فریلنسر برای کسب درآمد در Graphicriver

چند نکته برای کسب درآمد در Graphicriver | درآمد ارزی

زمان مطالعه 4 دقیقه

راه‌های زیادی برای کسب درآمد به صورت آنلاین وجود دارد. امروز با من همراه شوید تا به شما چند نکته برای کسب درآمد در Graphicriver توضیح دهیم.

معرفی Graphicriver

سایت Graphicriver یک بازار آنلاین برای فروش محصولات دیجیتالی است و بخشی از از Envato Market محسوب می‌شود. به نقل از Envato “شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان فوتوشاپ، طراحی بردار‌های هندسی، آیکون و الگوهای طراحی را فقط با قیمت چند دلار خرید و فروش کنید. این سایت یک انجمن از طراحان گرافیک و نقشه کشان است”.

تجربه شخصی یک فریلنسر برای کسب درآمد در Graphicriver

تجربه شخصی یک فریلنسر برای کسب درآمد در Graphicriver

به عنوان یک طراح، قصد بالا بردن توانایی‌های خود به همراه درآمدزائی به صورت همزمان را داشتم. در جست‌وجو‌هایی که برای یافتن راهی برای کسب درآمد از طریق طراحی داشتم، به سایت Graphicriver هدایت شدم.

در ماه اول من ۴ دلار به خاطر فروش عکس نوشته‌های فوتوشاپ کسب کردم. این شروع، برای شناختن جایگاهم بود. من انواع مختلف طراحی را امتحان کردم و جست‌وجوی بیشتری انجام دادم. با گذر زمان، من با پلتفرم آشناتر شدم و با ایده‌های تازه فهمیدم چگونه درامد بهتری کسب کنم.

در نهایت، روش خودم را با آموختن الگوهای طراحی یافتم. سرانجام با ساختن محصولات بیشتر در هر ماه درآمدم افزایش یافت. بعد از چند سال درآمد ماهانه من به طور میانگین بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار رسید. باید اضافه کرد، در بعضی ماه‌ها درآمد من به ۱۰۰۰ دلار می‌رسید.

این به من انگیزه داد و من به روند طراحی‌های بیشتر ادامه دادم. امیدوارم تجربیات من به شما کمک کند از طریق Graphicriver درآمدزایی کنید.

چند نکته برای درآمدزایی در Graphicriver

برای کسب درآمد در Graphicriver

۱. تجربه کسب کنید.

محصولات این فروشگاه آنلاین انواع مختلفی دارد نظیر: طرح‌های گرافیکی، الگوهای نقاشی، کارهای وب، ترسیم بردارهای هندسی، لوگوها و بسیاری دیگر موارد.

اگر شما علاقه‌مند به لوگو‌ها هستید و هم‌اکنون درحال انجام طراحی‌های لوگو برای مشتری‌ها هستید، بهتر است آنها را به این سایت و در بخش مربوطه آپلود کنید زیرا شما شناخت عمیقی در این بخش بخصوص دارید. برای مثال خودم، توانایی خوبی در طراحی و پرینت داشتم و این دلیل من برای انتخاب شاخه Flyer templates بود.

در صورت موفق نشدن در یک شاخه، شاخه‌های دیگر را امتحان کنید‌. روی موضوعی که علاقه دارید تمرکز کنید زیرا آن موضوع می‌تواند کلیدی موفقیت شما باشد.

۲. استقامت کلید حل مشکلات

‌به صورت مداوم هر روز یا هر هفته یک طراحی را در سایت آپلود کنید. هرچند، این بستگی دارد شما چقدر زمان برای یک طراحی صرف می‌کنید.

برای خودتان هدف گذاری کنید و برنامه ریزی کنید قراراست چه مقدارطراحی می‌خواهید دریک ماه بفروشید‌. یک کتابخانه از طراحی‌های با ارزش خود ایجاد کنید.

من Envato Elements را برای طراحی‌های خلاقانه و با ارزش پیشنهاد می‌کنم‌. این سایت گنجینه‌ای بی نهایت از طراحی‌های با ارزش با قیمت پایین است. روند را قطع نکنید؛ زمانی که مردم از کار شما خوششان آمد، آنها منتظر طراحی‌های متنوع‌تر شما خواهند بود.

۳. کارهایتان را ترقی دهید

قرار دادن محصولات شما در یک سایت آنلاین همینجا تمام نمی‌شود. شما باید به مردم اطلاع رسانی ‌کنید تا بدانند کار شما چقدر جالب است. از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ کار خودتان استفاده کنید. در ادامه باید گفت برای محصولات طراحی خود برند بسازید. همیشه طراحی‌های جدید خود را برای فروش در بازار قرار دهید.

۴. در نهایت، باید از همین الان شروع کنید‌

برنامه‌ریزی و تحقیق قدم مهمی برای رسیدن به اهدافتان است. هرچند، بعضی اوقات ما به چیزی دل می‌بندیم که هیچوقت خوب نیست. اجازه ندهید که به کمال رسیدن شما را از طراحی بیشتر باز دارد. همیشه به یاد داشته باشید یک چیز همیشه بهتر از هیچ است.

نکات مهمی که باید قبل از شروع بدانید

یک فریلنسر برای کسب درآمد در Graphicriver

۱. انحصار برای مولف

وقتی شما به عنوان یک مولف در Graphicriver وارد می‌شوید، دو اختیار دارید. انحصار در انتشار آثار به شما این اجازه را می‌دهد تا ۶۰ تا ۸۰ درصد از محصولات خود را بفروشید اما شما اجازه نخواهید داشت تا آن را در یک بازار دیگر هم بفروش برسانید.

برای مقایسه با آن بایدگفت، انحصاری نبودن باعث می‌شود تا محصولات شما به قیمت نصف بفروش برسد ولی شما می‌توانید آن را در خارج از Graphicriver هم بفروش برسانید‌.

۲. آپلود کنید

نکته دیگر این است که طراحی شما باید توسط  گروه Envato بررسی شود. اگر آنها طراحی شما را قبول کنند، طراحی به کارهای صفحه شما اضافه خواهد شد تا به فروش برسد. اما اگر آنها علامت تجدیدنظر را به آن بزنند، شما می‌توانید آن را با توجه به نظرات آنها کمی تغییر دهید و دوباره آنرا آپلود کنید. اما اگر آنها علامت مرجوع را بر روی آن بزنند، شما دیگر نمی‌توانید آن را آپلود کنید.

شما همچنین می‌توانید با بکار گماردن دیگران درآمدزایی کنید. به این معنی، شما باید به مشتری‌ها یک لینک ارسال کنید و مقرر می‌شود هر بار آن مشتری‌ها از طریق لینک شما خرید انجام بدهند و از این طریق شما درآمد بیشتری کسب خواهید کرد‌.

امیدوارم با استفاده از این مقاله برای کسب درآمد در Graphicriver با فروش طراحی‌هایتان موفقیت‌های متعدد بدست آورید. پس از فروش محصولات، جهت نقد کردن درامد ارزی از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد کردن درآمد‌های ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT