بازی X World Games

کسب درآمد از بازی X World Games | آشنایی با ارز ایکس ورلد گیمز

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازی‌های کارتی منبع بی‌پایان هیجان برای بازیکنان رقابتی است که دوست دارند برنده شوند. حالا بیایید این سبک بازی محبوب را در بستر یکپارچه با فناوری بلاک چین که به سرعت در حال تکامل است تصور کنیم، جایی که برنده های واقعی توکن هایی با کاربردهای عملی در دنیای واقعی هستند. یکی از این بازی ها بازی X World Games است که در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز ایکس ورلد گیمز بپردازیم و اعتبار آن را بررسی کنیم.

معرفی بازی X World Games  و ارز ایکس ورلد گیمز

 ایکس ورلد گیم یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. تیم XWG با الهام از بازی محبوب کارت پوکمون و دنیای پررونق کریپتو، کار بر روی این بازی را در سال 2019 آغاز کرد. در ژوئن 2021، این بازی به طور رسمی در BSC راه اندازی شد. اولین بازی که بر روی این پلتفرم افتتاح می شود Dream Card است، یک بازی کارتی تجاری با شخصیت های کلکسیونی دیجیتال که داستان جذاب داستان افسانه ای Romance of the Three Kingdoms را دنبال می کند.

توکن بومی آن XWG نقش مهمی در برنامه های غیرمتمرکز (dapp) ایفا می کند. از جوایز بازی برای کسب درآمد، از طریق NFT و خرید دارایی گرفته تا عملکردها و حاکمیت DAO، این توکن در قلب همه فعالیت‌های پلتفرم قرار دارد.

پلتفرم ایکس ورلد گیمز به بازیکنان اجازه می‌دهد از بازی‌های مختلف در دنیای متاورس و از طریق تجربه جهانی متقابل لذت ببرند. بازیکنان واقعاً صاحب شخصیت ها و مجموعه کارت های خود هستند و دارایی های خود را در بازی های مختلف اکوسیستم X World تجربه می کنند.

نکته مهم این است که توکن XWG همه تراکنش ها را در پلتفرم تسهیل می کند. همه تراکنش‌های X World Games نیاز به توکن دارند. چه بازیکنی بخواهد یک بسته کارت جدید بخرد یا بسازد یا بخواهد جوایز درون بازی خود را تبدیل کند.

علاوه بر این، از آنجایی که این یک پلتفرم غیرمتمرکز و جامعه محور است به دارندگان XWG این فرصت را می دهد تا در رای های حاکمیتی شرکت کنند. همچنین بازیکنان و دارندگان می توانند در بازی سازی و بازی روی پلتفرم شرکت کنند. این به نوبه خود به آنها توکن های بیشتری را پاداش می دهد.

از آنجایی که حرکات بازی برای کسب درآمد و DeFi به طور پیوسته با دنیای بازی ادغام می شوند، پلتفرم هایی مانند X World Games به شدت به توکن های بومی متکی هستند. در این مورد، XWG نقش مهمی در ایجاد مکانیسم‌های پاداش در این پروتکل را دارد.

توکن XWG برای ارائه ترکیبی بی نظیر از ابزار طراحی شده است. این به طور همزمان یک نشانه پاداش، یک نشانه حکومتی و به سادگی یک ارز است. با این حال، از اقتصاد کل اکوسیستم X World Games پشتیبانی می کند.

ویژگی های ارز ایکس ورلد گیمز

یک عامل کلیدی برای ایجاد ارزش و حفظ مشارکت در بازی ها، تجربه روانشناختی استقلال است که XWG موفق به دستیابی به آن شده است. برخی دیگر از ویژگی های ارز ایکس ورلد گیمز عبارت است از:

غیرمتمرکز بودن

مالکیت غیر متمرکز واقعی دنیای بازی از طریق یک سازمان خودگردان مستقل (DAO) است. گیمرهایی که توکن‌های XWG را در اختیار دارند می‌توانند در مورد حاکمیت یا توسعه درون‌بازی بعدی برای اکوسیستم، از جمله مکانیسم‌های پاداش و سیستم‌های توکنومیک تصمیم بگیرند.

خلاقیت و ایجاد مجموعه NFT

گیمرها می توانند انواع آیتم های درون بازی، از آواتار های منحصر به فرد گرفته تا تجهیزات فانتزی را ایجاد کنند. همه آیتم های درون بازی توکنیزه می شوند و توسط توکن های غیرمثلی (NFT) نمایش داده می شوند و همه دارایی ها می توانند از طریق یک بازار غیرمتمرکز باز معامله شوند.

اجتماعی شدن

با دوستان خود متحد شوید تا با رقبای خود مبارزه کنید. XWG توسط یک جامعه جهانی برای ایجاد تجربیات چند نفره همه جانبه پشتیبانی می شود.

تجربه بازی متقابل

از بازی های مختلف در قالب متاورس از طریق تجربه جهانی متقابل میتوانید لذت ببرید. بازیکنان واقعاً صاحب شخصیت ها و مجموعه های خود هستند و دارایی های خود را در بازی های مختلف X World تجربه می کنند.

استکینگ توکن XWG

بازیکنان و کاربران این پلتفرم با استیک کردن توکن XWG میتوانند به کسب درآمد غیرفعال بپردازند و در سیستم رای دهی شرکت کنند.

بررسی اعتبار پروژه X World Games

به منظور بررسی اعتبار این پروژه تصمیم گرفتیم به وایت پیپر آن مراجعه کنیم. در وایت پیپر تمامی  جزئیات و اهداف پروژه ذکر شده است.

توکنومیک ارز ایکس ورلد گیمز

براساس این اطلاعات تیم توسعه دهنده این پروژه تنها 9 درصد از این عرضه کل این توکن را دارا هستند و تقریبا 50 درصد متعلق به استخر ماینینگ است. XWG استخر ماینینگ خود را توسعه داد که در آن توکن‌ها می‌توانند برای جمع‌آوری و ایجاد کارت‌ها استفاده شوند و به عنوان پاداش به آنها داده شود. نسبت ثابتی از درآمدهای حاصل از فروش دارایی یا کارمزد تراکنش در استخر استخراج توزیع خواهد شد.

بهترین کیف پول ها برای ارز ایکس ورلد گیمز

پلتفرم ارز ایکس ورلد گیمز نرم افزار کیف پول خود را تولید می کند که برای دانلود در وب سایت خود موجود است، که به شما امکان می دهد بازی های X World را در رایانه خود ذخیره کنید. برای حداکثر امنیت، می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را روی یک کیف پول سخت‌افزاری اختصاصی مانند کیف پول ترزور یا لجر نانو ایکس ذخیره کنید. اگر مایل به خرید کیف پول سخت‌افزاری نیستید، می‌توانید از کیف پول موبایلی مانند کیف پول جکس، اتمیک و کوینومی استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. آریا گفت:

    سلام ارز ایکس ورلد رو میشه به تراست ولت انتقال داد؟
    ممنون میشم کسی میدونه بهم اطلاع بده

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT