ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی

12 ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی که باید بررسی کنید

زمان مطالعه 8 دقیقه

در حالی که هوش مصنوعی یک توسعه فناوری مهم است، شما همچنین می توانید با آن سرگرم شوید. بنابراین، در اینجا چند ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید.

اتوماسیون شغلی، تعصب الگوریتمی و توسعه فناوری اولین افکاری هستند که وقتی به هوش مصنوعی فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. اما در عین حال می توان از هوش مصنوعی به روش های سرگرم کننده و جالب بسیاری استفاده کرد.

در اینجا، ما در مورد مجموعه ای از ابزارهای سرگرم کننده هوش مصنوعی صحبت می کنیم که باید آنها را امتحان کنید. آنها علاوه بر اینکه راهی عالی برای از بین بردن خستگی هستند، نشان می دهند که هوش مصنوعی تا چه حد پیشرفته شده است.

1.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی Semantris

Semantris یکی از چندین آزمایش هوش مصنوعی مبتنی بر گوگل است. این بازی تداعی کلمات از یک شبکه عصبی برای انتخاب کلمات مرتبط با کلماتی که تایپ می کنید استفاده می کند. Semantris دو حالت دارد: Arcade و Blocks.

در حالت Arcade، یک کلمه به شما داده می شود، و باید یک سرنخ در مورد آن تایپ کنید که هوش مصنوعی آن را درک می کند. اگر Semantris سرنخ شما را دریافت کند، کلمه حذف می شود. در حالی که فکر می کنید و تایپ می کنید، کلمات بیشتری اضافه می شوند. هنگامی که لیست کلمات به بالای صفحه نمایش شما می رسد، ضرر می کنید.

در حالت بلوک، Semantris چندین بلوک با رنگ های مختلف می دهد که هر کدام یک کلمه دارند. از شما خواسته می شود در مورد هر یک از این کلمات سرنخی تایپ کنید. هوش مصنوعی کلمه را حدس می‌زند و آن بلوک و هر بلوک لینکی هم رنگ را حذف می‌کند.

Semantris یک بازی واقعا جذاب است و به شما کمک می کند تا بفهمید الگوریتم ها چگونه زبان های ما را می فهمند.

2. BoredHumans.com Insult Battle

BoredHumans.com ده ها بازی جالب دارد که می توانند به شما در کشتن زمان کمک کنند. اما Insult Battle شاید سرگرم کننده ترین آنها باشد.

بازی کاملا ساده است. این یک نبرد بین شما و هوش مصنوعی برای توهین به یکدیگر است. شما نوبت اول را می گیرید و می توانید هر چیزی را برای توهین به هوش مصنوعی تایپ کنید. اما آماده دریافت پاسخ های تمسخر آمیز در ازای آن باشید.

BoredHumans.com اجازه استفاده از زبان NSFW را نمی دهد. بنابراین، مگر اینکه از کلمات توهین آمیز استفاده کنید، می توانید به AI توهین کنید. اگر این بازی برای شما جالب است، ممکن است بخواهید سایر ابزارهای منحصر به فرد هوش مصنوعی را در BoredHumans.com بررسی کنید.

3.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی Automated Combat

اگر نمی‌خواهید خودتان درگیر جنگ شوید، می‌توانید به هوش مصنوعی اجازه دهید هر دو نقش را بر عهده بگیرد. اینجاست که مبارزه خودکار وارد عمل می شود.

Automated Combat یک بازی واقعاً سرگرم کننده است که به شما امکان می دهد انسان های مشهور را انتخاب کنید و آنها را به بحث و جدل بپردازید. از اسکندر مقدونی و سقراط گرفته تا ایلان ماسک و مایکل جکسون، می‌توانید هر کسی را که دوست دارید انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید لحن هر شخصیت را انتخاب کنید و از آنها بخواهید طعنه‌آمیز، با عصبانیت صحبت کنند یا حتی رپ کنند.

مبارزات خودکار به خودی خود چندین بیانیه از هر طرف ایجاد می کند و ایده ها، تفاوت ها و بحث های شخصیت های انتخابی شما را در نظر می گیرد.

به عنوان مثال، زمانی که نیکولا تسلا و ادیسون را مجبور به مناظره با یکدیگر کردیم، همانطور که انتظار می‌رفت، در مورد جریان‌های DC و AC، کبوتر تسلا و حق ثبت اختراع بدنام ادیسون صحبت کردند. حتی شخصیت های خیالی مانند سوپر ماریو و بتمن نیز وجود دارند. شما می توانید ده نبرد را به صورت رایگان ایجاد کنید، اما پس از آن باید برای هر ده اعتبار 5 دلار بپردازید.

4. Generative Engine

Generative Engine که با Runaway ساخته شده است یک ماشین داستان سرایی است. با استفاده از AttnGAN، تصاویری را از متنی که ارائه می کنید ایجاد می کند.

Generative Engine از شما می خواهد که هر چیزی بنویسید، و در حین نوشتن، یک تصویر مصنوعی بر اساس متن ایجاد می کند. همانطور که به تایپ کردن ادامه می دهید، تصویر را در زمان واقعی به روز می کند.

پس از نوشتن چند جمله، می توانید پخش را تماشا کنید و با اضافه شدن هر عبارت، به روز رسانی تصویر خود را مشاهده کنید. اگرچه تصاویر کاملاً تار و گاهی کاملاً خاموش هستند، اما هنوز هم ابزار بسیار جالبی است.

5.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی Cyborg Writer

Cyborg Writer ابزار جذاب دیگری است که می تواند سبک های مختلف نوشتاری را تقلید کند. برای استفاده از Cyborg Writer، با نوشتن چند کلمه شروع کنید و روی Synthesize کلیک کنید.

Cyborg Writer جملات شما را با تقلید از سبک انتخابی شما ادامه می دهد. اینها شامل سبک های ایالات متحده است. دیوان عالی، ویلیام شکسپیر، دونالد ترامپ، ویکی پدیا و غیره.

همچنین می تواند امینم، توپاک شکور و تیلور سویفت را تقلید کند. گاهی اوقات متن کمی منطقی است، اما سبک را به خوبی کپی می کند و بازی با آن بسیار سرگرم کننده است. اگر Cyborg Writer را جذاب می‌دانید، می‌توانید ChatGPT را آموزش دهید تا مانند شما بنویسد.

6. FreddieMeter

FreddieMeter یکی دیگر از آزمایش‌های هوش مصنوعی گوگل است که باید آن را امتحان کنید. این ابزار از کاربران می خواهد که صدای فردی مرکوری را تقلید کنند و سپس شباهت صدای خود را به صدای فردی ارزیابی می کند.

برای اینکه ببینید چقدر می‌توانید از فردی تقلید کنید، یکی از آهنگ‌های موجود فردی را برای خواندن انتخاب کنید. سپس این ابزار صدای شما را ضبط و تجزیه و تحلیل می کند. FreddieMeter درصدی از شباهت را بر اساس ملودی، زیر و بم و صدا نشان می دهد.

7.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی Quick, Draw!

قرعه کشی سریع! یک بازی Pictionary آنلاین واقعا اعتیاد آور است. با این حال، در این بازی مبتنی بر هوش مصنوعی، شبکه عصبی آنچه ترسیم کرده‌اید را حدس می‌زند.

قرعه کشی سریع! به شما یک شی را می دهد تا در عرض 20 ثانیه روی صفحه خود بکشید. در این مدت، آنچه را که می‌کشید حدس می‌زند تا زمانی که آن را تشخیص دهد یا زمان تمام شود. در هر بازی، شما باید شش ابله برای Quick, Draw بکشید! که حدس می زنم

این یک بازی کاملاً جالب است و نشان دهنده پیشرفت هوش مصنوعی در درک تصاویر است.

8. Deep Nostalgia

Deep Nostalgia ابزاری شگفت انگیز است که با استفاده از یادگیری عمیق چهره ها را در عکس ها متحرک می کند. این ابزار که توسط My Heritage ساخته شده است، عمدتاً برای زنده کردن عکس های اجداد شما با متحرک کردن چهره آنها استفاده می شود. این انیمیشن ها شامل حالات و ژست های مختلف چهره مانند لبخند، پلک زدن و حرکت سر هستند.

برای متحرک سازی عکس های اجدادتان، با ایجاد یک حساب کاربری رایگان در My Heritage و آپلود یک عکس شروع کنید. Deep Nostalgia در عرض یک دقیقه یک انیمیشن می سازد.

این به شما امکان می دهد تصاویر را رنگ آمیزی و تقویت کنید تا حس واقعی تری ایجاد کنید. می‌توانید از میان انیمیشن پیش‌فرض انتخاب کنید یا حرکات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

9.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی Booom

Booom چند بازی بی اهمیت تولید شده توسط هوش مصنوعی را در سایت خود دارد. این ابزار از شما می‌خواهد که درخواستی را وارد کنید، که هر چیزی یا هر شخصی را که می‌خواهید درباره او یک مسابقه چیزهای بی‌اهمیت داشته باشید، توصیف می‌کند و فوراً آن را ایجاد می‌کند.

یکی از بازی ها از شما می خواهد که درست یا نادرست بودن یک جمله خاص را تشخیص دهید. بازی دیگر سوالی را در اختیار شما قرار می دهد و از شما می خواهد که از بین گزینه های داده شده پاسخ مناسب را انتخاب کنید.

علاوه بر اینکه در اوقات فراغت خود به تنهایی بازی می کنید، می توانید یک اتاق ایجاد کنید و دوستان خود را به بازی با شما دعوت کنید. اگرچه این یک سرگرمی سرگرم کننده است، اما پاسخ ها را با کمی نمک دریافت کنید زیرا هوش مصنوعی برخی از خطاها را مرتکب می شود.

10. DeepBeat

DeepBeat یک نویسنده شعر رپ با هوش مصنوعی است که از هزاران متن در پایگاه داده خود برای ارائه ایده های جدید استفاده می کند.

برای تولید اشعار رپ، یا یک خط را برای شروع وارد کنید یا بگذارید از ابتدا نوشته شود. سپس بر روی Generate کلیک کنید. همچنین می توانید کلمات کلیدی را برای درج در آهنگ وارد کنید. DeepBeat می تواند به زبان انگلیسی و فنلاندی بنویسد.

چه بخواهید شعر بنویسید و چه بخواهید کمی سرگرم شوید، DeepBeat یک ابزار عالی است.

11.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی Google Shadow Art

Google Shadow Art ابزاری است که به شما امکان می دهد مهارت های عروسکی سایه خود را آزمایش کنید. ابتدا باید حیوانی را انتخاب کنید که می خواهید سایه آن را با دستان خود ایجاد کنید.

سپس این ابزار طرح کلی را به شما نشان می دهد که باید مطابقت داشته باشید. همانطور که ژست را انجام می دهید، ابزار هوش مصنوعی سعی می کند حیوان را تشخیص دهد. در مجموع 12 حیوان وجود دارد، بنابراین می توانید همه آنها را امتحان کنید و ببینید چه تعداد را می توانید به درستی ایجاد کنید.

12.ابزار سرگرم کننده هوش مصنوعی AI Dungeon

AI Dungeon یک بازی متنی است که به شما امکان می دهد خط داستانی خود را بسازید. می توانید نوع بازی را انتخاب کنید، طرح داستان را مشخص کنید و شخصیت های خود را بسازید.

پس از انتخاب نوع و نام شخصیت، هوش مصنوعی داستان را تولید می کند، در نقاط مختلف مکث می کند و به شما اجازه می دهد یک اعلان وارد کنید. می توانید از این دستورات برای درخواست از شخصیت برای انجام، گفتن یا مشاهده چیزی استفاده کنید. این اساساً امکانات بی پایانی را ایجاد می کند.

AI Dungeon همچنین دارای یک حالت چند نفره است که در آن می توانید دوستان خود را به ماجراجویی تولید شده خود دعوت کنید.

هوش مصنوعی هر روز بهتر می شود

اگرچه هوش مصنوعی به خودی خود بی احساس است، اما انسان ها می توانند با استفاده از آن ابزارهای سرگرم کننده و جالبی ایجاد کنند. این ابزارها و آزمایش‌ها نه تنها راهی برای تفریح ​​هستند، بلکه نشان می‌دهند که هوش مصنوعی تا کجا پیش رفته است. و بسیاری از نمونه های چشمگیر دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT