کندل هفتگی بیت کوین

بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین | قیمت بیتکوین به ۳۸ هزار دلار رسید

زمان مطالعه 2 دقیقه

39600 دلار هدف کوتاه مدت مطلوب است، خواه قیمت بیت کوین در نهایت به حرکت نزولی بازگردد یا خیر. در این خبر به بررسی کندل هفتگی بیت کوین می پردازیم.

کندل هفتگی بیت کوین

بیت کوین (BTC) در 26 ژانویه تست های مجدد مقاومت 38000 دلاری را انجام داد و خوش بینی نسبت به بهبود احتمالی به 40000 دلار و بالاتر افزایش یافت.

کندل هفتگی بیت کوین

کندل هفتگی بیت کوین

مقاومت بعدی بیت کوین ۴۰ هزار دلار است ؟

در زمان نگارش این مقاله، دو پیشرفت 38000 دلاری اتفاق افتاد که هر دو در میان نشانه‌های جهت‌ گیری بیشتر در زیر آن سطح باقی ماند.

برای میشائل ون دی پوپ، مشارکت‌کننده کوین‌تلگراف، نشانه‌ها دلگرم‌کننده بودند، و صحنه برای خروج احتمالی از راهروی 30000 تا 40000 دلاری آماده شده بود.

بیت کوین 36 هزار دلار داشت و 38 هزار دلار را قبلاً آزمایش کرده بود. او به دنبال‌کنندگان توییتر گفت: اگر آن یکی دوباره آزمایش شود، احتمالاً به یک شکست 40.7 هزار دلاری دست خواهیم یافت.

تقریباً در بازه‌های زمانی کوتاه،نظر معامله‌گر، تحلیل‌گر و میزبان پادکست اسکات ملکر، معروف به «Wolf Of All Streets»، صعودی بود.

او به عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی توییتر خود، با شناسایی الگوی فنجان و دسته در نمودار ساعتی، گفت: «هدف 39600 دلار است، همانطور که می‌دانید مقاومت کلیدی در بازه‌های زمانی بالاتر است.

او افزود، حتی اگر روند کلی مستلزم ادامه سقوط بیت کوین باشد، 39600 دلار همچنان به عنوان منطقه ای برای چالش مهم باقی می ماند.

کندل هفتگی بیت کوین

کندل هفتگی بیت کوین

رقابت دوج کوین با سایر ارزها

در همین حال، اتریوم با افزایش 4.3 درصدی در 24 ساعت گذشته، به بالای 2500 دلار رسیده است.

کندل هفتگی بیت کوین

کندل هفتگی بیت کوین

با این وجود، بزرگترین آلت کوین بر اساس ارزش بازار، از چندین همتا، از جمله سولانا (SOL) و ریپل (XRP) بهتر بود.

با این حال، 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، توسط دوج کوین (DOGE) رهبری می‌شوند که در مدت مشابه حدود 10 درصد سود داشته است.

این حرکت با تبلیغات تازه ای از سوی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا همراه بود، که متعهد شد در صورتی که غول فست فود تصمیم بگیرد DOGE را برای پرداخت بپذیرد، یکی از غذاهای شاد مک دونالد را در تلویزیون بخورد.

دوج کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.15 دلار معامله شد که هنوز حدود 9 درصد کمتر از موقعیت یک هفته قبل خود است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمدرضا گفت:

    خیلی عالی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT