کاهش سود استخراج بیت کوین

کاهش سود استخراج بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار رمزارزی و ردیاب زنجیره‌ای cryptorank، سودآوری استخراج بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است زیرا بازار تحت فشار شدید خرس‌ها به حرکت خود ادامه می‌دهد. با تقریبا بی‌سود شدن استخراج بیت‌کوین، ممکن است بازار با شرایط و اتفاقاتی مواجه شود که مدت‌ هاست شاهد آن نبوده‌ایم و برخی از آنها ممکن است در نهایت باعث صعودی شدن قیمت شوند. در این پست به بررسی کاهش سود استخراج بیت کوین می پردازیم.

کاهش سود استخراج بیت کوین

در حالی که این نکته در حد حدس و گمان باقی می‌ماند، اما این یک واقعیت کاملاً شناخته شده است که معامله گران و سرمایه گذاران تمایل دارند پوزیشن های در زیان را بیشتر از پوزیشن های در سود حفظ کنند، به ویژه پس از تبدیل زیان آنها به سود. همین قانون را می‌توان در مورد ماینرهایی که دارایی‌های خود را با ضرر نمی‌فروشند، اعمال کرد، به‌ویژه اگر مقداری ذخایر هم داشته باشند.

کاهش سود استخراج بیت کوین

کاهش سود استخراج بیت کوین

با توجه به استخراج بیت‌ کوین با قیمتی بیشتر از آنچه که می‌توانستند آن را در بازار بفروشند، ماینرها بیشتر احتمال دارد که رمزارزهای خود را حفظ کنند تا اینکه آنها را برای پوشش هزینه های خود بفروشند.

متأسفانه، این یک شمشیر دو لبه است زیرا به احتمال زیاد هنگامی که بیت کوین به قیمت سرسام آور ماینرها برسد، با فشار فروش بیشتری مواجه خواهیم شد که به آنها این امکان را می‌دهد تا با فروش رمزارزهای خود تمام هزینه های استخراج را پوشش دهند.

استخراج بیت کوین ممکن است با کاهش محبوبیت روبرو شود

از آنجایی که استخراج طلای دیجیتال دیگر سودی ندارد، باید برای کاهش تدریجی میزان هش و سختی استخراج شبکه آماده شویم. با کاهش عرضه در دست ماینرها، حرکت رو به بالا بدون اینکه مدام به سمت پایین فشار بیاورد، باید برای بازار آسان تر باشد.

متأسفانه، تقاضای کم ماینینگ، ثبات بیت کوین را به عنوان یک شبکه در معرض خطر قرار می دهد، حتی اگر افت هش ریت شبکه صرفاً موقت باشد.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT