پرداخت در سایت similarweb | خرید اکانت پرمیوم سایت similarweb

زمان مطالعه 3 دقیقه

در دنیا شرکت های زیادی هستند که فعالیت های خود را از طریق سایت های مختلف انجام می دهند. شرکت هایی که در یک عناوین شغلی مختلفی مشغول هستند و سایت های مشابه ای نسبت به شرکت های دیگر دارند. البته برای افزایش فروش و ارتقاء سایت خود احتیاج به ابزارهای رقابتی دارند. شرکت های مختلفی هستند که با ارائه خدمات مختلفی از جمله تجزیه و آنالیز سایت های رقیب، این امکان را فراهم می کنند تا شرکت ها بتوانند اطلاعات یکدیگر را به دست آورند و رقابت نمایند. یکی از قدیمی ترین شرکت ها و ابزار های این عرصه شرکت الکسا است. الکسا یکی از سایت‌ های است که برای تحلیل وبسایت ‌های مختلف به کار می رود. این سایت چندین سال در این زمینه فعالیت دارد و بسیار معروف است. در این مقاله به آموزش پرداخت در سایت similarweb با کارت های شتابی می پردازیم.

پرداخت در سایت similarweb

پرداخت در سایت similarweb

یکی از سایت ‌های قدیمی که تجربه بسیار زیادی در زمینه کار تحلیل و بررسی دارد،  SIMILARWEB است. این سایت با پیشرفت‌های زیادی که در چند سال اخیر انجام داده است توانست یکی از بهترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل سایت های رقیب محسوب شود. جایگزین الکسا چندین سایت است که هر یک از آنها کارایی و قابلیت های متفاوتی دارند؛ اما انتخاب یک سایت مناسب برای جایگزین کردن الکسا شاید برای شما کمی دشوار باشد.

سیمیلار وب به عنوان جایگزین مناسب و برتر الکسا نام برده می ‌شود. اطلاعات این سایت باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد‌. این سایت از سال ۲۰۰۷ فعالیت می‌ کند. دقت این سایت بسیار بالاست و به همین دلیل است که کاربران بسیاری را جذب کرده است. این سایت از نظر دریافت داده ها بسیار غنی است و کارشناسی قوی درباره سئو ارائه می دهد. این سایت می‌ تواند ترافیک سایت را به خوبی تجزیه و تحلیل کند؛ همچنین ربات های بسیار دقیقی دارد که دچار خطا نمی شوند.

پرداخت در سایت similarweb

پرداخت در سایت similarweb

این سایت کاربردهای دیگری هم دارد مانند بررسی بک لینک ها و آمار دقیق اینکه هر بازدید کننده از کجای دنیا سایت شما را بازدید می کند. همچنین کمپین های تبلیغاتی را به درستی بررسی می کند. استفاده از سیمیلار وب می تواند باعث افزایش سطح و رتبه سایت شما شود. برای رقبا هم ارزشمند است که شما بجای الکسا از چه سایت جایگزینی استفاده می کنید. یکی از مزیت هایی که این سایت دارد ثبت نام رایگان آن است که در مرورگر به راحتی انجام می شود. این سایت به ایران، سرویس دهی دارد و سئوکاران ایرانی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

خرید اکانت پرمیوم سایت similarweb

کار کردن با هر سایت نیازمند مهارت است و برخی از سایت ها با محیط ساده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند. محیط سیمیلار وب هم به همین صورت است و همگی می توانند با یک شناخت جزیی از آن استفاده نمایند. این سایت به راحتی قابل استفاده است و هر کاربر می تواند خودش با اطلاعاتی که دارد از آن استفاده کند. یک رابط گرافیکی فوق العاده دارد که شما را جذب خودش می کند و کار با این سایت برای شما خسته کننده نیست.

پرداخت در سایت similarweb

پرداخت در سایت similarweb

سرعت آن بسیار بالاست و دریافت داده ها به راحتی انجام می شود. برای شروع باید از نوار ابزار وسط صفحه استفاده کنید و وبسایت را جستجو کنید. پس از جستجو، صفحه‌ ای به شما نشان داده می شود که داده های سرقت ترافیک رقیب شما در آن وجود دارد. در این بخش صفحه را اسکرول کنید و از بخش های مختلف آن استفاده کنید. یکی از بخش‌ ها Global rank  بوده که یک عدد است و رتبه سایت را از نظر ترافیک نمایش می دهد. هر چه این عدد پایین باشد سایت رتبه بیشتری دارد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT