Podcast Addict بهترین پخش کننده پادکست

چرا Podcast Addict بهترین پخش کننده پادکست می‌باشد؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

نمی‌دانید با چه ابزاری به پادکست های خود گوش دهید؟ در این مقاله شش دلیل می‌آوریم که چرا Podcast Addict بهترین برنامه پخش پادکست برای کاربران اندروید است. Podcast Addict بهترین پخش کننده پادکست است.

در سال های اخیر، پادکست ها بیش از هر زمان دیگری محبوب شده‌اند. اگر نگوییم میلیون ها، هزاران پادکست در مورد هر موضوعی که بتوان تصور کرد، از کمدی گرفته تا داستان های جنایی، مصاحبه با افراد مشهور و موارد دیگر وجود دارد.

پرداخت با پی پال

گاهی اوقات سخت است بدانید که قبلاً به چه چیزی گوش داده‌اید، چه قسمت های جدیدی منتشر شده‌اند و چه برنامه های جدیدی را باید پخش کنید. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که Podcast Addict یک برنامه اندرویدی است که در همه این موارد به شما کمک می‌کند.

1. گوش دادن آفلاین ساده شده است

بسیاری از مردم دوست دارند هنگامی که در حال حرکت هستند به پادکست گوش دهند. چه در حین دویدن صبحگاهی، چه در حال خرید یا در مترو به سوی محل کار، یک پادکست خوب می‌تواند جلوی سر رفتن حوصله را بگیرد.

با این حال، اگر پادکست های خود را فقط زمانی که خارج از منزل هستید پخش می‌کنید، این احتمال وجود دارد که هزینه اینترنت همراه خود را افزایش دهید. علاوه بر این، مکان هایی مانند مترو دسترسی به اینترنت ندارند.

Podcast Addict یک دکمه دانلود در کنار هر قسمت دارد، بنابراین می‌توانید آنها را به کتابخانه خود اضافه کنید. علاوه بر این، همه بارگیری ها در یک برگه قرار دارند، می‌توانید آنچه را که می‌خواهید بعداً به آن گوش دهید، انتخاب کنید.

برای اطمینان از اینکه فضای زیادی مصرف نکند، می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار قسمت هایی را که قبلاً به آنها گوش داده‌اید حذف کند. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر قسمت جدید را به طور خودکار (از طریق Wi-Fi) بارگیری کند تا مطمئن شوید که پادکست های شما همیشه به‌روز هستند.

2. Podcast Addict به شما کمک می‌کند پادکست های جدید را کشف کنید

کسانی که همیشه به دنبال قسمت های جدید هستند، احتمالاً با برنامه های مختلف کشف پادکست آشنا هستید. با این حال، Podcast Addict در این مورد شما را پوشش می‌دهد. دکمه ++ در بالای صفحه اصلی شما را به برگه «پادکست های جدید» هدایت می‌کند. در آنجا می‌توانید نمایش های پرطرفدار و جدید را پیدا کنید یا براساس دسته ها جستجو کنید.

یکی از بهترین ویژگی ها گزینه جستجو بر اساس طول پادکست است. بنابراین زمانی که یک پادکست ۳۰ دقیقه ای برای رفت‌و‌آمد به محل کار یا ۲ ساعته برای پیاده روی می‌خواهید، پیدا کردن قسمت مناسب آسان است.

اگر به نوار بالایی پیمایش کنید، می‌توانید پیشنهاداتی را نیز بیابید که مخصوص شما هستند.

مشابه یوتیوب، می‌توانید توصیه هایی را نیز در بخش «ممکن است دوست داشته باشید» بیابید. در پایین هر پادکست، پیشنهادهایی برای نمایش های دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید به آنها گوش دهید.

3. Podcast Addict بسیاری از ویژگی های اتوماسیون و سفارشی سازی را ارائه می‌دهد

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانید قسمت ها را به طور خودکار به دلخواه خود دانلود و پاک کنید. با این حال، بسیاری از گزینه های اتوماسیون در دسترس هستند. به عنوان مثال، می‌توانید از برنامه استفاده کنید تا فید شما را در یک ساعت خاص به‌روزرسانی کند یا به‌طور خودکار بارگیری های جدید را به لیست پخش شما اضافه کند.

اگر این ویژگی ها کافی نبود، می‌توانید تنظیمات را به صورت جداگانه نیز سفارشی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که فقط سه پادکست به طور خودکار دانلود شود. هر پادکست دارای تنظیمات سفارشی است تا ویژگی های خاصی را در اختیار شما قرار دهد.

آیا می‌خواهید پادکست های مورد علاقه شما در بالای صفحه اصلی نمایش داده شود؟ شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید. در تنظیمات می‌توانید برای هر پادکست اولویت تعیین کنید تا ترتیب آن مشخص شود.

برای پادکستی که کاملا مورد علاقه شماست، حتی می‌توانید یک میانبر در صفحه اصلی تلفن خود اضافه کنید. وقتی آن را فشار دهید، برنامه در فید پادکست باز می‌شود. گزینه ها واقعاً بی پایان هستند.

4. جلوه ها و کنترل های صوتی

آیا دوست دارید با گوش دادن به برنامه مورد علاقه خود به خواب بروید؟ برنامه هایی مانند Deezer به شما امکان می‌دهند تایمر خواب راه‌اندازی کنید، و Podcast Addict هم تفاوتی ندارد. اما، علاوه بر طول تایمر، می‌توانید از Podcast Addict بخواهید که در پایان یک قسمت متوقف شود. همچنین می‌توانید زنگ هشداری را برای بیدار شدن در لیست پخش خود در برنامه تنظیم کنید.

در مورد جلوه های صوتی، می‌توانید از برنامه بخواهید که صدا را برای نمایش های خاص تقویت کند یا حتی با سرعت بیشتری پخش کند.

5. می‌توانید از تمام داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

Podcast Addict یک پلتفرم ابری مانند بهترین سرویس های پخش موسیقی نیست. با این حال، هر کاری که در حساب خود انجام می‌دهید را میتوان در Google Drive خود ذخیره کرد و از آن نسخه پشتیبان تهیه کرد. بنابراین اگر گوشی را عوض کردید، دستگاهتان به سرقت رفت یا به هر نحوی از بین رفت، همچنان می‌توانید تمام اطلاعات خود را بازیابی کنید.

این بدان معناست که نه تنها اشتراک های شما قابل نجات خواهند بود، بلکه لیست پخش، پیشرفت گوش دادن و حتی تمام سفارشی سازی هایی که در برنامه و هر پادکست انجام داده‌اید نیز از بین نمی‌رود.

6. Podcast Addict ویژگی های سرگرم کننده دیگری را ارائه می‌دهد

ویژگی های این برنامه بی پایان است و همیشه چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. به عنوان مثال، برای دسترسی آسان، می‌توانید تایمر خواب را به عنوان یک ویجت در صفحه اصلی خود اضافه کنید. می‌توانید نظرات را مستقیماً در برنامه بنویسید یا نظرات دیگران را بخوانید. حتی می‌توانید یک رونوشت اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های سرگرم کننده آمار است. در این برگه می‌توانید ببینید که چند ساعت به آن گوش داده‌اید، تقسیم بر روز، هفته، ماه و سال. همچنین می‌توانید پادکست های برتر خود را با کل زمان گوش دادن بررسی کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید، فهرست های پخش Spotify Wrapped قدیمی خود را مشاهده کنید.

همه اینها و بیشتر، به صورت رایگان

آیا باور می‌کنید که این برنامه عالی و تمام ویژگی های آن را به صورت رایگان دریافت کنید؟ البته تبلیغی وجود دارد که در پایین صفحه، نمایش داده می‌شود. اما بسیار کوچک است و اصلا به چشم نمی‌آید.

اگر واقعاً برنامه را دوست دارید، می‌توانید برای نسخه پریمیوم هزینه پرداخت کنید. با این کار تبلیغ حذف می‌شود و ویژگی های اضافی در اختیار شما قرار می‌گیرد. اما با توجه به ویژگی های نسخه رایگان، نیازی نیست.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT