خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس | پرداخت هزینه نمایشگاه جیتکس

زمان مطالعه 2 دقیقه

نمایشگاه جیتکس دبی یکی از معروف ترین نمایشگاه هایی است که هر سال برگزار می شود و به عنوان مهمترین رویداد در زمینه فناوری اطلاعات شناخته می شود. نمایشگاه جیتکس دبی مزایای بسیاری دارد که باعث جلب توجه افراد زیادی شده است. این نمایشگاه به مدت 4 روز برگزار شده و هر روزه شاهد سیل عظیم جمعیت می باشد. نمایشگاه gitex دبی که با نام هفته فناوری دبی نیز شهرت پیدا کرده است، نقش یک منبع بزرگ و کامل را برای شرکت ها و افراد مختلف بازی می کند. حضور متخصصین، مهندسان و همچنین برندهای نام آشنا و معتبر در این نمایشگاه، بر اعتبار آن افزوده است. برای خرید بلیط نمایشگاه جیتکس و شرکت در این رویداد مهم می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس دبی (Gitex)، نمایشگاهی است که شما می توانید با به روزترین دستاوردها در زمینه فناوری و تکنولوژی آشنایی پیدا کنید. این نمایشگاه هر سال در چندین کشور دنیا برگزار می شود. یکی از بهترین مکان های برگزاری نمایشگاه فناوری و اطلاعات، شهر دبی امارات می باشد. برگزاری این نمایشگاه در دبی، فرصت بسیار خوبی برای ایرانیان می باشد؛ چرا که دبی نزدیک بوده و آن ها راحت تر می توانند خود را به این کشور برسانند. نمایشگاه جیتکس دبی برای شرکت ها و همچنین استارتاپ های زیادی که در این زمینه فعالیت دارند، فرصتی عالی فراهم می کند. به طور کلی می توان گفت جیتکس فرصت خوبی برای کسب اطلاعات درباره تازه های بازار و همچنین فراهم کردن کانال های توزیع و خرید و فروش می باشد.

پرداخت هزینه نمایشگاه جیتکس

بخش های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

بخش های مختلفی که در نمایشگاه جیتکس دبی پوشش داده می شود، فرصتی برای بیش از 150 برند معتبر و معروف فراهم کرده است. بخش هایی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، محصولات خانگی، بازی و سرگرمی، لوازم الکترونیک و غیره که در رأس این نمایشگاه قرار دارند. موضوعات مختلفی که در نمایشگاه جیتکس دبی پوشش داده می شود، شامل سخت افزار، نرم افزار، دیتا سنتر، دیتاهای بزرگ، تکنولوژی مصرف کننده، امنیت شبکه، بلاک چین، رایانس ابری، پهباد، رباتیک و غیره می شود. وجود بخش ها و موضوعات مختلف در نمایشگاه جیتکس دبی باعث شده است که صدها هزار بازدیدکننده از اقصی نقاط جهان برای شرکت در این نمایشگاه تلاش کنند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT