کی بیتکوین بخریم

کی بیتکوین بخریم ؟ | پیتر برانت تریدر مشهور: زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیتر برانت تریدر کهنه کار معتقد است که معامله گران بیت کوین باید بر خلاف جهت بقیه فعالان بازار حرکت کنند. پیتر برانت، معامله گر با تجربه و مشهور در توییت اخیر خود پیشنهاد کرده است که زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است. در این مقاله به پاسخ سوال این می پردازیم که کی بیتکوین بخریم ؟

کی بیتکوین بخریم ؟

برانت معتقد است که احساسات بازار بیش از حد نزولی شده است، به همین دلیل است که او معتقد است که قیمت ارز دیجیتال احتمالاً بالاتر می رود.

خرید دارایی زمانی که بازار ترسناک است یکی از رایج ترین اصول سرمایه گذاری مخالف است.

او همچنین یک نمودار قیمت را ضمیمه کرد که نشان می دهد بیت کوین در حال تشکیل یک کانال نزولی در نمودار هفتگی است. حتی اگر چنین الگوهایی در کوتاه مدت نزولی در نظر گرفته شوند، اگر گاوها به خط روند بالایی نفوذ کنند، ارز دیجیتال پرچمدار احتمالاً صعودی خواهد شد.

برانت در توییت خود تکرار کرده است که ویرایش تصاویر بیت کوین برای افزودن چشم های لیزری توسط برخی از کاربران نشانه ای از برتری بازار است.

این ارز دیجیتال پرچمدار در ماه نوامبر به 69000 دلار رسید و از آن زمان تاکنون بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

پس از چندین تلاش ناموفق برای یافتن جایگاهی بالاتر از سطح حمایت 38000 دلاری، بیت کوین بار دیگر به زیر 37000 دلار سقوط کرد.

در توییت اخیر، معامله‌گر محبوب ارزهای دیجیتال، اسکات ملکر، ادعا می‌کند که تا زمانی که یک کندل هفتگی بالاتر از سطح 39600 دلار بسته نشود، نسبت به بیت کوین دیدگاه صعودی نخواهد داشت. او اشاره کرده است که این ارز دیجیتال پرچمدار طی ماه‌ها دو شمع صعودی متوالی در نمودار هفتگی نداشته است.

کی بیتکوین بخریم

کی بیتکوین بخریم

بیت کوین همچنین در مسیر ثبت سومین ماه متوالی زیان خود قرار دارد، چیزی که از ژوئن 2021 اتفاق نیفتاده است. اگر سکه برتر ماه فوریه را نیز نزولی به پایان برساند، طولانی ترین روند ضرر این ارز دیجیتال از اوایل سال 2019 خواهد بود.

منبع: یوتودی
امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. TRADER گفت:

    $ BTC TOP TO 100،000
    SOON

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT