بهترین برنامه صورتحساب

5 بهترین برنامه صورتحساب (فاکتور) رایگان برای فریلنسرها (مترجمان آزاد) و صاحبان مشاغل کوچک

زمان مطالعه 5 دقیقه

در اینجا بهترین برنامه ها و ابزارهای صورتحساب رایگان برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

اگر شما یک فریلنسر، صاحب یک کسب و کار کوچک یا کارآفرین هستید، از دردسرهای ایجاد و مدیریت فاکتورها می‌دانید. بدون فاکتور، پولی دریافت نمی کنید. آنها بسیار مهم هستند!

اما مسئله این است که همه راه حل های صورتحساب برابر نیستند. بهترین مورد برای شما به نیازهای خاص شما، پیچیدگی فاکتورها و بودجه شما بستگی دارد. جای تعجب نیست که بهترین برنامه های صورتحساب برای شما هزینه ای در بر خواهد داشت.

اگر نمی‌خواهید پرداخت کنید، می‌خواهید یکی از راه‌حل‌های فوق‌العاده صورت‌حساب رایگان که در زیر توضیح داده شده است را بررسی کنید. آنها در وب، برای اندروید و iOS در دسترس هستند.

1.بهترین برنامه صورتحساب: Invoice Ninja

Invoice Ninja ابزاری عالی برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک است که نیازهای پیچیده تری فراتر از فاکتورهای ساده دست ساز دارند.

به عنوان یک کاربر رایگان، می‌توانید تا 100 مشتری و فاکتورهای نامحدود، به‌علاوه ویژگی‌های پیشرفته مانند ردیابی زمان، صورت‌حساب خودکار، فاکتورهای مارک دار، یکپارچه‌سازی پرداخت مستقیم با بیش از 40 درگاه، و امکان پذیرش سپرده و پرداخت‌های جزئی را مدیریت کنید. با این حال، فاکتورها دارای علامت “Created by Invoice Ninja” هستند.

ارتقاء به برنامه ماهانه 10 دلار حداکثر مشتریان شما را به نامحدود افزایش می دهد، به 10 الگوی صورتحساب حرفه ای، یک URL سفارشی فاکتور Ninja که در آن مشتریان می توانند فاکتورها را مشاهده و پرداخت کنند، امکان ایجاد فاکتورهای سفارشی، ایمیل های یادآور خودکار، و موارد دیگر امکان پذیر است.

اگر به دنبال افزایش درآمد خود به عنوان یک فریلنسر هستید، ممکن است بخواهید این مکان های عالی را برای یافتن مشتریان جدید کشف کنید.

2.بهترین برنامه صورتحساب: Invoicely

Invoicely به همان نوع کاربرانی که سایر برنامه‌های صورت‌حساب ارائه می‌کنند خدمات ارائه می‌دهد: فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک که با نیازهای پیچیده حسابداری فراتر از فاکتورهای ساده سروکار دارند.

یکی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر مدیریت کسب‌وکارهای متعدد با اعضای تیم و مشتریان متعدد برای هر کسب‌وکار است که برای کارآفرینان سریالی مفید است. همچنین می‌توانید پرداخت‌های آنلاین را مستقیماً به صورت‌حساب خود دریافت کنید، که Invoicely از آن برای به‌روزرسانی خودکار وضعیت پرداختی فاکتور استفاده می‌کند.

کاربران رایگان ماهانه پنج فاکتور دریافت می‌کنند، در حالی که می‌توانید واحدهای تجاری نامحدودی برای دریافت و مدیریت پرداخت‌ها ایجاد کنید. با این حال، گزینه رایگان در اینجا به پایان می رسد.

برای بررسی ویژگی های پیشرفته قابل توجه، باید 9.99 دلار در ماه بپردازید. با طرح پایه، ویژگی‌هایی مانند ردیابی زمان، مالیات، مسافت پیموده شده، برندسازی سفارشی و روش‌های پرداخت آنلاین غیر از PayPal را دریافت می‌کنید.

3.بهترین برنامه صورتحساب: Akaunting

Akaunting یک ابزار وب کاملا رایگان است که به شما امکان می دهد صورتحساب، هزینه ها را پیگیری کنید و تمام نیازهای حسابداری مستقل یا مشاغل کوچک خود را مستقیماً در مرورگر انجام دهید. این به خوبی بر روی رایانه های شخصی، اندروید و دستگاه های iOS کار می کند.

ویژگی‌های قابل توجه شامل مشتریان و فاکتورهای نامحدود، هزینه‌های قابل صورت‌حساب، ردیابی موجودی برای فروش، گزارش‌های پویا، پرداخت مستقیم برای فاکتورها، تخفیف‌های هر مشتری، حسابداری کامل با سپرده‌ها و نقل و انتقالات با حساب‌های بانکی، و پنل‌های چند زبانه برای مدیران و مشتریان است.

چیزی که در مورد Akaunting منحصر به فرد است این است که منبع باز است و می توانید نرم افزار را دانلود کرده و روی سرور وب خود هاست کنید. شما همچنان با استفاده از یک مرورگر وب به آن دسترسی خواهید داشت، اما همه داده‌ها با شما باقی می‌مانند. برای افرادی که به حفظ حریم خصوصی علاقه مند هستند و می خواهند به صورت حساب از راه دور دسترسی داشته باشند، Akaunting یک انتخاب هوشمندانه است.

4. Wave Invoicing

Wave Invoicing شناخته شده ترین برنامه فاکتور در این لیست است، به خصوص برای صاحبان مشاغل کوچک، اما در رتبه چهارم قرار دارد زیرا ممکن است گاهی اوقات کمی کند باشد. علاوه بر این، رابط کاربری می‌تواند کمی برای پیمایش سخت باشد – به خصوص در مقایسه با برخی از راه‌حل‌های جدیدتر و ساده‌تر.

با این حال، Wave کاملا رایگان است و در سه بخش ارائه می شود: نرم افزار صورتحساب (برای ایجاد و ارسال فاکتور برای پرداخت)، نرم افزار حسابداری (برای پیگیری درآمد و هزینه) و اسکن رسید (برای اسکن رسید با دستگاه تلفن همراه برای ردیابی هزینه ها).

ویژگی‌های قابل توجه صورت‌حساب عبارتند از یادآوری خودکار برای مشتریان عقب افتاده، الگوهای فاکتور حرفه‌ای، نام تجاری سفارشی برای فاکتورهای شما، ارسال و مدیریت فاکتور در دستگاه‌های تلفن همراه، مشاهده زمانی که مشتریان یک فاکتور را مشاهده می‌کنند، پشتیبان‌گیری خودکار (اتوماتیک) ابری و موارد دیگر.

فقط در صورتی که بخواهید از خدمات پردازش پرداخت آنلاین Wave یا مدیریت حقوق و دستمزد استفاده کنید، باید پرداخت کنید. اگر به هیچ یک از آنها اهمیتی نمی دهید، Wave برای استفاده کاملا رایگان است – و یکی از بهترین ابزارهای فریلنسری است که استفاده از آن هیچ هزینه ای ندارد.

5.بهترین برنامه صورتحساب: Zoho Invoice

Zoho Invoice یک برنامه صورتحساب کاملا رایگان است، بدون تبلیغات یا هزینه های پنهان. Zoho Invoice یکی از اولین محصولات این شرکت بود. در طول سال‌ها متنوع شده است و اکنون درآمد کافی در جاهای دیگر دارد تا Zoho Invoice را بدون هیچ هزینه‌ای ارائه دهد. همچنین ادعا می‌کند که داده‌های شما را نمی‌فروشد، بنابراین یک برد تمام عیار است.

تنها محدودیتی که باید در نظر بگیرید این است که شما فقط می توانید تا 1000 فاکتور در سال ایجاد کنید. به‌عنوان یک فریلنسر یا کسب‌وکار کوچک، بعید به نظر می‌رسد که به هر حال به آن محدودیت برسید – اما اگر به این حد رسیدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی Zoho تماس بگیرید تا در مورد گزینه‌های خود صحبت کنید.

با Zoho Invoice، می‌توانید چندین مشتری را صورت‌حساب کنید، چندین ارز حساب کنید، یادآوری‌های پرداخت را خودکار کنید، پرداخت‌ها را مستقیماً جمع‌آوری کنید (که این برنامه را نیز به یک برنامه صورت‌حساب رایگان عالی تبدیل می‌کند!)، زمان پروژه را ثبت کنید، و موارد دیگر. می‌توانید همه این کارها را از طریق وب‌سایت یا در حین حرکت از طریق برنامه کاربردی اندروید یا iOS انجام دهید.

کدام برنامه صورتحساب رایگان برای شما بهترین است؟

بیایید در مورد یک چیز واضح بگوییم: هر برنامه صورتحساب را که انتخاب کنید، مطمئن هستید که آنچه را که می گوید انجام می دهد و برای شما خراب نمی شود.

به همین دلیل است که ما فقط برنامه های صورتحساب رایگان را برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک بدون نیاز به صورتحساب پیچیده توصیه می کنیم. اگر حسابداری شما پیچیده است، قطعاً باید برای یک راه حل قوی برای صورتحساب هزینه کنید. گرفتن یک حسابدار همچنین می تواند به شما کمک کند انرژی خود را در جای دیگری متمرکز کنید، به خصوص اگر شروع به کسب درآمد زیادی از تلاش های خود کرده باشید.

با این اوصاف، اگر با رایگان موافق هستید، ما به شدت Invoice Simple (برای صورتحساب اولیه و ساده)، Invoice Ninja (برای مترجمان آزاد(فریلنسرها) و صاحبان مشاغل کوچک) یا Akaunting (برای افرادی که به حفظ حریم خصوصی فکر می کنند) توصیه می کنیم. البته سایرین این لیست نیز این کار را انجام خواهند داد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT