موجودی بیت کوین تسلا

میزان موجودی بیت کوین تسلا با مدیریت ایلان ماسک

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر در بازار کریپتو فعالیت داشته باشید حتما نام ایلان ماسک، تاثیرگذارترین شخصیت این مارکت، را شنیده اید. اما آیا این سوال برای شما مطرح شده است که شرکت تسلا که مدیرعامل آن ایلان ماسک است، چه مقدار دارایی بیت کوین در اختیار دارد؟ در این خبر به بررسی موجودی بیت کوین تسلا می پردازیم.

موجودی بیت کوین تسلا

بر اساس گزارش درآمد سه ماهه چهارم شرکت سازنده خودروهای الکترونیکی تسلا، در پایان ماه دسامبر، ارزش دارایی بیت کوین در اختیار شرکت تسلا به 1.26 میلیارد دلار رسیده است.

این شرکت تحت کنترل ایلان ماسک در سه ماهه گذشته نه بیت کوین بیشتری فروخته و نه خریده است.

پس از آن که تسلا اعلام کرد که در فوریه گذشته ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است، برترین ارز دیجیتال ظرف دو هفته پس از اعلام این خبر، تقریباً 50 درصد افزایش یافت و به 58300 دلار رسید.

تسلا در درآمد سه ماهه اول خود اعلام کرد که 10 درصد از موقعیت خود در بیت کوین را برای آزمایش نقدینگی این ارز دیجیتال فروخته است.

بر اساس گزارشات سایت خبری یوتودی، این سازنده خودروهای الکترونیکی به ترتیب در سه ماهه دوم و سوم به دلیل کاهش قیمت ها، 51 میلیون دلار و 23 میلیون دلار اختلالات مربوط به بیت کوین را گزارش کرده است.

پس از اینکه تسلا پرداخت‌های بیت‌ کوین را به دلیل تأثیر منفی زیست‌محیطی استخراج این رمز ارز متوقف کرد، لیست قیمت ارز دیجیتال اصلاح بزرگی را متحمل شد.

بیت کوین پس از بازگشت به بالاترین سطح در ماه نوامبر، اکنون در میانه فشار فروش چند ماهه قرار دارد.

روز چهارشنبه، پس از اینکه فدرال رزرو تصمیم گرفت نرخ بهره را ثابت نگه دارد، بیت کوین برای مدت کوتاهی نزدیک به 39000 دلار افزایش یافت، اما اظهارات جسورانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قیمت را پایین آورد.

درآمد تسلا بار دیگر توانسته است انتظارات تحلیلگران را شکست دهد. این شرکت موفق شد 17.7 میلیارد دلار درآمد کسب کند که نشان دهنده افزایش 65 درصدی نسبت به سال گذشته است. این شرکت همچنین از رکوردشکنی سود عملیاتی 2.6 میلیارد دلاری خبر داد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT