پذیرش دوج کوین توسط تسلا

پذیرش دوج کوین توسط تسلا | خرید کالا در تسلا با دوج کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از گذشت چندین ماه از آخرین بارکه قیمت DOGE به لطف حامی همیشگی خود شاهد افزایش قیمت بود، دیروز این رمز ارز شاهد یک افزايش قیمت چشمگیر بود. در این خبر به بررسی پذیرش دوج کوین توسط تسلا می پردازیم.

پذیرش دوج کوین توسط تسلا

در تاریخ 14 ژانویه (24 دی) قیمت دوج کوین رشد قابل ملاحظه ای را شاهد بود. این افزایش، پس از آن رخ داد که ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد تسلا، پرداخت با DOGE را برای برخی کالاهای خود می پذیرد.

بعد از این اعلامیه، قیمت DOGE تا 13 درصد جهش را شاهد بود و به بالاترین قیمت خود در 30 روز گذشته یعنی 0.2150 دلار رسید. این جهش در حالی ظاهر شد که پیش از آن هم Dogecoin یک رالی روزانه را تجربه می کرد.

قیمت این توکن، در 24 دی، تا 25 درصد افزایش را شاهد بود و پس از آن با اصلاح روبرو گردید و در برداشت سود به قیمت 0.1986 دلار رسید.

پذیرش دوج کوین توسط تسلا

پذیرش دوج کوین توسط تسلا

دوج کوین بهتر از BTC

این پذیرش پرداخت شرکت تسلا چند ماه پس از این عملی شد که مدیرعامل آن یعنی ایلان ماسک، از احتمال زیاد پذیرش این توکن برای خرید برخی کالاهای شرکت تسلا صحبت کرده بود.

در قلب صحبت های ایلان ماسک پیرامون DOGE، می توان به این اشاره کرد که از نظر او دوج کوین از بیت کوین (Bitcoin) به عنوان یک ابزار پرداخت و انجام تراکنش بهتر است. او در ادامه صحبت های خود گفته است:

اساساً، Bitcoin جایگزین خوبی برای انجام تراکنش ها نیست. با این که Dogecoin ابتدا به عنوان یک شوخی ساخته شد، اما برای انجام تراکنش ها بهتر است.

این میلیاردر همچنین گفت که هزینه تراکنش های BTC بالا است و حجم معاملات آن در مقایسه با DOGE پایین است. در نتیجه، بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش، کاربرد بهتری خواهد داشت. در طرف دیگر، دوج کوین می تواند مردم را به خرج کردن آن تشویق کند.

چه چیزی در انتظار DOGE می باشد؟

از ماه مه 2021 به بعد، روند صعودی DOGE وضعیتی نزولی به خود گرفت و دیگر شاهد اوج های ابتدای سال خود نبود. در تاریخ 14 ژانویه (24 دی) خط مسیر حرکتی DOGE دوبار آن را از سطح روزانه خود در بالای 0.2150 دلار به 0.1958 دلار رسانده است.

همزمان، میانگین متحرک نمایی 200 روزه این توکن، نقشی اساسی در محدود کردن پیشرفت های آن داشته است. با در نظر گرفتن اینها در کنار هم، تلاقی مقاومت نشان می دهد که قیمت DOGE ممکن است در آینده، از سیر صعودی روی برگرداند و کاهش داشته باشد.

در این صورت، این توکن میانگین متحرک 50 روزه خود را به عنوان حمایت آزمایش خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که ریزش آن ادامه یابد و تا 0.1367 ادامه داشته باشد.

پذیرش دوج کوین توسط تسلا

پذیرش دوج کوین توسط تسلا

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 5/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT