رشد قیمت دوج کوین پس از توییت ایلان ماسک

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا،صحنه ای از فیلمی به نام Interstellar که علمی تخیلی حماسی است و توسط کریستوفر نولان ساخته شده است را توییت کرد، قیمت ارز دیجیتال دوج کوین تقریباً 2 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه 0.167 دلار رسید. در این خبر به بررسی رشد قیمت دوج کوین می پردازیم.

رشد قیمت دوج کوین

میم به مواردی از زمان گرانشی شدید اشاره دارد که در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

بازیگر این فیلم جوزف کوپر (متیو مک کانهی) پس از فرود بر روی میلر، سیاره آبی که به دور یک سیاهچاله خیالی به نام گارگانتوآ می چرخد، به خدمه خود می گوید که هفت سال روی زمین به دلیل گرانش قوی برابر است با یک ساعت آنجا. یک اسکرین شات از صحنه بصری جذاب با حضور آملیا برند (آن هاتاوی) و دویل (وس بنتلی) چند سال پس از نمایش فیلم Interstellar به یک میم تبدیل شد و در فیس بوک و ردیت مورد توجه قرار گرفت.

رشد قیمت دوج کوین

رشد قیمت دوج کوین

مفهوم قابل تامل زمان، که در داستان فیلم نقش اساسی دارد، به دلیل این واقعیت است که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شدت متزلزل هستند و به عنوان یک شوخی‌ در جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. سال گذشته دوج کوین (DOGE) بزرگترین معروف ترین و محبوب ترین میم کوین تنها در عرض سه ماه 19090 درصد افزایش یافت و برخی از دارندگان آن را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی ثروتمند کرد. اکنون، این سکه با مضمون سگ 77.56 درصد از اوج قیمت تاریخی خود فاصله دارد.

نوسانات شدید کریپتو نیز منجر به تغییرات احساسات مکرر می‌شود، به طوری که افراد پس از یک حرکت مهم در هر دو جهت به سمت نزولی یا صعودی می روند.

ماسک، که توییت‌های مکرر او درباره Dogecoin به رالی سال گذشته دامن زد، در اوایل این ماه با خرید برخی از محصولات تسلا با میم سکه اصلی، به افزایش علاقه سرمایه داران DOGE کمک کرد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. mohsen گفت:

    به نظرتون دوج کوین 100 دلار ثابت میشه ؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. aliresaaa گفت:

    لطفا از این مطالب بیشتر بزارید
    خیلی عالی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT