اپلیکیشن MySwimPro

چگونه با آموزش شخصی اپلیکیشن MySwimPro شناگر قوی تری شوید

زمان مطالعه 5 دقیقه

وقتی نمی‌توانید به کلاس شنای محلی بروید، MySwimPro یک کاتالوگ بزرگ برنامه‌ها و محتوای آموزشی دقیق را برای کمک به بهبود شما ارائه می‌دهد. اپلیکیشن MySwimPro را در ادامه بیشتر بشناسید.

اگر می خواهید شناگر قوی تری شوید، برنامه MySwimPro سزاوار امتحان است. این برنامه محبوب شامل برنامه های آموزشی، تمرینات، یک کتابخانه ویدیویی وسیع و تجزیه و تحلیل است. اما آیا واقعاً می تواند به بهبود فرم و سرعت شما در استخر کمک کند؟ در اینجا یک شیرجه عمیق در برنامه، و نگاهی به نحوه ترجمه تمرینات و برنامه های تمرینی شنا در زندگی واقعی است.

آنچه برنامه MySwimPro برای شناگران ارائه می دهد

پس از دانلود MySwimPro، پرسشنامه ای در مورد عادات شنای فعلی، اهداف آینده و اندازه استخر خود پر کنید. پس از تنظیم، برنامه یک برنامه آموزشی را بر اساس انتخاب های شما توصیه می کند.

به عنوان مثال، طرح افزایش سرعت به طور خاص طراحی شده است تا به شما کمک کند تا 100 شنای سریع تر داشته باشید. اگر تصمیم به استفاده از این طرح دارید، انتخاب کنید که کدام روزهای هفته را ترجیح می دهید شنا کنید و تصمیم بگیرید که آیا ایمیلی هفتگی با جزئیات برنامه خود دریافت کنید یا خیر. برنامه تمرینی خود شامل گرم کردن، ست اصلی و خنک کردن است. همچنین می‌توانید برنامه را به ساعت تناسب اندام خود بفرستید یا یک PDF چاپ کنید تا از تلاش برای استفاده در کنار استخر گوشی خود جلوگیری کنید.

نظارت بر شناهای خود در برنامه

SwimGauge در بالای برنامه شما یک نمای کلی سریع از یارد، زمان مورد انتظار و هزینه کالری برای تمرین ارائه می دهد. یک ترازو کشویی درست در زیر گیج (gauge) افزایش یا کاهش فاصله هر تمرین را در یک حرکت آسان می کند.

در این طرح، می‌توانید ویدیوهایی را تماشا کنید که استدلال پشت ست‌های شنا را توضیح می‌دهند یا نمایشی از نحوه انجام هر تمرین ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است روی دکمه اطلاعات کلیک کنید. اگر در تمرین شنا تازه کار هستید، یا می‌خواهید در فرم صحیح برای یک مجموعه خاص تجدید نظر کنید، این یک ابزار عالی است.

برای نسخه رایگان برنامه، می توانید به اولین روز برنامه آموزشی خود دسترسی داشته باشید. بقیه تمرینات برای دسترسی به اشتراک نیاز دارند.

سفارشی سازی و ویژگی های انجمن

اگر می خواهید هر تمرینی را حذف کنید، به سادگی انگشت خود را به سمت چپ بکشید. به‌علاوه، می‌توانید تکرارها، فاصله، نوع ضربه و زمان فاصله را با کلیک کردن روی دکمه متریک تنظیم کنید. در بیشتر موارد، برنامه تمرینی دقیق مقدار زیادی سفارشی سازی و اطلاعات را برای شناگران مبتدی و با تجربه به طور یکسان ارائه می دهد.

در همین حال، صفحه انجمن شامل دسترسی به چالش ها و فعالیت ها است. برای یک چالش، ممکن است سعی کنید در طول یک ماه چند روز شنا کنید. همچنین یک تابلوی امتیاز برای الهام بخشیدن به یک رقابت دوستانه کوچک وجود دارد. فهرست فعالیت‌ها شامل مقالات مفیدی درباره بهبود فرم و سرعت شنا و همچنین لینک هایی برای خرید ابزار و تغذیه مرتبط با شنا است.

صفحه مربی دسترسی به برنامه تمرینی شما و همچنین مجموعه ای از تمرینات شنا و خشکی را ارائه می دهد. همچنین یک کتابخانه ویدیویی وجود دارد که تکنیک و فرم مناسب را برای انواع ضربات و دریل‌ها نشان می‌دهد. برای استفاده حداکثری از این بخش به یک طرح پولی نیاز دارید.

در نهایت، صفحه پروفایل دسترسی به تاریخچه تمرینات، معیارهای عملکرد، و پروفایل شنا را فراهم می کند که سطح مهارت شما را بررسی می کند. اگرچه نسخه رایگان برنامه دارای ویژگی های بسیاری است، یادآوری های مداومی برای ارتقا وجود دارد.

آیا نسخه پولی MySwimPro ارزش ارتقا را دارد؟

برای استفاده حداکثری از برنامه و دسترسی به تمام برنامه های آموزشی آن، به اشتراک نیاز دارید. توانایی ایجاد تمرینات شنای خود از ابتدا، آزمایش انواع برنامه های تمرینی متنوع با تمرکز خاص، و تحقیق در مورد کتابخانه غول پیکر ویدیوها برای هر کسی که علاقه مند به تبدیل شدن به یک شناگر قوی تر است، ارزشمند است.

با مجموعه عظیمی از آموزش‌ها و تمرین‌ها (workouts and drills)، به‌ویژه کتابخانه ویدیویی ابزار فوق‌العاده مفیدی است. یاد بگیرید که چگونه یک چرخش متقاطع انجام دهید یا با یک فنجان روی پیشانی خود شنا کنید تا تعادل را حفظ کنید. حتی ویدیوهایی با تمرکز بر شنا در آب های آزاد برای کسانی که می خواهند خطوط خطوط (lane lines) را پشت سر بگذارند و روی رؤیت کار کنند وجود دارد.

علاوه بر این، اگر یک ردیاب تناسب اندام مقاوم در برابر آب برای شنا داشته باشید، این برنامه به ویژه مفید است تا واقعاً معیارهای خود را شماره گیری کنید. همچنین می‌توانید با داده‌های یک مانیتور دیجیتال ضربان قلب کار کنید تا درک بهتری از میزان تلاش برای تمرینات خود داشته باشید. برای شناگری که از داده ها و بازخوردهای زیاد قدردانی می کند بسیار عالی است.

برنامه های آموزشی و تمرینی MySwimPro چقدر خوب کار می کنند؟

در بیشتر موارد، برنامه MySwimPro برنامه های آموزشی عمیق و پشتیبانی مشابه با نوع تمرینی که از یک مربی شنا دریافت می کنید ارائه می دهد. اگر از قبل یک شناگر باتجربه هستید، محتوای برنامه می‌تواند در فرم و تکنیک شما کمک کند.

برنامه های آموزشی به ویژه به دلیل میزان شخصی سازی و سطح جزئیاتی که ارائه می دهند قابل توجه هستند. این برنامه با نوع برنامه‌ای که می‌توانید از یک مربی شنا دریافت کنید، مطابقت دارد، و این برنامه منطق مفصلی برای تمرینات خود ارائه می‌کند.

ممکن است پس از چند روز استفاده مداوم از این طرح، شاهد بهبودهایی باشید. در واقع، بسیاری از بازبینان، این برنامه را به دلیل سرعت بهبود یافته و اعتماد به نفس در استخر اعتبار می دهند. با این حال، شناگران مبتدی ممکن است در صورت امکان حضوری دروس را در نظر بگیرند. اگر در دسترس شما باشد، کار با یک مربی شنا بازخورد ارزشمندی را ارائه می دهد و می توانید به سرعت مشکلات احتمالی را با فرم و تکنیک خود اصلاح کنید.

علاوه بر این، این برنامه نمی تواند به طور کامل نوع انگیزه و رفاقتی را که می توانید با یک تیم شنای محلی پیدا کنید، بازسازی یا جایگزین کند. با این اوصاف، این برنامه مقالات و ویدیوهای زیادی را برای کمک به مبتدیان ارائه می دهد و دارای یک جامعه مجازی جهانی است که ممکن است برای برخی از شناگران الهام بخش باشد. همچنین می توانید دوستان خود را از برنامه یا رسانه های اجتماعی اضافه کنید تا فید خود را زنده کنید.

اگر گروه‌های مربیگری و شنا حضوری در دسترس نیستند – یا به سادگی از این ایده خوشتان نمی‌آید که کسی کنار استخر بایستد و آموزش ‌ها را فریاد بزند – پس برنامه MySwimPro می‌تواند به شما کمک کند در مورد این ورزش بیشتر بدانید و با یک برنامه تمرینی قوی کار کنید.

همچنین ممکن است بخواهید برنامه های مشابهی را برای ردیابی تمرینات شنا امتحان کنید تا پیدا کنید کدامیک برای نیازهای شما بهترین کار را دارد. همچنین ویدیوهای یوتیوب زیادی برای بهبود تکنیک شنای شما به صورت رایگان موجود است.

از MySwimPro برای تقویت برنامه های آموزشی شنا خود استفاده کنید

چه بخواهید سبک آزاد، پروانه یا کرال پشت خود را بهبود ببخشید، برنامه MySwimPro دارای ابزارها و منابعی است که به شما کمک می کند شناگری قوی تر و کارآمدتر شوید. با کتابخانه وسیعی از ویدئوهای مرجع و برنامه های آموزشی چالش برانگیز اما قابل انجام، این برنامه یک انتخاب محکم برای هر کسی است که به دنبال بهبود زمان خود در استخر است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT