کد داینامیک در صرافی کوکوین

کد داینامیک در صرافی کوکوین | آموزش تصویر استفاده از کد داینامیک در کوکوین

صرافی کوکوین به عنوان یکی از محبوب ترین و امن ترین صرافی های دیجیتال بین المللی و به عنوان بهترین جایگزین برای بایننس، مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته است. مشکلی که بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از این صرافی با آن مواجه می شوند، پیدا کردن کد داینامیک در صرافی کوکوین است. dynamic code یا کد داینامیک در صرافی کوکوین چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه می توانید کد پویا را پیدا کنیم؟

کد داینامیک در صرافی کوکوین

برای احراز هویت و ارسال مدارک در صرافی کوکوین به منظور احرازهویت و یا بازیابی تریدینگ پسورد نیاز به کد داینامیک خواهید داشت.

کد پویا در دستورالعمل های وب سایت قرار دارد و توسط صرافی به مرورگر کاربر ارسال می شود. این یعنی پس از آنکه شما اطلاعات درخواستی را وارد کردید می توانید کد داینامیک را مشاهده کنید.

کد پویا که در وب سایت یا برنامه KuCoin ظاهر می شود و از اعداد و کاراکترها تشکیل شده است و در وسط صفحه توسط صرافی نمایش داده می شود.

در تصویر زیر محلی که کد داینامیک در آن به شما نمایش داده می شود را نشان می دهد.

کد داینامیک در صرافی کوکوین

dynamic code

کد داینامیک در صرافی کوکوین

dynamic code

پس از آن کافی است این کد را بر روی کاغذ نوشته و مطابق دستورالعمل های صرافی یک تصویر از خودتان با کاغذی که بر روی آن کد داینامیک و تاریخ روز نوشته شده است، به حساب صرافی ارسال کنید.

کد داینامیک در صرافی کوکوین

dynamic code

نکته ای که باید در نظر داشته باشید که dynamic code که باید روی یادداشت دست‌نویس خود ارائه دهید، هر روز تغییر می‌کند، بنابراین قبل از ارسال فایل‌ها، آن را دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که کد را درست وارد میکنید.

آدرس کد dynamic کوکوین 

مطابق تصویر و اسکرین شات های بالا کد پویا در وسط صفحه نمایش داده می شود.

لطفا تجربه خود را در این زمینه در ادامه همین مقاله کامنت نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مهدی گفت:

    سلام
    لطفا منو راهنمایی بکنید من با گوشی میرم داخل حسابم الان چند روزه کد داینامیک رو نمی تونم پیدا کنم بفرستم تا یه رمز جدید برام بفرستن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT