دورکاری خارج کشور و کسب درآمد ارزی

پیدا کردن پروژه های دورکاری خارج کشور

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه افراد زیادی در دنیا به دورکاری ( فریلنسری ) روی آورده‌اند چراکه بخشی از مدیریت زمانشان دست خودشان است و از هر نقطه از دنیا که بخواهند، کار خود را پیش می‌برند. با این حال داشتن پروژه مداوم دورکاری یا درآمد حاصل از دور‌ کاری باید به نحوی باشد که هزینه خرج و مخارج دور کار تامین شود. در این مقاله به معرفی پروژه های دورکاری خارج کشور می‌پردازیم که به دلیل درآمد دلاری، سود خوبی نصیب فرد دورکار ایرانی می‌شود.

پروپوزال عالی از خود داشته باشید

شما باید پرتفولیو یا پروپوزال معقولی در زمینه کاری خود داشته باشید. تا بتوانید کارفرما را از راه دور قانع کنید که با شما همکاری کند. به عنوان مثال سایت Dribbble و Behance سایت های عالی برای قرار دادن نمونه کارهای یک گرافیست است. داشتن نمونه کار در سایت‌های معتبر، اعتبار شما را به شدت افزایش می‌دهد.

بازارهای آنلاین برای دورکاری خارج کشور بشناسید

دورکاری خارج کشور و کسب درآمد

خوشبختانه به واسطه تکنولوژی و اینترنت، سایت‌هایی که خدمات عالی برای ارتباط بین کارفرما و فریلنسر را ایجاد می‌کنند بسیار زیاد شده است. سایت‌هایی مانند انوتو، ۹۹ دیزاین، دیزاین هیل، تمپلیت مونستر، آرت استیشن و صدها سایت دیگر به صورت تخصصی یا عمومی پروژه‌های دورکاری در آن یافت می‌شود. برخی از این سایت‌ها بر مبنای درآمد پسیو طراحی شده‌اند، برخی بر مبنای مسابقه و رقابت و برخی دیگر بر اساس عقد قرارداد و پروژه امکان همکاری را فراهم می‌کنند. پیشنهاد می‌شود مقاله مربوط به معرفی سایت‌های دورکاری را مطالعه کنید.

درآمد دلاری را به ریال تبدیل کنید

پس از اتمام پروژه، بیشتر فریلنسرهای داخل ایران از خود می‌پرسند که چطور می‌توانند در شرایط تحریم، به درآمد دلاری خود دسترسی داشته باشند. خوشبختانه برای حل این معضل راهکاری ساده وجود دارد. هر دورکاری می‌تواند برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات مجموعه اول پرداخت کمک بگیرد تا به راحتی هر درآمد ارزی حاصل از دورکاری خارج کشور را به ریال در حساب بانکی خود دریافت کند. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت