتر فرایند انجام شود بهتر است از پست سریع‌ استفاده کنید که ۳۰ دلار نیاز به پرداخت هزینه مازاد می‌باشد.

۷) پس از دریافت تایید مدرک EPIC‎ ، ارسال بار اول این مدرک به موسسه یا دانشگاه خارجی ۱۵ دلار و برای بارهای بعدی ۴۵ دلار می‌باشد.

برای پرداخت تایید مدرک EPIC‎ شما می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی ویزا و مستر کارت ارایه شده توسط مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

پرداخت ارزی ویزا و مستر کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT