سایت تجاری برای آخرین اخبار

10 بهترین وب سایت تجاری برای آخرین اخبار و بینش ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

مایلید در مورد آخرین رویدادها و بینش های فعلی کسب و کار به روز بمانید؟ در اینجا برخی از بهترین سایت هایی وجود دارد که می توانید برای آخرین اخبار از آنها بازدید کنید. سایت تجاری برای آخرین اخبار را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه یک رهبر صنعت باشید، چه یک کارآفرین، یا دقیقاً دوست دارید با آخرین پیشرفت‌های دنیای تجارت همراه باشید، دسترسی به اخبار و بینش‌های زمان واقعی حیاتی است. با توجه به اینکه چقدر چیزها می توانند در چشم انداز کسب و کار رقابتی باشند، می تواند به داشتن اطلاعات خوب کمک کند.

1.سایت تجاری برای آخرین اخبار Bloomberg

بلومبرگ یکی از پیشروترین آژانس های خبری تجاری و مالی در جهان است. این پلتفرم به‌روزرسانی‌های خبری، نظرات، مقالات عمیق و پادکست‌ها را ارائه می‌کند که آن را به منبعی عالی از بینش‌های مرتبط با تجارت تبدیل می‌کند.

در حالی که این سایت نیاز به اشتراک دارد، پوشش جامع بلومبرگ و محتوای نظارت شده ماهرانه آن را ارزش آن را دارد. مشترکین دسترسی نامحدودی به وب‌سایت و برنامه بلومبرگ، نمایش‌های رادیویی زنده، پادکست‌ها، و مقالات روایت‌شده، از جمله مزایای دیگر دارند.

2. Insider

اینسایدر که با نشریه Business Insider ادغام شد، آخرین اخبار تجاری را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای ویژگی هایی در مورد سیاست، سرگرمی، املاک و مستغلات، و همه چیز در این بین است.

اینسایدر دو خبرنامه دارد که می توانید از طریق وب سایت آن عضو شوید. خبرنامه Insider Today که روزانه ارسال می شود، اطلاعاتی در مورد آخرین داستان های کسب و کار در اختیار شما قرار می دهد. خبرنامه Insider Sustainability که به صورت هفتگی منتشر می‌شود، آخرین اخبار و ویژگی‌های مربوط به پایداری در دنیای تجارت را ارائه می‌دهد.

Insider اشتراک های فردی و شرکتی را ارائه می دهد. اشتراک می‌تواند به شما کمک کند به داستان‌هایی دسترسی پیدا کنید که می‌توانند به شما در پیشرفت شغلی، غواصی عمیق در شرکت‌ها، و نمودارهای سازمانی در سطح اجرایی و موارد دیگر کمک کنند.

3.سایت تجاری برای آخرین اخبار The Wall Street Journal

وال استریت ژورنال یک پلتفرم محبوب برای اخبار تجاری و مالی است. این پلتفرم یک منبع قابل اعتماد برای داستان های منحصر به فرد و تجزیه و تحلیل عمیق در بین علاقه مندان به کسب و کار و رهبران بازار به طور یکسان است و به درستی نیز چنین است.

وال استریت ژورنال خبرنامه هایی را در مورد همه چیز از تجارت گرفته تا مسافرت تا املاک و غیره ارائه می دهد و به شما کمک می کند سرفصل های مهم را دنبال کنید و تصمیمات تجاری بهتری بگیرید.

مشترکین همچنین دسترسی نامحدودی به وب سایت و برنامه وال استریت ژورنال، از جمله مقالات صوتی، دریافت می کنند. حتی می توانید در صورت داشتن اشتراک، از پازل ها و جدول کلمات متقاطع روزانه در وب سایت لذت ببرید.

4. International Business Times

International Business Times یکی دیگر از وب سایت های محبوب در بین علاقه مندان به تجارت است. این پلتفرم دارای هزاران اطلاعات مفید و به‌روزرسانی‌های خبری، از کسب و کار گرفته تا فناوری و هر چیز دیگری است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت را پایین بیاورید تا نگاهی به آخرین داستان های دنیای ورزش، تجارت، سیاست و سرگرمی داشته باشید. علاقه مندان به کسب و کار می توانند یک قدم فراتر رفته و در هر یک از خبرنامه ها ثبت نام کنند تا از آخرین اخبار کسب و کار مطلع شوند.

5.سایت تجاری برای آخرین اخبار CNBC

به عنوان یک رهبر جهانی در مورد اخبار تجاری و پوشش بازار مالی، اخبار و داستان های CNBC توسط میلیون ها نفر مصرف می شود. این وب‌سایت دارای آخرین به‌روزرسانی‌های اخبار، ویدیوهای برجسته از تلویزیون CNBC، گزارش‌های عمیق ویژه و موارد دیگر است.

یک ویژگی بسیار مفید در CNBC این است که می توانید موضوعات خاص را از طریق نوار جستجو در بالای صفحه جستجو کنید تا به سرعت اخبار و مقالات مرتبط را پیدا کنید. اگر به یک شرکت خاص یا نوع خاصی از اخبار علاقه مند هستید، این قابلیت دسترسی به اطلاعات مرتبط را بسیار آسان می کند.

اگر می‌خواهید به تجزیه و تحلیل‌های مرتبط با تجارت و بازار بپردازید، می‌توانید در CNBC PRO مشترک شوید.

6. Forbes

یکی از بزرگترین شبکه های خبری تجاری و مالی، پوشش فوربس از آخرین اخبار و بینش ها، شما را در جریان خواهد گذاشت. این پلتفرم طیفی از موضوعات تجاری، از اخبار و تحلیل‌های خاص بخش گرفته تا پروفایل میلیاردرها در سراسر جهان و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

حتی دارای بخشی است که بر کسب و کارهای کوچک متمرکز شده است، که این وب سایت را به انتخاب خوبی برای حرفه ای ها در فضای استارت آپی و انفرادی تبدیل می کند.

اگر ویژگی‌های فوربس توجه شما را جلب کرد، می‌توانید مشترک خبرنامه‌های این شرکت شوید که مهم‌ترین اخبار و به‌روزرسانی‌های صنعت را پوشش می‌دهند.

7.سایت تجاری برای آخرین اخبار Fortune

این سایت دارای اخبار فوری، به‌روزرسانی‌های انحصاری، و داستان‌های مرتبط با کسب‌وکار از بخش‌های مختلف، از جمله خرده‌فروشی، مالی، فناوری و موارد دیگر است.

شاید یکی از مفیدترین بخش های وب سایت، بخش رهبری باشد که به بینش ها، تجربیات و داستان های رهبران صنعت برتر از سراسر جهان می پردازد.

اگر اشتراک دارید، حتی می‌توانید به رتبه‌بندی فورچون و فهرست شرکت‌های برتر (از جمله فهرست Fortune 500) و راهنمای سرمایه‌گذاری فصلی دسترسی داشته باشید.

این خبرگزاری همچنین تعدادی خبرنامه ارائه می دهد که اگر می خواهید از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای تجارت مطلع شوید، می توانید در آنها مشترک شوید.

8. Reuters

رویترز سال‌هاست که وجود داشته است، بنابراین جای تعجب نیست که نامی آشنا در میان متخصصان و رهبران فکری صنعت باشد.

تعهد این خبرگزاری به گزارش‌های قابل اعتماد، داستان‌های مبتنی بر داده‌ها و روزنامه‌نگاری تحقیقی باعث شده است که این خبرگزاری به عنوان یکی از معتبرترین منابع خبری در سراسر جهان شهرت داشته باشد.

ثبت نام رایگان در وب سایت به شما امکان دسترسی نامحدود به خبرنامه های متمرکز بر صنعت را می دهد و به شما امکان می دهد فید اخبار خود را شخصی کنید، بنابراین فقط به روز رسانی در مورد موضوعات و شرکت های مورد نظر خود را دریافت می کنید.

اگر شما فردی هستید که دوست دارید در حال حرکت با آخرین اخبار همراه باشید، برنامه رویترز نیز ناامید کننده نیست.

9.سایت تجاری برای آخرین اخبار Inc.

Inc. یک انتخاب محبوب برای اخبار و ویژگی های مرتبط با تجارت در میان کارآفرینان آمریکایی است. این نشریه کسب‌وکار، داستان‌ها و اخبار مربوط به استارت‌آپ‌ها، داستان‌های موفقیت رهبران کسب‌وکار، نکات و استراتژی‌های مفید برای صاحبان کسب‌وکار و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

این وب سایت همچنین اطلاعاتی در مورد رویدادهایی دارد که Inc. سازماندهی می کند، و همچنین فیلم ها و پادکست ها. مشترک شدن، علاوه بر مزایای دیگر، دسترسی نامحدودی به پلتفرم و امتیازات شرکت Inc.

10. The Financial Times

فایننشال تایمز به دلیل اقتدار و گزارش قابل اعتماد خود در مورد همه چیز مربوط به امور مالی و تجارت در سطح جهانی شناخته شده است. این وب‌سایت آخرین داستان‌ها را در بخش‌هایی مانند املاک، انرژی‌های تجدیدپذیر، وسایل نقلیه الکتریکی و موارد دیگر پوشش می‌دهد.

در حالی که داستان‌ها و نکات برجسته در این پلتفرم به شما کمک می‌کنند به‌روز بمانید، می‌توانید برای دسترسی نامحدود به اخبار زنده مشترک فایننشال تایمز شوید.

جدای از اخبار و ویژگی‌ها، می‌توانید از طریق این پلتفرم به نظرات کارشناسان بازار، پادکست‌ها، ویدیوها و انجمن‌هایی که مخصوصاً برای کارآفرینان مفید هستند دسترسی داشته باشید.

آخرین به روز رسانی های کسب و کار را از طریق خبرنامه دریافت کنید

در حالی که وب سایت های ذکر شده در بالا نقطه شروع خوبی برای اخبار و تحلیل هستند، اگر کارآفرین مشتاقی هستید، ایده خوبی است که در خبرنامه های تجاری مشترک شوید. به این ترتیب، به‌روزرسانی‌های منظم و بینش‌های ارزشمند را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد و به شما کمک می‌کند از منحنی‌ها جلوتر بمانید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT