چطور پی پال بخریم ؟

چطور پی پال بخریم ؟ | کجا پی پال بخریم ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

کارآمدترین و سریعتری روش نقل و انتقالات پول در دنیا پی پال است. بیشترین کاربرد این روش برای خرید از سایت ها و پرداخت هزینه خدمات آنلاین است. در ضمن پی پال برای کاربران ایرانی بسیار محبوب است. پی پال روش بسیار خوبی برای دریافت درآمد ارزی است. اما سوالی که برای همه وجود دارد این است : چطور پی پال بخریم ؟

شارژ پی پال

چطور پی پال بخریم ؟

شماره حساب در پی پال جهت شارژ همان ایمیل حساب است و عملا پی پال شماره ای به عنوان شماره حساب ندارد و همه کارها بر پایه همین ایمیل انجام خواهد شد.

افتتاح حساب پی پال

موقع شارژ شما می توانید توضیحاتی در رابطه با پولی که انتقال می دهید بنویسید.
در بعضی مواقع شما می خواهید از یک سایت خارجی سرویسی را خریداری کنید و آن سایت از شما میخواهد که مبلغی به پی پال شان سندمانی کنید.

در چنین مواردی می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه خرید با پی پال بهره مند شوید:

خرید با پی پال

بعد از send money اطلاعات کامل پرداخت را به شما می دهیم که یکی از مهمترین اطلاعات مورد نیاز شخص دریافت کننده سندمانی ، شماره تراکنش پرداخت یا همان Transaction ID است و همچنین اسکرین شات تراکنش نیز بصورت یک فایل در ادامه سفارش شما ضمیمه خواهد شد.

شما با داشتن شماره تراکنش می توانید انتقال وجه خود به آنها را اثبات کنید.
البته بعضی فروشنده ها  ایمیل پی پال ارسال کننده هم ممکن است از شما بخواهند که در صورت نیاز ما ایمیل پی پال مان را به شما می دهیم. از مزایای سایت اول پرداخت پشتیبانی کامل از پرداخت ها می باشد.

خرید با پی پال از سایت های خارجی

ممکن است شما بخواهید از سایت های خارجی خرید کنید و سایت مورد نظر درگاه پرداخت پی پال داشته باشد. در صورتی که شما دارای حساب پی پال باشید می توانید نسبت بت ثبت سفارش شارژ حساب پی پال خود اقدام نمایید در غیر این صورت براحتی می توانید سفارش خرید با پی پال خود را به کارشناسان مجموعه بسپارید تا در کمتر از ۱۵ دقیقه سفارش شما بررسی و انجام شود.

چطور پی پال بخریم ؟

چطور پی پال بخریم ؟

شارژ حساب پی پال چقدر زمان میبرد؟

در صورتی که حساب کاربری شما در سایت اول پرداخت تایید شده باشد؛ سفارش شما در کمتر از ۱۵ دقیقه پیگیری خواهد شد.

آیا امکان شارژ حساب پی پال به ارز هایی غیر از دلار هم امکان پذیر است؟

بله، از مزایای سایت اول پرداخت شارژ حساب پی پال براساس ارزهای یورو و پوند می باشد

برای خرید از طریق پی پال چکار باید کرد ؟

کافی است پس از ثبت نام و تایید مدارک خود در سایت اول پرداخت؛ از قسمت خرید با پی پال نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم ها؛ امکان وجود و درج اطلاعات ایران در اکانت های کاربری شما در سایت هایی که قصد پرداخت در آن را دارید مقدور نمی باشد. پس در صورتی که حساب کاربری شما برای سایتی گه قصد پرداخت در ان را دارید حاوی اطلاعات ایران باشد؛ سفارش شما تا زمان رفع مشکل در حالت معلق قرار خواهد گرفت.
امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT