استفاده از هوش مصنوعی لئوناردو

نحوه استفاده از هوش مصنوعی لئوناردو برای ایجاد هنر هوش مصنوعی

زمان مطالعه 6 دقیقه

لئوناردو هوش مصنوعی یک مشت محکم می کند. بیایید به شما نشان دهیم که چگونه می توانید از این جایگزین Midjourney برای تولید هنر استفاده کنید.

مولدهای تصویر هوش مصنوعی به یکی از پرطرفدارترین ابزارهای طراحی در اینترنت تبدیل شده اند. استفاده از انها آسان است؛ تصویری را که می‌خواهید بسازید توصیف کنید، بنشینید و ببینید که هوش مصنوعی یک شاهکار را تداعی می‌کند.

در حالی که می‌توانید ده‌ها مولد تصویر هوش مصنوعی را در بازار بیابید، تنها تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند کیفیت و دقت مورد نیاز برای تولید تصاویر واقعی و بصری جذاب را به رخ بکشند. اگرچه Midjourney بر فضای هنری هوش مصنوعی تسلط داشته است، لئوناردو AI یک جایگزین در حال رشد در Midjourney است که نمی‌توانید از کنار آن بگذرید.

در اینجا نحوه شروع کار با تولید کننده تصویر Leonardo AI آورده شده است.

هوش مصنوعی لئوناردو چیست؟

هوش مصنوعی لئوناردو یک ابزار هوش مصنوعی مولد پر از ویژگی برای ایجاد هنر هوش مصنوعی است. در حالی که به ویژه برای ایجاد دارایی های تصویری برای بازی های رایانه ای مشهور است، تولید کننده تصویر هوش مصنوعی لئوناردو می تواند تقریباً برای هر پروژه ای که فکرش را بکنید دارایی های تصویری خیره کننده ایجاد کند. این یک سرویس فریمیوم است که به کاربران امکان می دهد هر روز 150 تصویر به ارزش 150 اعتبار ایجاد کنند.

بسته به ترکیبی از وظایف تولید تصویر و دستکاری که روی پلتفرم انجام می دهید، موجودی روزانه 150 اعتباری شما باید برای تولید چندین تصویر (حدود 75) کافی باشد. اگر کاربر خیلی سنگینی نیستید، این معمولاً کافی است.

با این وجود، اگر به دنبال تولید تصویر گسترده و احتمالاً بهره‌مندی از ویژگی‌های ممتاز انحصاری هستید، طرح ممتاز هوش مصنوعی لئوناردو از 10 دلار در ماه شروع می‌شود.

چگونه با Midjourney مقایسه می شود؟ هوش مصنوعی لئوناردو بسیار چشمگیر عمل می کند و حتی در بسیاری از معیارهای تولید تصویر از Midjourney پیشی می گیرد، به ویژه با مجموعه اضافی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی که ارائه می دهد.

اگر به تازگی با هنر هوش مصنوعی شروع کرده اید و قبلاً Midjourney را امتحان نکرده اید، راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Midjourney برای ایجاد هنر هوش مصنوعی را ببینید. همچنین تعداد زیادی از مولدهای هنر هوش مصنوعی رایگان وجود دارد، اگر ترجیح می دهید پول نپردازید.

نحوه ثبت نام و شروع استفاده از Leonardo AI

مولد تصویر Leonardo AI در زمان نگارش در مرحله آزمایش بتا است و دسترسی به کاربرانی که قبلاً فقط در لیست انتظار Leonardo AI ثبت‌نام کرده‌اند محدود است.

برای پیوستن به لیست انتظار:

به وب سایت Leonardo AI بروید.

در صفحه اصلی، روی دکمه ایجاد اکانت کاربری کلیک کنید.

یک پنجره بازشو که نام و آدرس ایمیل شما را درخواست می کند باید ظاهر شود. جزئیات درخواستی را اضافه کنید و روی Count me در فرم زیر کلیک کنید تا ایمیل خود را به لیست انتظار اضافه کنید.

هنگامی که ایمیل شما به لیست انتظار اضافه شد، می توانید چند روز منتظر بمانید تا به آن دسترسی پیدا کنید یا می توانید با پیوستن به فضاهای رسانه های اجتماعی Leonardo AI روند قرار گرفتن در لیست سفید را تسریع کنید.

برای دسترسی به هوش مصنوعی لئوناردو تقریباً فوری:

یا به کانال Leonardo AI Discord یا گروه Leonardo AI Facebook یا هر دو بپیوندید.

پس از عضویت، به فرم دسترسی اولویت با هوش مصنوعی لئوناردو بروید و نام کوچک خود، نام اکانتی که برای پیوستن به کانال Leonardo Discord یا گروه فیسبوک استفاده کرده‌اید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

ارسال را بزنید و به زودی در لیست سفید قرار می گیرید و به شما اولویت دسترسی داده می شود.

اضافه شدن به لیست انتظار به این معنی است که ایمیل شما در لیست سفید قرار می گیرد. با این حال، قرار گرفتن در لیست سفید به معنای ثبت نام در پلتفرم هوش مصنوعی لئوناردو نیست. هنگامی که ایمیلی دریافت کردید مبنی بر اینکه آدرس ایمیل شما در لیست سفید قرار گرفته است، باید از ایمیل در لیست سفید برای ثبت نام برای یک اکانت کاربری استفاده کنید.

برای ایجاد اکانت کاربری:

 

از صفحه ورود به سیستم هوش مصنوعی لئوناردو دیدن کنید.

روی Sign up در زیر فرم ورود کلیک کنید تا فرم ثبت نام نمایان شود.

ایمیل در لیست سفید و رمز عبور ترجیحی را ارائه دهید.

ایمیل خود را برای یک ایمیل تأیید اکانت بررسی کنید. دستورالعمل ها را برای تأیید اکانت خود دنبال کنید.

پس از تأیید اکانت شما، به صفحه ورود به سیستم بازگردید و به اکانت هوش مصنوعی لئوناردو خود وارد شوید.

هنگامی که با موفقیت وارد سیستم شدید، 150 اعتبار برای ایجاد تصاویر به شما تعلق می گیرد.

نحوه استفاده از Leonardo AI Image Generator

 

هنگامی که به اکانت هوش مصنوعی لئوناردو خود وارد شدید، با صفحه اصلی طراحی لئوناردو روبرو خواهید شد که در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد. ویژگی های زیادی برای بازی وجود دارد و می توانید با عادت کردن به پلتفرم همه آنها را امتحان کنید.

برای ایجاد اولین تصویر:

1.روی AI Image Generation در پنل سمت چپ زیر قسمت با عنوان User Tools کلیک کنید.

 

2. در صفحه بعد، ابزار AI Image Generation را خواهید دید. کادر ورودی اعلان را در بالای صفحه پیدا کنید و یک درخواست را تایپ کنید.

 

 

3. در زیر فیلد ورودی سریع، گزینه Add Negative Prompt را خواهید دید، آن را روشن کنید تا کادر ورودی اعلان منفی نمایان شود. جعبه اعلان منفی جایی است که شما مشخص می کنید چه چیزی را نمی خواهید در یک تصویر ببینید.

4.در زیر فیلدهای ورودی معمولی و منفی، فهرست کشویی انتخاب مدل را خواهید دید. از این برای انتخاب مدل تولید تصویری که ترجیح می دهید استفاده کنید.

5. پس از ارائه اعلان و انتخاب مدل تولید تصویر، روی دکمه Generate کلیک کنید تا تصویر شما تولید شود.

با هوش مصنوعی لئوناردو چه کاری می توانید انجام دهید؟

در حالی که هوش مصنوعی لئوناردو در درجه اول یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است، اما مملو از ابزارهای دستکاری تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای شما مفید خواهد بود. با هوش مصنوعی لئوناردو، می‌توانید کارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مانند نقاشی درون و بیرون را انجام دهید. همچنین دارای یک ابزار پاک کن جادویی است که می توانید از آن برای حذف اشیا از تصاویر با دقت و بدون آسیب رساندن به اشیاء اصلی در یک تصویر استفاده کنید.

تقریباً هیچ محدودیتی برای نوع تصاویری که می توانید با این ابزار ایجاد کنید وجود ندارد، همه چیز به میزان تخیل شما بستگی دارد.

در اینجا چند دستور برای امتحان کردن یا استفاده به عنوان الهام برای ایجاد تصاویر با هوش مصنوعی لئوناردو وجود دارد:

. زرافه کارتونی دوستانه با عینک آفتابی و پیراهن هاوایی، رنگ های سرگرم کننده پر جنب و جوش، با جزئیات بسیار [لئوناردو دیفیوژن]

. شیر باشکوه با تاج، شاهانه و مغرور، نقاشی آبرنگ، با جزئیات بسیار [لئوناردو دیفیوژن]

. خرس پاندا در حال نوشیدن چای حباب دار، سبک کاوائی، رنگ های پاستلی، با جزئیات بسیار [لئوناردو دیفیوژن]

. طلسم ساده برای یک باشگاه ورزشی با تم کونگ فو، سبک چینی، شخصیت چینی، پس زمینه شفاف [لئوناردو دیفیوژن]

. دختر 25 ساله آسیایی، ماسک نئون پروانه، تصویر واقعی، پس زمینه صلح آمیز روشن [لئوناردو دیفیوژن]

به یاد داشته باشید، کیفیت تصاویری که دریافت می‌کنید بیشتر به مهارت‌های انگیزشی شما و مدل تولید تصویری که استفاده می‌کنید بستگی دارد. بنابراین، با دستورات بازی کنید، مدل‌های مختلف تولید تصویر را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. اگر کمی از ایده‌هایتان کم‌تر هستید، می‌توانید از ابزاری مانند ربات چت هوش مصنوعی کلود برای ارائه پیام‌هایی استفاده کنید که نتایج دلخواه را به شما می‌دهد.

لئوناردو AI: جایگزینی محکم برای Midjourney

هم برای مبتدیانی که انگشتان پای خود را در هنر هوش مصنوعی فرو می برند و هم برای حرفه ای هایی که می خواهند از آن برای پروژه ها استفاده کنند، هوش مصنوعی لئوناردو همه جعبه ها را به عنوان یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی کاربرپسند و با امکانات کامل بررسی می کند.

با یک طرح رایگان سخاوتمندانه و ویژگی‌های ممتاز که ارزش خوبی را ارائه می‌کند، جایگزین مناسبی برای کسانی است که از ابزارهایی با لیست انتظار یا هزینه‌های بالا ناامید شده‌اند. هوش مصنوعی لئوناردو تولید تصویر هوش مصنوعی را برای همه کاربران قابل دسترس و پاداش می‌دهد.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. لیلا گفت:

    سلام من ادمین اینستاگرام کارمیکنم. هر چقدر آیتم هایی مثلا تصویر یک دندان در حال فوتبال بازی کردن رو بهم نمیده. و مواردی که در دنیای واقعی اتفاق نمی افته رو تصویر خوبی نمیده. ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. حبیب گفت:

    هوش مصنوعی

  3. حبیب گفت:

    هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس برای کاور موزیک

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT