Cash App برای خرید بیتکوین

چگونه از Cash App برای خرید بیتکوین استفاده کنیم؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

برنامه Cash App خرید بیتکوین را ساده می کند. در این مقاله نحوه کار آن آمده است.

در دنیای ارزهای دیجیتال، روش های مختلفی برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد. در میان انبوهی از گزینه های کارگزاری که دارید، می توانید از Cash App نیز استفاده کنید، اگرچه در حال حاضر به بیتکوین محدود شده است. مراحل خرید بیتکوین در Cash App ساده است. در ادامه نحوه عملکرد آن آمده است.

برنامه نقدی را دانلود کنید

اولین قدم در خرید بیتکوین داشتن توانایی مالی برای انجام این کار است، اما مهمتر از آن بستری برای خرید آن است. Cash App که معمولاً به دلیل عملکرد پرداخت P2P (همتا به همتا) شناخته می شود، دارای یک ویژگی داخلی برای خرید بیتکوین نیز می باشد. بسته به سیستم عامل تلفن همراه خود، میتوانید به «Store Play» در دستگاه های Android یا App Store در دستگاه های Apple بروید.

با استفاده از رابط ویژگی جستجو، «Cash App» را وارد کنید و برنامه باید به عنوان یکی از نتایج برتر نشان داده شود. به سادگی برنامه را بارگیری کنید و برای ایجاد یک حساب Cash App از دستورالعمل (ها) پیروی کنید. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، باید در صفحه اصلی باشید که باید مانند تصاویر بالا باشد.

پس از دانلود، هنگام باز کردن برنامه برای اولین بار، از شما خواسته می شود که یک حساب Cash App راه اندازی کنید.

اکنون، در Cash App، روی نماد پایین سمت راست که به شکل “B” است، کلیک کنید. با فشار دادن آن به صفحه بیتکوین Cash App می‌روید که اطلاعاتی در مورد خود ارز دیجیتال به شما می‌دهد. در پایین صفحه یک دکمه خرید بزرگ وجود دارد. کلیک کردن بر روی دکمه دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که فکر می کنید، اگرچه قبل از تکمیل خرید بیتکوین باید برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

تایید خرید بیتکوین شما

پس از دنبال کردن دستورات، در صفحه خرید قرار می گیرید که در آن می توانید میزان خرید و یا نوع سفارش خود را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار قصد خرید دارید، به شما گفته می‌شود که یک پین نقدی ایجاد کنید. برای افزودن درجه ای از ایمنی هنگام دسترسی به حساب شما است. پس از ایجاد پین، به یک صفحه تایید با ارزش خرید خود به دلار و مبلغ خرید به بیتکوین وارد خواهید شد. اگر همه چیز درست به نظر می رسد، به سادگی روی تأیید در پایین صفحه تأیید کلیک کنید.

آیا Cash App برای سرمایه گذاران تازه وارد کریپتو خوب است؟

نکاتی وجود دارد که هر سرمایه‌گذاری باید بداند، اما با کمک Cash App، قدرت خرید بیتکوین را در اختیار دارید. برای اینکه واقعاً ارز دیجیتال خود را ایمن نگه دارید، باید آن را به یک کیف پول خارجی یا کیف پول سخت افزاری منتقل کنید.

در دنیای کریپتو، اگر به طور خاص مالک کیف پول کریپتو نباشید، هرگز مالک ارز دیجیتال درون آن نخواهید بود. این بدان معنی است که اگرچه Cash App یک شرکت معتبر است، اما از نظر فنی مالکیت بیشتری بر بیتکوین شما نسبت به شما دارند، حداقل تا زمانی که شما را به یک کیف پول ایمن غیرقانونی ارسال کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT