مشتریان Upwork خود را زیاد کنید

چگونه در 10 مرحله عملی مشتریان Upwork خود را زیاد کنید

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا می خواهید مشتریان Upwork بیشتری جذب کنید؟ در اینجا نحوه بهبود نمایه خود، نوشتن پیشنهادات برنده و ارائه کارهای خیره کننده آورده شده است. مشتریان Upwork خود را زیاد کنید.

هر چه به عنوان یک فریلنسر مشتریان بیشتری داشته باشید، درآمد شما بیشتر می شود. اما، در حالی که Upwork یکی از بهترین پلتفرم‌های موجود در بازار است، رقابت سختی نیز دارد. فریلنسرها به طور فزاینده‌ای بازار را هجوم می‌آورند و مشتریان ترجیح می‌دهند استعدادهای آشنا را با تجربه‌های فراوان و پروفایل‌های ستاره استخدام کنند.

نقد کردن درآمد ارزی

بنابراین، با وجود این فضای رقابتی، چگونه می توانید پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید، به خصوص به عنوان یک مبتدی در Upwork؟

1. پروفایل خود را بهینه کنید

جذب مشاغل بیشتر با پروفایل ای چشم نواز که به سرعت علاقه مشتریان را برمی انگیزد، بسیار آسان تر است. به کارگیری نکات خاصی برای تنظیم پروفایل Upwork خود، حرفه ای بودن را نشان می دهد، که اعتماد مشتری را نسبت به توانایی شما برای انجام کار به طور موثر ایجاد می کند.

ابتدا یک عکس پروفایل تک حرفه ای بدون پس زمینه، تاری یا حالت غیر دوستانه انتخاب کنید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که عنوان شما بهترین مهارت‌های شما را به اشتراک می‌گذارد، سپس یک نمای کلی قانع‌کننده و منحصربه‌فرد ایجاد کنید که شما را از سایرین متمایز می‌کند. باید به وضوح آنچه را که ارائه می دهید نشان دهد و به مشتریان دلایلی برای استخدام شما ارائه دهد.

در نهایت، سعی کنید هر بخش از پروفایل خود را تکمیل کنید. برخی از بخش ها ممکن است غیر ضروری به نظر برسند، اما یک پروفایل کامل به احتمال زیاد در نتایج جستجوی مشتری ظاهر می شود. همچنین، کلمات کلیدی مربوط به هنر خود را تا حد امکان در پروفایل خود قرار دهید.

2. یک نمونه کار ستاره ای بسازید

غیرممکن است که تمام استعدادهای خود را در کلمات به نمایش بگذارید، اما این اهمیت مجموعه شماست. این نمونه ای از توانایی های شما را نشان می دهد و برای مشتریانی که برای اولین بار تصمیم می گیرند شما را استخدام کنند یا نه مهم است.

یک نمونه کار عالی باید شامل بهترین آثار شما باشد، مشکلات مشتری و استراتژی های راه حل شما را شرح دهد و در صورت لزوم لینک ها یا تصاویر زنده ارائه دهد. به عنوان مثال، یک نویسنده محتوا می تواند لینک هایی به مقالات منتشر شده را به نمایش بگذارد، در حالی که توسعه دهندگان وب می توانند لینک هایی را به سایت های زنده نشان دهند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که طیف گسترده ای از راه حل ها و پروژه هایی را که روی آنها کار کرده اید دارید. اگر یک فریلنسر مبتدی و بدون تجربه کاری هستید، همیشه می توانید پروژه های شخصی و کارهای داوطلبانه را به نمایش بگذارید.

3. یک Niche برای خود شناسایی و حک کنید

در محیط های بسیار رقابتی مانند Upwork، داشتن یک تخصص به شما کمک می کند تا از سایرین در زمینه کاری خود متمایز شوید. با تخصص در یک Niche ، می توانید بهترین خدمات خود را تنظیم کنید، بنابراین خود را به عنوان یک مرجع در آن حوزه متمایز کنید. در نتیجه، می توانید مشتریان برتری را که به خدمات خاص شما نیاز دارند، جذب و جلب اعتماد کنید و هزینه های خود را افزایش دهید.

حوزه خاصی را در مسیر شغلی خود شناسایی کنید که در آن استثنایی هستید و از آن لذت می برید. سپس به طور مداوم دانش خود را افزایش دهید، تمرین کنید و کار خود را به نمایش بگذارید.

4. برای مشاغل با پیشنهادهای با کیفیت درخواست دهید

مگر اینکه شما یک فریلنسر با رتبه برتر باشید، باید پیشنهاداتی را برای به دست آوردن شغل ارسال کنید. از آنجایی که این اولین تعامل مشتری با شما است، ایجاد یک تاثیر خوب برای تشویق گفتگوی بیشتر بسیار مهم است.

قبل از نوشتن، شرح شغل را مطالعه کنید تا نیازهای مشتری را درک کنید، سپس پیشنهاد خود را برای ارائه راه حل تنظیم کنید. برای افزایش شانس خود، برخی از جزئیات و کلمات مشتری را درج کنید، اما مطمئن شوید که اصالت خود را حفظ کرده اید و تکراری به نظر نمی رسد.

شما باید حرفه ای به نظر برسید. با این حال، از استفاده غیر ضروری از کلمات پرمخاطب یا نامشخص خودداری کنید. در عوض، از زبان ساده و مودبانه استفاده کنید، مهارت ها و تجربیات خود را برجسته کنید، و در طول پیشنهاد خود دعوت کننده و دوستانه باشید.

5. به دنبال پروژه ها باشید

آگهی‌های شغلی راهی عالی برای اطلاع از مشاغل موجود Upwork هستند، اما باید بدانید که چگونه از آنها برای جذب پروژه‌های مناسب برای خود استفاده کنید. فیلترهای جستجوی Upwork به طور خودکار آگهی های شغلی را مطابق با معیارهای شما نمایش می دهد. به این ترتیب، انتخاب بهتری از مشاغل مناسب با سطح تجربه شما و شما خواهید داشت.

علاوه بر این، استراتژیک بودن در مورد انتخاب پروژه های مناسب به عنوان یک فریلنسر به شما کمک می کند تا از ارتباطات خود به طور موثرتری استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تعداد محدودی از اتصالات Upwork دارید و عاقلانه نیست که به طور پراکنده برای مشاغلی که در آن کاندیدای ایده آل نیستید درخواست دهید.

6. ارائه خدمات ارزشمند

هر شغلی برای حرفه فریلنسری شما ارزشمند است و تعهد شما به ارائه کار با کیفیت می تواند بر توانایی شما در افزایش مشتریان تأثیر بگذارد. مشتریان راضی معمولاً تبلیغات عالی برای شما در قالب ارجاع ارائه می دهند و بخش اصلی پایگاه مشتریان شما را تشکیل می دهند.

از همه مهمتر، مشتریان راضی نظرات خوبی از خود به جای می گذارند که برای پروفایل شما بسیار مهم است. به زودی به جزئیات آن نگاه خواهیم کرد. در همین حال، ویژگی موفقیت شغلی Upwork میزان رضایت مشتری از کار شما را نیز می سنجد.

رتبه بندی ضعیف بر توانایی شما برای جذب مشتری تأثیر می گذارد، زیرا فریلنسرهایی با نمرات موفقیت شغلی بالا بیشترین درخواست را در بازار Upwork دارند. همچنین، امتیاز خوب، دید و احتمال رتبه شما را در نتایج جستجوی Upwork افزایش می دهد.

7. درخواست و تبلیغ گواهینامه

توصیه ها (یا بررسی ها) برای مشتریان برای ایجاد اعتماد قبل از استخدام فریلنسر ضروری است. امروزه نرخ هشدار دهنده ای از کلاهبرداری های آنلاین وجود دارد، و هر مشتری می خواهد بداند که شما قابل اعتماد هستید و قادر به تحویل با کیفیت هستید. توصیفات مثبت همچنین به تقویت نمایه شما و افزایش دید آن در نتایج جستجو کمک می کند.

در حالی که برخی از مشتریان بلافاصله پس از تکمیل کار خود نظرات خود را ارائه می دهند، برخی دیگر ممکن است به درخواست شما نیاز داشته باشند. راه های مختلفی وجود دارد که فریلنسرها می توانند گواهی نامه درخواست کنند، اما هر درخواستی باید مؤدبانه و مستقیم باشد.

8. ایجاد و حفظ روابط حرفه ای با مشتری

ارتباطات باز، پاسخ‌های سریع و روابط مستحکم با مشتری برای تحویل خوب حیاتی هستند. در حین جذب مشتریان جدید، می خواهید مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کنید تا مشتریان خود را افزایش دهید.

روابط خوب، مشتریانی را که برای اولین بار بار می‌آیند، به مشتریان بازگشتی تبدیل می‌کنند که همچنان جریانی از مشاغل را برای شما به ارمغان می‌آورند. مشتریانی که با شما احساس راحتی می‌کنند، می‌توانند اهداف و خواسته‌های خود را بهتر بیان کنند و شما را قادر می‌سازند تا کار رضایت‌ بخش‌ تری انجام دهید. این به نوبه خود به بررسی ها، توصیه ها و ارجاعات مثبت تبدیل می شود.

9. شبکه در رویدادهای Upwork

 

احتمالاً تمایل بیشتری به نادیده گرفتن دعوت نامه های Upwork در ایمیل خود دارید. اما آیا می دانستید که حضور و شرکت فعال در این رویدادها می تواند به افزایش مشتریان شما کمک کند؟ استفاده از نکات شبکه در هنگام ارتباط با فریلنسرهای دیگر می تواند شما را کاندیدای همکاری و توصیه کند.

فریلنسرهای دارای رتبه برتر معمولاً با دعوت نامه ها بمباران می شوند و مجبورند پیشنهادهایی را که نیازهای آنها را برآورده نمی کند رد کنند. اما ارتباط با آنها از طریق این رویدادها به شما فرصتی برای چنین مشاغلی می دهد.

در جلسات پرسش و پاسخ شرکت کنید، سوالات جذاب بپرسید و همیشه خود را مختصر اما جالب معرفی کنید. همچنین، با هر فریلنسر قابل توجهی که با آنها ارتباط برقرار می کنید، تماس بگیرید و مؤدبانه از آنها بخواهید که با آنها تماس برقرار کنند. شما همیشه می توانید شخص مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی جستجو کنید و مستقیماً به آنها پیام دهید.

10. یک حضور در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

تنظیمات پروفایل Upwork دارای ویژگی های خاصی است که امکان لینک به رسانه های اجتماعی و وب سایت ها را فراهم می کند. استفاده از این ویژگی برای جذب مشتریان بیشتر و تقویت اعتماد و روابط با آنها بسیار مهم است.

هنگام تلاش برای به دست آوردن اطلاعات در مورد هر کسی، بیشتر آنها ابتدا به رسانه های اجتماعی روی می آورند و مشتریان Upwork تفاوتی ندارند. مشتریان ترجیح می دهند قبل از استخدام فریلنسرها، به بررسی عمیق آنها بپردازند. علاوه بر پروفایل شما، حضور فعال در بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای فریلنسرها راهی برای انجام این کار به آنها می دهد.

از لینک دادن به اکانت ‌های غیررسمی یا اوقات فراغت خودداری کنید. به پلتفرم های حرفه ای تری مانند لینکدین پایبند باشید. حضور شما در رسانه‌های اجتماعی نیز به عنوان برند شما دوچندان می‌شود و می‌خواهید چهره‌ای معتبر نشان دهید.

با این نکات مشتریان رویایی خود را جذب کنید

شکی نیست که Upwork یک پلتفرم چالش برانگیز است، به خصوص زمانی که شما در حال شروع سفر آزاد خود هستید. در واقع، بسیاری وسوسه می‌شوند تا برای شروع آسان‌تر به سراغ پلتفرم‌های رقیب مانند Fiverr بروند. با این حال، چندین دلیل نشان می دهد که مزایای آن بسیار بیشتر از این موانع است. نکات فوق را با جدیت دنبال کنید و با ثبات، در کمترین زمان به شغل آزاد رویایی خود خواهید رسید.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت